проблем съединител
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: проблем съединител
колеги аз сменях маховик на 118д-122кс, без феродов диск и притискател, нямаше избор само на ЛУК -480лева с 30 процента отстъпка. След смяната чипосах колата при колега от форума и съм я карал само 7-8 000 км. Автомобилът продадох на мой познат и са му навъртяни още около 30 000км и няма проблем. Според мен цената на тази интервенция е доста ниска имайки в предвид цените при Ауди и Мерцедес. Искам да допълня че имах вариянт за маховик от 177кс на 20 000км, та като диаметър отговаря, но е доста по дебел и не пасва на 118д - 122кс. при 163 незнам как ще е. За сравнение на маховик втора употреба искат по 350 лева, просто не си заслужава. Цените са от преди две години сега би - трябвало да са по - ниски.
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
Re: проблем съединител
118д на 90 000 км и аз забелязах такъв проблем. Понякога при потегляне тресе но като покарам малко и се оправя. Ходих в сервиза и ми предложеха смяна на съединител и маховик.. имам и оферта.
Това което открих обаче няколко дена след това беше, че съединителя тресе само като съм карал в мокро време или съм ходил на автомивка. Ако е сухо няма и помен от претрисане. Което ме навежда на мисълта че проблема изобщо не е в маховика и съединителя. Другото нещо което открих при последния преглед е че скоростната кутия беше малко омаслена. Казаха ми, че е от семерината на лоста което било обичайно. Явно причината за проблема е във водата която влиза в съединителя и / или омаслената вода която влиза след контакта със скоростната кутия. Каня се да сменя семерината и окончателно ще го изясня това.
Надявам се горното да е от полза и да не се набутате с преждевременна смяна на маховик както щях да направя аз.
Това което открих обаче няколко дена след това беше, че съединителя тресе само като съм карал в мокро време или съм ходил на автомивка. Ако е сухо няма и помен от претрисане. Което ме навежда на мисълта че проблема изобщо не е в маховика и съединителя. Другото нещо което открих при последния преглед е че скоростната кутия беше малко омаслена. Казаха ми, че е от семерината на лоста което било обичайно. Явно причината за проблема е във водата която влиза в съединителя и / или омаслената вода която влиза след контакта със скоростната кутия. Каня се да сменя семерината и окончателно ще го изясня това.
Надявам се горното да е от полза и да не се набутате с преждевременна смяна на маховик както щях да направя аз.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: проблем съединител
В голям процент от случаите проблема е именно от маховика... дано при теб се окаже от нещо друго, далеч по-евтино
При мен почваше да тресе и след по-дълго каране в градски условия и задръстване...

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани