Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
evgeni.stefanov написа:Изписва ми грешка в таблото за разлика в показанията му на километрите и записите в лайт модула. Как да видя колко са в лайт модула? Чета я с ДИС v44 и INPA.
BMW Scanner
колегата oci може да ти свърши работа

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
evgeni.stefanov , колега подготвил ли си се психически

oci написа: тази вечер четах и аз една кола и собсвеника и ме гледаше като теб като видя в евс-а 1048000 км, а по табло беше на 192500 км, аз понеже на ден чета сигурно по 2,3 коли и съм се нагледал на какво ли не общо взето до сега 6,700000 км не ме учудваха, но до тази вечер оказва се че има и 46-ци над 1 милон км, и това беше 136кс.

- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, дайте идея от какво може да са тези грешки. Буксата под пасажерската седялка съм я почистил с контактен спрей и всички пинове съм ги пристискал за по добър контакт. За първата грешка имам съмнения за кантара на пасажерската седялка ама нека и някой друг да го потвърди.

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
първата е кантара , а втората : или лош контакт или изгърмял по някаква причина пиро патрон на колана .
http://www.carsp.ca/hitech/hitech_pretensioners.htm тука се личи на дясната снимка гръмнал пиро патрон.
http://www.carsp.ca/hitech/hitech_pretensioners.htm тука се личи на дясната снимка гръмнал пиро патрон.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:Ivo_Borisov написа:Колега oci, вчера гледахме колата на един приятел, наскоро си взе Е46, фейс. Та лампата на еърбега му я нямаЯвно са я шунтирали, защото има сумати грешки. По интересното са тия грешки. Прикачвам снимки. Дали ще се оправи ако му ги активирам, защото явно си ги търси централата? Или направо да сменя централата? Мерси!
![]()
еми те са спрени пък централата ги търси което значи, че проблема е в нея тя е или МРС3 или МРС4 така като и гледам възможностите, за лампата щом не свети разглоби таблото много често понеже там е диод върху него лепят черно тиксо, дъвка, парцали тъпчат и какво ли не съм намирал вътре.
За централата направо я сменяй и после я кодирайте за тази кола и ще стане работата ако са здрави беговете, ако не тези които не работя просто ги изключи като махнеш чавките.
Колега да те питам че ще поръчам централата, трябва ли да отговаря по номер когато се сменя или трябва да е само MRS3/4 каквато е на колата? Мерси!

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:oci написа:Ivo_Borisov написа:Колега oci, вчера гледахме колата на един приятел, наскоро си взе Е46, фейс. Та лампата на еърбега му я нямаЯвно са я шунтирали, защото има сумати грешки. По интересното са тия грешки. Прикачвам снимки. Дали ще се оправи ако му ги активирам, защото явно си ги търси централата? Или направо да сменя централата? Мерси!
![]()
еми те са спрени пък централата ги търси което значи, че проблема е в нея тя е или МРС3 или МРС4 така като и гледам възможностите, за лампата щом не свети разглоби таблото много често понеже там е диод върху него лепят черно тиксо, дъвка, парцали тъпчат и какво ли не съм намирал вътре.
За централата направо я сменяй и после я кодирайте за тази кола и ще стане работата ако са здрави беговете, ако не тези които не работя просто ги изключи като махнеш чавките.
Колега да те питам че ще поръчам централата, трябва ли да отговаря по номер когато се сменя или трябва да е само MRS3/4 каквато е на колата? Мерси!
Можеш да я вземеш по версия само MRS3/4, без значение от номера на централата, но след това ще трябва да я кодираш по твоята кола или със скенера или със НЦС-а, ако я вземеш със същия номер слагаш само и триеш грешките, може и вина да и смениш с твоя.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
А какво включва това кодиране? Не е ли само смяна на вин-а или това е когато са еднакви номерата?

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа:А какво включва това кодиране? Не е ли само смяна на вин-а или това е когато са еднакви номерата?
Кодирането е да напаснеш централата по оборудването в колата, кодировката е кода с екстрите.
т.е ако колата е с 6 или 8 бега и т.н, за вина е ясно, но това ще го направиш със скенера като закачиш централата виж дали ще ти търси повече или по-малко бегове и съответно пусни или пък спри със скенера ако са повече отколкото има твоята кола и пак ще стане.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

п.п. Колеги, когато си купувате еърбег централи, поръчайте ги ако не по номер, то поне по цвят на букса. При мен стана така че поръчах MRS3 и дойде със сива букса, а моята зелена и не стана. Та който поръча да знае!


- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
DiGital написа:Дето пише Luftmass kg/h там програмата е бъгната, напълно в нормите си, че дори EGR-а ти работи коректно. А другото показва 102градуса на водата което е много. Явно имаш проблем в охлаждането.
Благодаря ти колега ще го погледна това за високата температура, но това с тези 102С е след като е била на дълъг път - 180км, после в гаража за почивка 30мин и после я запалих за проверката като работи на място 10 мин и вдигна градуси, та дорих чух перката да се е пуснала.
Само не знам дали е нормално толкова бързо да загрее... не разбирам...
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ivo_Borisov написа::yes: Мерси много!
п.п. Колеги, когато си купувате еърбег централи, поръчайте ги ако не по номер, то поне по цвят на букса. При мен стана така че поръчах MRS3 и дойде със сива букса, а моята зелена и не стана. Та който поръча да знае!
така е защото е за е39-ка, а тази със сивата букса е била от е46

- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
sttekata написа:DiGital написа:Дето пише Luftmass kg/h там програмата е бъгната, напълно в нормите си, че дори EGR-а ти работи коректно. А другото показва 102градуса на водата което е много. Явно имаш проблем в охлаждането.
Благодаря ти колега ще го погледна това за високата температура, но това с тези 102С е след като е била на дълъг път - 180км, после в гаража за почивка 30мин и после я запалих за проверката като работи на място 10 мин и вдигна градуси, та дорих чух перката да се е пуснала.
Само не знам дали е нормално толкова бързо да загрее... не разбирам...
Радиатора ти е мръсен сигурно щом е след дълъг път. Между водния и климатичния радиатор се сабират боклуци, погледни го, според мене е от там.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
То DiGital
Мерси тези дни ще махна дифузора и ще погледна обстойно какво се събрало
дано верно е от там
Мерси тези дни ще махна дифузора и ще погледна обстойно какво се събрало

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:Ivo_Borisov написа::yes: Мерси много!
п.п. Колеги, когато си купувате еърбег централи, поръчайте ги ако не по номер, то поне по цвят на букса. При мен стана така че поръчах MRS3 и дойде със сива букса, а моята зелена и не стана. Та който поръча да знае!
така е защото е за е39-ка, а тази със сивата букса е била от е46, просто този който ти я е пращал не е знаел, че имат разлики или пък ти не си му казал, че търсиш за е39.
То и аз не знаех, порачах MRS3, колегата нямаше моя номер и му казах да ми прати но не стана. Тези със сива букса са Бош а зелената Сименс, това забелязах.
За моята кола си поръчах друга със зелена и пак греда, същата грешка за unit control fault и грешките не може да се трият

п.п. Много са кекави тия централи, откачах акумулатора да сменям волана и бега и наби тая грешка както и миналия път.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Неволите с тия еърбегове продължават. Преди два дни си смених централата и всичко е точно. Вчера си карам и светна лампата на еърбега. Днес гледам през скенера и ми изкарва следната грешка
Пробвах с друг бег, който ми беше и преди на колата и пак свети същата настояща грешка. Не се трие. Махам отметката на еърбега да не го търси централата и грешката се трие и лампата не свети, няма проблем. Но така нямам еърбег на волана
Мерих с мултицет лентовия кабел, четирите кабелчета на еърбега нямат проблем
Някакви идеи?
п.п. Като ми свети лампичката и не ми работи шофьорския еърбег, другите дали работят?
Пробвах с друг бег, който ми беше и преди на колата и пак свети същата настояща грешка. Не се трие. Махам отметката на еърбега да не го търси централата и грешката се трие и лампата не свети, няма проблем. Но така нямам еърбег на волана

Мерих с мултицет лентовия кабел, четирите кабелчета на еърбега нямат проблем

Някакви идеи?
п.п. Като ми свети лампичката и не ми работи шофьорския еърбег, другите дали работят?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани