Кормилото чука на паваж и има луфт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Кормилото чука на паваж и има луфт
Колеги,
от къде могат да се закупят част за рециклиране на кормилния прът и колко струват. Лагери, карета, накрайници и пр. Някой правил ли е процедурата ?
от къде могат да се закупят част за рециклиране на кормилния прът и колко струват. Лагери, карета, накрайници и пр. Някой правил ли е процедурата ?
Drift machine ....
Re: Кормилото чука на паваж и има луфт
Ако говориш за луфт на самия прът има един пластмасов лагер горе, който се разбира бързичко дори и новия...зависи от гуми и окачване, разбира се.

15-тина лв беше в Дару.
А отдолу има една пластмасова ябълка, пръстенче, гумичка итн и не са скъпи също, ама си е врътня смяната.
15-тина лв беше в Дару.
А отдолу има една пластмасова ябълка, пръстенче, гумичка итн и не са скъпи също, ама си е врътня смяната.
- TAZ
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 6.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i <3
Re: Кормилото чука на паваж и има луфт
Може и от самата рейка да има луфт волана ! От лагер не виждам как ще има луфт освен да скрибуца..
с това тракане в комбинация с луфт обаче най-вероятно са кормилни накрайници. Провери ги като хванеш самото колело и го раздвижиш наляво-надясно. Ако са нарет трябва да е бетон и да не се чува никакъв шум !
Не са и скъпи - по памет бяха 20тина лева парчето, а и смяната им е елементарна, но след това ще трябва реглаж !


3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани