Смяна на водна помпа и антифриз на 530Д е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Смяна на водна помпа и антифриз на 530Д е39
Здр. колеги.
Предсои ми смяна на водна помпа и антифриз на е39 530д. 184кс.
Каква е процедурата за качествено обезвъздушаване на този мотор
антифриза е на HEPU син понеже разбрах че блока е чугун и няма смисъл от Г12
Предсои ми смяна на водна помпа и антифриз на е39 530д. 184кс.
Каква е процедурата за качествено обезвъздушаване на този мотор
антифриза е на HEPU син понеже разбрах че блока е чугун и няма смисъл от Г12- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна на водна помпа и антифриз на 530Д е39
Здравей, колега!
Аз сменях водна помпа преди месец и процедирах така - наливам антифриз на макс, затварям и паля. Колата я оставих да поработи на място около 7-8 минути-докато моторът стигне нормална работна температура, стрелката за темп. застане на 12 часа и да дойде парното, загасих и долях антифриз. Запалих отново, като оставих казанчето на антифриза отворено и така да поработи мотора на място още 10-ина минути. След това затворих и като подкарах всичко беше ок.
Доколкото знам, този мотор се обезвъздушава сам по принцип, но нека по-запознатите да кажат.
Поздрави!
Аз сменях водна помпа преди месец и процедирах така - наливам антифриз на макс, затварям и паля. Колата я оставих да поработи на място около 7-8 минути-докато моторът стигне нормална работна температура, стрелката за темп. застане на 12 часа и да дойде парното, загасих и долях антифриз. Запалих отново, като оставих казанчето на антифриза отворено и така да поработи мотора на място още 10-ина минути. След това затворих и като подкарах всичко беше ок.
Доколкото знам, този мотор се обезвъздушава сам по принцип, но нека по-запознатите да кажат.
Поздрави!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Смяна на водна помпа и антифриз на 530Д е39
Наскоро сменях антифриза...
Източих радиатора и блока - около 8л
Завиваш двете пробки - радиатор и блок , тази на блока и смених алуминиевата дихтунга.
Сваляш предната кора на мотора , за да ти се открие агр-а и под него на пластмасовата тръба , която идва от парното има пробка - развиваш я.
Сваляш левия филтър на климатика и под него има пробка на маркуча , който идва от печката - развиваш я.
Наливаш бавно антифриза (тъмно син) докато започне да излиза без мехури от първата пробка и после я завиваш и допълваш казанчето .
Палиш мотора и слагаш парното на мах , вентилатора на мини и подаваш леко газ , и пак доливаш антифриз и ще видиш тънка струйка да се връща в казанчето от помпата и ще почне да излиза малко антифриз и от втората пробка и я завиваш и си почти готов !
Иди направи едно кръгче , за да отвори термостата и после гасиш и чакаш да истине и доливаш антифриз до нормалното ниво !
Източих радиатора и блока - около 8л
Завиваш двете пробки - радиатор и блок , тази на блока и смених алуминиевата дихтунга.
Сваляш предната кора на мотора , за да ти се открие агр-а и под него на пластмасовата тръба , която идва от парното има пробка - развиваш я.
Сваляш левия филтър на климатика и под него има пробка на маркуча , който идва от печката - развиваш я.
Наливаш бавно антифриза (тъмно син) докато започне да излиза без мехури от първата пробка и после я завиваш и допълваш казанчето .
Палиш мотора и слагаш парното на мах , вентилатора на мини и подаваш леко газ , и пак доливаш антифриз и ще видиш тънка струйка да се връща в казанчето от помпата и ще почне да излиза малко антифриз и от втората пробка и я завиваш и си почти готов !
Иди направи едно кръгче , за да отвори термостата и после гасиш и чакаш да истине и доливаш антифриз до нормалното ниво !
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Смяна на водна помпа и антифриз на 530Д е39
Вчера сменихме водната помопа (оригиналната) , виското (оригиналния), антифриза и почистихме радиаторите с въздух. Събра 6 литра течност. Наляхме антифриза на отворена пробка при ЕГР-а запалихме на отворена капачка и пуснато парно и всичко е ок за сега. Имахме 2 водни помпи на Mayle и на LPR , за съжаление Mayle-то имаши разлика при термостата и сложихме LPR-а която изглежда пълен боклука в сравнение с Mayle-то.
Ако знаех че термостата се хваща на помпата щях да взема термостат който да става за Mayle-то и да сложим него. В момета от скритото меню температурата седи на 80/83 градуса. Незнам дали е нормално. Този мотор май е само с един термостат ?!
П.П. Новото виско на Mayle бучи зверски като позагрее колата
Ако знаех че термостата се хваща на помпата щях да взема термостат който да става за Mayle-то и да сложим него. В момета от скритото меню температурата седи на 80/83 градуса. Незнам дали е нормално. Този мотор май е само с един термостат ?!
П.П. Новото виско на Mayle бучи зверски като позагрее колата
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]