Зацепване на двигател на БМВ Е39 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- dakata.1975
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.05.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: с мръсна газ
- Мечтае да кара: Мустанг кабрио с мръсна газ
- Детайли за колата: БМВ Е39 520i
Зацепване на двигател на БМВ Е39 520i
Колеги, ако някой знае къде са белезите на колянов, разпределителни валове и ванус, моля да качи нещо. На шайбите на разпределителните валове белезите ги видях, но незнам на къде трябвя да са насочени, а на коляновия вал въобще не мога да разбера къде са
Акъла е единственото нещо, което можеш да даваш и без да го имаш!!!
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Зацепване на двигател на БМВ Е39 520i
поредния пациент
използвай услугите на автосервиз
Има си пети за зацепване.
Има си пети за зацепване.
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Зацепване на двигател на БМВ Е39 520i
Колега,има специален комплект инструменти за зацепване на двигател М52
ГМТ на 1 цил.се намира сама,след като застопориш маховика с инструмента(шило)
От лявата страна на блока отзад,по дължина има дупка където се поставя инструмента.
Ако си уцелил правилно зацепването,задната страна на разпределителните валове,която е квадратна, трябва да са в една равнина с главата.
Това също се прави с един специален инструмент(планка),която ляга на главата и хваща всеки един от квадратите на валовете.Първа гърбица на всеки вал трябва да сочат една към друга на 45º
Ваносът,се зацепва и той със специален инструмент(врътка),като внимаваш да хване още от самото начало 1ви зъб на колелото му
Ако не си го правил,ще ти е трудно дори да ме разбереш.Ако можеш да погледнеш TIS,ще ти се изяснят повечето неща

Uploaded with ImageShack.us
ГМТ на 1 цил.се намира сама,след като застопориш маховика с инструмента(шило)
От лявата страна на блока отзад,по дължина има дупка където се поставя инструмента.
Ако си уцелил правилно зацепването,задната страна на разпределителните валове,която е квадратна, трябва да са в една равнина с главата.
Това също се прави с един специален инструмент(планка),която ляга на главата и хваща всеки един от квадратите на валовете.Първа гърбица на всеки вал трябва да сочат една към друга на 45º
Ваносът,се зацепва и той със специален инструмент(врътка),като внимаваш да хване още от самото начало 1ви зъб на колелото му
Ако не си го правил,ще ти е трудно дори да ме разбереш.Ако можеш да погледнеш TIS,ще ти се изяснят повечето неща

Uploaded with ImageShack.us
- dakata.1975
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.05.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: с мръсна газ
- Мечтае да кара: Мустанг кабрио с мръсна газ
- Детайли за колата: БМВ Е39 520i
Re: Зацепване на двигател на БМВ Е39 520i
Благодаря колега, успях да се оправя сам. Просто използвах най- лесния метод: направих си мои белези и го зацепих 
Акъла е единственото нещо, което можеш да даваш и без да го имаш!!!
- dakata.1975
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.05.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: с мръсна газ
- Мечтае да кара: Мустанг кабрио с мръсна газ
- Детайли за колата: БМВ Е39 520i
Re: Зацепване на двигател на БМВ Е39 520i
И между другото, има белези и на коляновия и на разпределителните валове 
Акъла е единственото нещо, което можеш да даваш и без да го имаш!!!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

