Проблем със страничните стъкла

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Проблем със страничните стъкла

Мнение от zafirovp » 06 Юни 2013, 22:31

Здравейте,
Имам проблем със стъклата. Когато тръгна да свалям докрай стъклото на шофьорската врата чрез задържане на бутона се получава едно щракане от моторчето, точно когато стъклото се свали докрай. Все едно превърта моторчето. Също така не ми работи функцията за затваряне, чрез по-силно натискане. Копчето си работи, пробвах да го разменя, щрака си два пъти, пластинките вътре също за здрави.

Дали със смяна на моторчето, ще се оправи?

Копчето за аварийните ми е пуканто. И без това трябва да го сменям, мога ли да сложа такова със блокиране на прозорците? Ще се побере ли във барчето и лесно ли се свързва?

Изображение

Благодаря

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем със страничните стъкла

Мнение от Atsalov » 07 Юни 2013, 9:43

zafirovp написа:Здравейте,
Имам проблем със стъклата. Когато тръгна да свалям докрай стъклото на шофьорската врата чрез задържане на бутона се получава едно щракане от моторчето, точно когато стъклото се свали докрай. Все едно превърта моторчето. Също така не ми работи функцията за затваряне, чрез по-силно натискане. Копчето си работи, пробвах да го разменя, щрака си два пъти, пластинките вътре също за здрави.

Дали със смяна на моторчето, ще се оправи?

Копчето за аварийните ми е пуканто. И без това трябва да го сменям, мога ли да сложа такова със блокиране на прозорците? Ще се побере ли във барчето и лесно ли се свързва?

Изображение

Благодаря



Бутона който е на снимката е от Е39/46 и няма да стане,а този символ на него е за централно заключване.Според мен,електрически няма как да го изпълниш като идея. Щракането на стъклото може да идва от изронен зъб на механизма в края или от износена ос на механизма,която да дава луфт и тогава да прещраква крайния зъб.А това става ако не е регулирано стъклото или водачите са износени много. Пробва ли да запаметиш крайно горно и крайно долно положение???Става със задържане на бутона за няколко секунди в края на 2 те посоки.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook