Стругар за шлайфане на дискове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от txl » 22 Май 2013, 8:30

Бай стругар ги изправя, но имайте предвид, че дискове, които веднъж са се изкривили, е твърде вероятно да се изкривят пак. Просто не са качествени.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от bmw325tds » 22 Май 2013, 11:19

pgv64 написа:
zvetiko написа:
kinetism написа:Моите дискове са на 1 месец и са криви. За да ми ги сменят ми казаха, че искат протокол от сервиз, че са криви, които до колкото разбрах ще ми струва около 40 лв. отдвлно още 40 лева имам за демонтаж и монтаж на нови. Демек имам около 80 лв + време и разкарване на няколко места или да дам и на мен да ми ги престъежат. Не съм сигурен, че ми се обикаля по мъките, след като са ми продали кофти дискове.


Колега, взел си дискове направени от неподходяща стомана и дори да ти ги престържат, като минеш през първата локва след по-сериозно спиране, пак ще се изкривят.

Към феновете на престъргването- обикновенно след тази процедура дисковете стават доста тънки с всички произтичащи от това последици.

Едно малко уточнение: Спирачните дискове , барабани и огледалните дискове на съединителя (маховика) се правят от легиран износоустойчив чугун .Той трябва да е темпериран ,отвърнат и после отпочинал за да се премахнат вътрешните напрежения в материала и после се обработват на металорежещи машини.Много от по-малките фирми производители на такива изделия не спазват всички тези изисквания , в следствие на което имаме на пазара некачествена стока.Навремето по БДС чугунените отливки преседяваха на въздух с месеци до година за да се премахнат тези напрежения и после се обработват.Оргиналните дискове с които автомобилите излизат от завода са тъкмо такива отпочинали без напрежения. Затова и деянат повече и са по-добри от резервите по магазините.Затова е по-добре престърган качествено оргинален диск който има достатъчен работен ресурс, отколкото ново менте.Все пак това е мое мнение ! :yes:


Е колко ще го престържеш като на новия диск пише, че при дебелина под 20.4мм трябва да го смениш, а той нов е с дебелина 22мм?

Това с отпочиването го има при големите отливки, един диск няма какво да отпочива с години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e36 compact '97

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от Mr2faces » 22 Май 2013, 22:50

[/quote]Е колко ще го престържеш като на новия диск пише, че при дебелина под 20.4мм трябва да го смениш, а той нов е с дебелина 22мм?

Това с отпочиването го има при големите отливки, един диск няма какво да отпочива с години.[/quote]

Колега това 20,4мм за вентилиран диск ли е, защото на моите пише 10,5 ,които за плътни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 29.04.2009
Местоположение: с.Владая
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 тдс
Мечтае да кара: настрани
Детайли за колата: Само шпер.

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от mitio ochite » 23 Май 2013, 9:14

Mr2faces написа:
Е колко ще го престържеш като на новия диск пише, че при дебелина под 20.4мм трябва да го смениш, а той нов е с дебелина 22мм?

Това с отпочиването го има при големите отливки, един диск няма какво да отпочива с години.[/quote]

Колега това 20,4мм за вентилиран диск ли е, защото на моите пише 10,5 ,които за плътни.[/quote]


За вентилиран става дума

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от bmw325tds » 23 Май 2013, 9:17

Mr2faces написа:Колега това 20,4мм за вентилиран диск ли е, защото на моите пише 10,5 ,които за плътни.
Да, за вентилираните.

А на плътния като ти пише 10,5 минимум, колко е максимума? ... 12мм
:arrow: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318tds-M41/browse/brakes/front_brake_brake_disc/
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: e36 compact '97

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от Mr2faces » 23 Май 2013, 16:53

Колеги, а аз мога ли да сложа вентилирани без да сменям апаратите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от bmw325tds » 23 Май 2013, 17:20

Mr2faces написа:Колеги, а аз мога ли да сложа вентилирани без да сменям апаратите ?
Не. Трябва да смениш апаратите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от ShibinG » 23 Май 2013, 21:03

и аз малко да избягам от темата освен апарати какво друго ми трябва за да мина от преден плътен към вентилиран диск ?
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Стругар за шлайфане на дискове

Мнение от grudev » 04 Юни 2013, 22:19

txl написа:Бай стругар ги изправя, но имайте предвид, че дискове, които веднъж са се изкривили, е твърде вероятно да се изкривят пак. Просто не са качествени.


По принцип си много прав.

kinetism написа:А къде и колко лева ти излезе, че аз оше чакам моите, ако откажат да ми ги сменят да знам?

По 25 лв бройката. Pro CUt. Имат сайт със списък на сервизите, които разполагат с технологията. Вземат еднакво в София.

ShibinG написа:и аз малко да избягам от темата освен апарати какво друго ми трябва за да мина от преден плътен към вентилиран диск ?

Накладки и нови спирачни маркучи към апаратите. Ключ 15 и крик :)
Drift machine ....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook