Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СНИМКИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Всъщност реших да не пускам нова тема тъй като в инсталацията трябва да се добави само черната букса.Та взимате си въпросната букса от кола с диги клима,по възможност си отрежете кабелите колкото се може по дълги.Връзването е следното:
от черната букса излизат 7 кабела и те са
Черен---------------> ECU pin36
Черен/зелена ивица-> (Starting and charging system) под таблото намерих планка на която се събират много кабели от този цвят и я закачих там(може и постоянен + да се подаде)
Син/черна ивица---->Pressure switch към дехидратора
Червен/оранжева ивица->Fuse 31 5A
Черен/бяла ивица---> X17 pin2 (X17 е синята букса на таблото с уредите)
Бял/лилава ивица---> pin20 Data link Connector(diagnostic socket)
Лилав/сива ивица---> ECU pin19
Важно е да се знае ,че пиновете от ЕКУ-то идват под различен номер при кръглата букса при бушониерата.Аз си ги прозвънявах с мултицет и съответно гледах и цвета на кабелите.Това е за 6 цилиндров мотор,за дигитална клима(при аналоговата може да има разлики)
След като ги свързах така и моята клима светна и задуха
от черната букса излизат 7 кабела и те са
Черен---------------> ECU pin36
Черен/зелена ивица-> (Starting and charging system) под таблото намерих планка на която се събират много кабели от този цвят и я закачих там(може и постоянен + да се подаде)
Син/черна ивица---->Pressure switch към дехидратора
Червен/оранжева ивица->Fuse 31 5A
Черен/бяла ивица---> X17 pin2 (X17 е синята букса на таблото с уредите)
Бял/лилава ивица---> pin20 Data link Connector(diagnostic socket)
Лилав/сива ивица---> ECU pin19
Важно е да се знае ,че пиновете от ЕКУ-то идват под различен номер при кръглата букса при бушониерата.Аз си ги прозвънявах с мултицет и съответно гледах и цвета на кабелите.Това е за 6 цилиндров мотор,за дигитална клима(при аналоговата може да има разлики)
След като ги свързах така и моята клима светна и задуха

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Днес напълних климатика, но не тръгна. Някъде се сбъркали при свързването. Проблема може да е там, че датчика, който е на дехидратора е от кола 96 година дизел, а моята кола е 92 година. Има ли разлика в датчиците, защото имам и друг датчик, който е с букса, различна от тази? Тази от 96 година е една правоъгълна, а другите са две правоъгълни. Дали и при двете кабелите идват и отиват на едно и също място?
Последна промяна ivopicha на 22 Май 2013, 18:25, променена общо 1 път
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Има разлики в инсталациие попринцип,провери наново кабелите от черната букса дали са вързани правилно.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Черната букса е направена спрямо схемата от дизел 96 година. Напред инсталацията е вързана спрямо схемата от 92 година.Датчика (pressure switch) e от 96 година. Малко е омешана работата. Управлението е дигитално. Как трябва да се върже инсталацията напред? Спрямо 96 или 92 година?
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
ivopicha написа:Черната букса е направена спрямо схемата от дизел 96 година. Напред инсталацията е вързана спрямо схемата от 92 година.Датчика (pressure switch) e от 96 година. Малко е омешана работата. Управлението е дигитално. Как трябва да се върже инсталацията напред? Спрямо 96 или 92 година?
Връзваш всичко спрямо 92-ра година,може да ти се разминава някой пин от ECU-то,предполагам си с М40.Ако можеш проследи кое къде е връзвано от черната букса а аз ще мерна в схемата дали е правилно.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Кабелите, които се връзват към ECU-то са свързани спрямо 92 година. Все пак аз съм с ECU от 92 година 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Няма разлика в инсталацията за пресостата, ако разгледаш двата дачика които имаш, сам ще се убедиш, че кабелите са с еднакви цветове.
А именно два черни с сива ивица един черен с кафява и един черен с зелена.
Ако са вързани правилно към релетата няма причина да не тръгне, прегледай всичко наново.
Аз карам с датчик от кола 94 която също беше с двете букси, а на инсталацията имах новата букса, срязах вързах и всичко е ОК вече 5-та година.
А именно два черни с сива ивица един черен с кафява и един черен с зелена.
Ако са вързани правилно към релетата няма причина да не тръгне, прегледай всичко наново.
Аз карам с датчик от кола 94 която също беше с двете букси, а на инсталацията имах новата букса, срязах вързах и всичко е ОК вече 5-та година.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
При мен има разлика между биксите. При тази единичната световете са два сиво/черни, един кафяв и един синьо/черен. При двете букси са кафяв, черен, червено/черен и сиво/черен. А дали ако развия датчика, ще изкочи фреона. Имам друг датчик, да пробвам с него.
Колега, кажи кои кабели на пресостата да окъся за да го изпробвам, че моя човек е на почивка и ме гложди отвътре. Гледах по една схема са пин 4 и пин 1 другото е пин 2 и пин 3. Но съм малко скаран със електрониката. Може да ги кажеш и по цвят. Благодаря!

Колега, кажи кои кабели на пресостата да окъся за да го изпробвам, че моя човек е на почивка и ме гложди отвътре. Гледах по една схема са пин 4 и пин 1 другото е пин 2 и пин 3. Но съм малко скаран със електрониката. Може да ги кажеш и по цвят. Благодаря!

- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Здравейте фенове на дигиталният климатроник тъкмо се затопля и охлажда темата,да попитам и аз едно въпросче а именно какво трябва да направя,от аналогов климатроник (врътките) да стана и аз дигитален колата е е36 купе с м42б18 ис-мотора 94-набор.Поздрави 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
alexcivic написа:Здравейте фенове на дигиталният климатроник тъкмо се затопля и охлажда темата,да попитам и аз едно въпросче а именно какво трябва да направя,от аналогов климатроник (врътките) да стана и аз дигитален колата е е36 купе с м42б18 ис-мотора 94-набор.Поздрави
Да си купиш прасе от дигитален климатроник + управление и централна духалка, да си свалиш таблото да го смениш и да я сглобиш.
Пълниш фреон и му се радваш.

- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
А нещо по инсталацията трябва ли да се прави кабели релета букси и т.н. благодаря предварително за отговора. 

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
alexcivic написа:А нещо по инсталацията трябва ли да се прави кабели релета букси и т.н. благодаря предварително за отговора.
Трябва, да купиш: прасе, управление и централна духалка.
Прасето, да е от същата кола като твоята или ако си с 4 цил. двигател, то и то да е от 4 цил.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
jakson написа:alexcivic написа:Прасето, да е от същата кола като твоята или ако си с 4 цил. двигател, то и то да е от 4 цил.
Нема такова нещо,разликата е само седан/купе и то на купето са една идея по дълги алуминиевите тръби за фреона.
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН
Значи всичко си става и идва на място инсталация букси кабели и т.н. само трябва да се набавят нужните за целта (прасе,управление и ц.духалка)някой да е правил същата трансплантация и за последно прасе от англичанка ще ми сварши ли работа. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани