Висок разход 318ТДС-решено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Celtic написа:Уважаеми колеги, проблемът се оказа наистина във веригите. И двете бяха разтегнати с около 10-12 милиметра. Покрай тях се наложи да сменя два обтегача (т-нар. банани), маслен обтегач, някакъв успокоител, гарнитура на главата и успокоител на пистовия ремък... Доста неща, но сега мотора работи тихо, а колата върви доволно добре.
Сега един чип и работата заспива.

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Висок разход 318ТДС-решено
vld написа:Celtic написа:Уважаеми колеги, проблемът се оказа наистина във веригите. И двете бяха разтегнати с около 10-12 милиметра. Покрай тях се наложи да сменя два обтегача (т-нар. банани), маслен обтегач, някакъв успокоител, гарнитура на главата и успокоител на пистовия ремък... Доста неща, но сега мотора работи тихо, а колата върви доволно добре.
Сега един чип и работата заспива.


Re: Висок разход 318ТДС-решено
vld написа:Celtic написа:Уважаеми колеги, проблемът се оказа наистина във веригите. И двете бяха разтегнати с около 10-12 милиметра. Покрай тях се наложи да сменя два обтегача (т-нар. банани), маслен обтегач, някакъв успокоител, гарнитура на главата и успокоител на пистовия ремък... Доста неща, но сега мотора работи тихо, а колата върви доволно добре.
Сега един чип и работата заспива.
Благодаря за идеята. Ще се поровя из нета да разбера какви ползи ще ми донесе такъв чип

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Висок разход 318ТДС-решено
Ако мога и аз да се намеся в темата със подобен проблем но вероятно с друго решение.
Миналата седмица проверих статичната центровка на разпределителния вал и помпата, помпата беше точно, но разпределителния закъсняваше с около 3 градуса, презацепих го. Веригата изглежда доста натегната и по думите на предния собственик е сменяна. След презацепването на ангренажа се наблюдава леко подобрение на мощноста в ниски обороти. Но разхода пак не е удовлетворителен, с 20% повече от заводските данни.
това са показанията на INPA при загрял мотор на празен ход:
Благодаря за вниманието !
Миналата седмица проверих статичната центровка на разпределителния вал и помпата, помпата беше точно, но разпределителния закъсняваше с около 3 градуса, презацепих го. Веригата изглежда доста натегната и по думите на предния собственик е сменяна. След презацепването на ангренажа се наблюдава леко подобрение на мощноста в ниски обороти. Но разхода пак не е удовлетворителен, с 20% повече от заводските данни.
това са показанията на INPA при загрял мотор на празен ход:
Благодаря за вниманието !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Висок разход 318ТДС-решено
При теб проблема е в главата на помпата... Или е пипана или електрониакта и е зле... Нека някой който знае да мръдне плочката...
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани