Информация за м10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
Колега ако говориш за периферията на двигателя и по точно свинските опашки на перката и планката на дросела и висящите кабели то е защото аз си я правя а пък си я правя така защото е ниско бюджетен проект демек с тел и вестници на улицата. С малък бюджет е защото (а) е нещо като семеен автомобил и се ходи на работа и работи само на газ (б) имам друг автомобил който е с неограничен бюджет и на който седалките струват колкото всички части за турбинирането на бмвто а те не са малко. Та относно двигателя купен е цял бил е на акулата на али и исках да го монтирам цял но майсторите ме разубедиха да го направим като хората с метална гарнитура на главата и нови лагери и тн. Сменявам двигателя понеже стария надуваше и ако трябваше да го правя него щях да съм без кола доста време. От начало си мислех че м10 е здрава и не капризна машина но съм сбъркал. Колкото до ремонта на двг той не е правен от мен (демек с тел и вестници)
всичко е почистено смазано и затегнато с динамометричен ключ от човек който разбира и се занимава с двигатели и са спазени всички указания на производителя, ако някой мисли че може да се справи по-добре на прилична цена да заповяда ще му се осигури всичко необходимо. Относно колата и периферията спокойно тя няма форумни лепенки никъде и няма да се кара по състезания и изложения и състоянието най-вероятно ще остане такова защото е една подвижна скрап
всичко е почистено смазано и затегнато с динамометричен ключ от човек който разбира и се занимава с двигатели и са спазени всички указания на производителя, ако някой мисли че може да се справи по-добре на прилична цена да заповяда ще му се осигури всичко необходимо. Относно колата и периферията спокойно тя няма форумни лепенки никъде и няма да се кара по състезания и изложения и състоянието най-вероятно ще остане такова защото е една подвижна скрап

Всички пътища водят към НАДИН 

- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Информация за м10
Колега в горния си пост сам си противоречиш, но не смятам да ти давам акъл как и с колко пари ще си правиш колата.
Всеки си знае възможнстите и не смятам да се заяждам излишно.
Ставаше дума за следното нещо: В по-предишния си пост претендираш, че всичко по мотора е сменено (за което адмирации), тогава как така се случи, че протече, трака и прегрява. При така написано мнение и следващите го снимки на...ситуацията в коша и ти би си направил същото заключение като мен.
П.С. Не искам да обидя нито теб, нито ли човека който е ремонтирал двигателя, може да е страшен професионалист, но не забравяй: "Никога не е късно да станеш за резил".
Поздрави!

Ставаше дума за следното нещо: В по-предишния си пост претендираш, че всичко по мотора е сменено (за което адмирации), тогава как така се случи, че протече, трака и прегрява. При така написано мнение и следващите го снимки на...ситуацията в коша и ти би си направил същото заключение като мен.
П.С. Не искам да обидя нито теб, нито ли човека който е ремонтирал двигателя, може да е страшен професионалист, но не забравяй: "Никога не е късно да станеш за резил".
Поздрави!
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
Резила си е на лице и той е че мотора след ремонт работи като за ремонт а за смяна на всичко не си ме разбрал сменили сме всичко необходимо за смяна на здрав мотор общо взето от 2та мотора събрахме един с по хубави части маслена помпа и разпределителен вал с кобилици от стария мотор защото на новия беше заминал вала. Относно симптомите чукането е на моменти има го отначало откак го запалихме вече минах 1000км и е с различна честота кога по-слабо кога по-силно, за теча там аз съм си виновен защото послушах майстора да направим метална гарнитура на главата понеже щяла да е с турбо а лично човека който ще турбинира колата 2 пъти слага метална и му протече и сега си кара с обикновена на 0.6 без проблеми, незнам защо не го послушах. И за прегряването вече е без термостат както се вижда на снимките то се появи постепенно както и теча на вода от главата и най-вероятно ще отшуми след смяна на гарнитура с истинска защото сега реално губи вода и системата не е затворена а е направена да работи под налягане. Скоро следва проверка на главата с динамометричен ключ след това турбиниране и смяна на гарнитура само че не знам в каква последователност така или иначе очаквам да се опраси по някое време и да взема да ги изхвърля 2та м10 и да сложа м42 или като цяло да сменя колата и без повече м10 тука да му се чудиме 5 човека и да го обикаляме все едно сме правили ремонт на ф30 не на е30
Всички пътища водят към НАДИН 

Re: Информация за м10
Що не го закараш тоя скрап у скрапа, да му свършат мъките най-после, и да спреш да пълниш базата данни на форума с тъпи постове?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Информация за м10
И въобще не ти е виновна М10-ката, а се позамисли къде е причината. На кривата ракета космоса и крив




only rear wheel drive
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
Няма нужда от хейтване за колата я ясно че ще отиде на скрап просто чакам да се дигне желязото, а темата има си модератори които да преценят на къде отива. За м10 не коментирам понеже няма да е обективно 

Всички пътища водят към НАДИН 

Re: Информация за м10
sixstraight написа:Няма нужда от хейтване за колата я ясно че ще отиде на скрап просто чакам да се дигне желязото, а темата има си модератори които да преценят на къде отива. За м10 не коментирам понеже няма да е обективно
И какъв е смисъла да ти четем простотиите като ще ходи на скрап?

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Информация за м10
Бил разочарован от м10... направи му един ремонт с хубави части и да видим дали някога ще ти се наложи пак да го правиш
това че не ти се е получила скраперията, не значи че мотора е лош. Можеше да сложиш обикновена гарнитура на рейнц/елринг/гьотце и да направиш о-ринг щом си замислил турбиниране. Като чета какъв е ремонта представям си турбинирането 


- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Информация за м10
Въобще не можеш да вникнеш в темата като цяло единственото нещо в колата дето е направено като хората е ремонта дефинирай ми "ремонт с хубави части" защото работя в магазин за авточасти години наред, но явно ти ги разбираш нещата. Сега ще ти вметна няколко части дето са на колата ти можеш да ми напишеш какви по хубави части да си сложа за да съм сигурен че съм избрал най-доброто: всички гарнитури по двигателя са оригинални без тази на главата тя пък е поръчкова за турбо защото на майстора колегата е турбинирал 5 коли така и така треало да бъде, маслото е 5w50 на мобил и 5 литра са около 200лв 5 литра са защото има маслен радиатор с маркучи и маслена плочка, антифриза в колата е бмв оригинален което е 20лв за литър и половина, свещите на колата са денсо иридиум 2 които са иридиево платинени и един брой струва 33лв, лагерите основни и биелни са глико и са около 150лв и 2 семеринга на колянов вал които са евтини и неоригинални очаквам да ми предложиш по-хубави от тези части за да изтичам утре до най-близкия магазин да си ги накупя 
П.С: за турбинирането няма какво да си представяш турбина от е34 тдс без луфт свалена в италия и пътувала с един чувал турбини
маслен радиатор от опел чисто нов маслени маркучи чисто нови и маслена плочка чисто нова от опел за кулера дросела и всмукателния колектор си признавам че са втора ръка
П.С: от марките гарнитури които си изброил виктор рейнц не е от хубавите то е като гласер само че първо качество дори опаковките са еднакви само цветовете са различни на хората им се струва хубава защото е най-скъпа в еврото иначе е на ниво пайен даже историята знае случаи в които пайена изакарва повече от рейнц за гиотзе и елринг са хуваби даже от оригиналния двг на колата свалихме елринг с стар бмв номер и се оказа че е оригиналната от завода която изгни за 25 години за съжаление

П.С: за турбинирането няма какво да си представяш турбина от е34 тдс без луфт свалена в италия и пътувала с един чувал турбини


П.С: от марките гарнитури които си изброил виктор рейнц не е от хубавите то е като гласер само че първо качество дори опаковките са еднакви само цветовете са различни на хората им се струва хубава защото е най-скъпа в еврото иначе е на ниво пайен даже историята знае случаи в които пайена изакарва повече от рейнц за гиотзе и елринг са хуваби даже от оригиналния двг на колата свалихме елринг с стар бмв номер и се оказа че е оригиналната от завода която изгни за 25 години за съжаление
Всички пътища водят към НАДИН 

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани