I Love Plovdiv...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: I Love Plovdiv...
Добавям към лайнарските изпълнения:
- по-принцип при тоя мотор в коша, няма заводски воден маркуч, който да става директно, така че са подбирани маркучи и/или секции от тях, за да са подходящи. След като бяха подбрани и пробвани, трябваше да се закупят нови водни маркучи и да се сложат. Да, ама не, в движение се спука долния десен маркуч към радиатора, та трябваше да го ремонтирам на пътя, като преди това да звъня на познати да идат да ми купят еди-какъв-си маркуч и да ми го донесат.
- на едно коляно, където беше монтиран датчика за перката не бяха направени т.нар. коремчета, които задържат скобата, захващаща маркуча... резултатът - в движение му изтекоха водите на жУвотното по Симеоновско шосе, защото маркуча се отскубнал целия и антифриза си шурти, добре че видях овреме следата зад мен в огледалото за обратно виждане...
- бензиновия маркуч от подкачващата помпа към нагнетяващата се извади по време на движение и задната седалка подгизна в бензин... заради маняшкото изпълнение на тефлонов маркуч без кербовки, а отново захванат със скобички към тръби без коремчета... колата за не знам кой си път се прибира с пътна помощ, за да оправя и този проблем...
- неработещо вентилаторче за парното... е как да работи, като липсва едно реле и един бушон, какво са му пречили не знам, затова пък в бушониерата имаше мост "маса-маса"...
- светлини "задна скорост" и до момента не работят, за кво са ми, аз преглед няма да минавам с тая кола, нито пък ще паркирам на задна в тъмницата...
- след като си стои паркирана в двора пред клетките (клиентска кола), с монтиран мотор и прочие, коалата си стои незаключена и изчезва EML компютъра... нашия анимационен герой разбира за това след време... след колко време, никой не може да каже... уж камери, тва-онова, така и не се разбира кой е гепил EML-a... че то така са могли да си свалят каквото си искат от нея. В същото време лъже най-нагло, че колата била стояла само в клетката, заключена и докато той бил излязъл за малко, някой е влязъл и взел EML-a... е да, ама забравя, че има и други хора в тоя двор и истината къде и колко време е стояла колата, няма как да я покрие.
- и нещо, което бях забравил - тръгвам си от Пловдив към 1:00ч. през нощта и точно след Пазарджик ми светва таблото като коледна елха... спирам, пресягам се под маската и напипвам скъсан ремък на хидравлика и алтернатор... звъня на Корифея, с който сме се разделили преди около половин час, но явно той си спи спокойно и съответно не вдига... викам пътна помощ от София обратно за Пловдив, след което пътната помощ си ме прибира до София вече към 6:30 сутринта... причината за скъсания ремък - маняшко изпълнение на захващането на хидравличната помпа към мотора, довело до липса на съосие на шайбата и съответно изхвърля ремъка...
- въпросната помпа на хидравликата беше 3-та или 4-та подред, жУвотното ги "хвърляше" една след друга... един ден, докато се чешеше по голямата глава и се чудеше какво да измисли, открих че беше леко пропуснал да монтира в казанчето за хидравличната течност филтъра, който играе и ролята на успокоител на обратното масло. Без него течността се разпенва (съответно се напълва с мехурчета и става като газирана) и води до кавитация на помпата, което й разказва играта... ма нищо, аз нали си плащам помпа след помпа... в неговата кола не го беше направил този "пропуск".
Айде, стига толкова за тая вечер, но не се притеснявайте, има още...
- по-принцип при тоя мотор в коша, няма заводски воден маркуч, който да става директно, така че са подбирани маркучи и/или секции от тях, за да са подходящи. След като бяха подбрани и пробвани, трябваше да се закупят нови водни маркучи и да се сложат. Да, ама не, в движение се спука долния десен маркуч към радиатора, та трябваше да го ремонтирам на пътя, като преди това да звъня на познати да идат да ми купят еди-какъв-си маркуч и да ми го донесат.
- на едно коляно, където беше монтиран датчика за перката не бяха направени т.нар. коремчета, които задържат скобата, захващаща маркуча... резултатът - в движение му изтекоха водите на жУвотното по Симеоновско шосе, защото маркуча се отскубнал целия и антифриза си шурти, добре че видях овреме следата зад мен в огледалото за обратно виждане...
- бензиновия маркуч от подкачващата помпа към нагнетяващата се извади по време на движение и задната седалка подгизна в бензин... заради маняшкото изпълнение на тефлонов маркуч без кербовки, а отново захванат със скобички към тръби без коремчета... колата за не знам кой си път се прибира с пътна помощ, за да оправя и този проблем...
- неработещо вентилаторче за парното... е как да работи, като липсва едно реле и един бушон, какво са му пречили не знам, затова пък в бушониерата имаше мост "маса-маса"...

- светлини "задна скорост" и до момента не работят, за кво са ми, аз преглед няма да минавам с тая кола, нито пък ще паркирам на задна в тъмницата...

- след като си стои паркирана в двора пред клетките (клиентска кола), с монтиран мотор и прочие, коалата си стои незаключена и изчезва EML компютъра... нашия анимационен герой разбира за това след време... след колко време, никой не може да каже... уж камери, тва-онова, така и не се разбира кой е гепил EML-a... че то така са могли да си свалят каквото си искат от нея. В същото време лъже най-нагло, че колата била стояла само в клетката, заключена и докато той бил излязъл за малко, някой е влязъл и взел EML-a... е да, ама забравя, че има и други хора в тоя двор и истината къде и колко време е стояла колата, няма как да я покрие.
- и нещо, което бях забравил - тръгвам си от Пловдив към 1:00ч. през нощта и точно след Пазарджик ми светва таблото като коледна елха... спирам, пресягам се под маската и напипвам скъсан ремък на хидравлика и алтернатор... звъня на Корифея, с който сме се разделили преди около половин час, но явно той си спи спокойно и съответно не вдига... викам пътна помощ от София обратно за Пловдив, след което пътната помощ си ме прибира до София вече към 6:30 сутринта... причината за скъсания ремък - маняшко изпълнение на захващането на хидравличната помпа към мотора, довело до липса на съосие на шайбата и съответно изхвърля ремъка...
- въпросната помпа на хидравликата беше 3-та или 4-та подред, жУвотното ги "хвърляше" една след друга... един ден, докато се чешеше по голямата глава и се чудеше какво да измисли, открих че беше леко пропуснал да монтира в казанчето за хидравличната течност филтъра, който играе и ролята на успокоител на обратното масло. Без него течността се разпенва (съответно се напълва с мехурчета и става като газирана) и води до кавитация на помпата, което й разказва играта... ма нищо, аз нали си плащам помпа след помпа... в неговата кола не го беше направил този "пропуск".
Айде, стига толкова за тая вечер, но не се притеснявайте, има още...


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: I Love Plovdiv...
Принципно майстора ти е за съд, но и не се разписа в темата поне да се извини. А и от друга гледна точка не е ял врачански бой. 


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: I Love Plovdiv...
Е Баце нема друг в БГ дето да се фане и да го направи това нещо, това да не ти е М50, М52 или некви М-повери от Е36 и Е46 в стандатрни Е30-ки и Е36-чки. Да не забравяме, че някои по-елементарни проекти от ПАВАРА, като 4.4 в Е36, седят от месеци незапалени и още дълго време ще се придвижват на бутане и репатрак. Механичмата част е супер лесна стига да си фантазьор, след това е купона![]()
![]()
И защо по дяволите, някой от ПАВАРА като си прави проект, винаги звъни на Девастатра за съвети и най-вече за ел. проблемите? Заради самоуки маняци, телефона не му слиза от ухото. И аз страдам от тая работа неможе да ми дойде реда да се втъкна в гаража, та съм на трупчета вече 3 месеца.
Пайнерка, прав си че повечето проекти тук се движат, ама са все в авариен режим и използваш 60% от потенциала на двигателя. А този 12-така само дето не търси сигнал от луната за да тръгне като хората да таИ според теб един новак ги знае всички тези неща
виждам братле,виждам колко сте способни
вие в ретро форума сте най-големите скраперняци човече.
покажи ми има ли едно бмв от тези на регнатите,което на прилича поне малко на бмв.всичките селяци сте за онази най-дългата тема в тунинг,ако греша ми дай-линк на едно читаво според теб да видим е ли така,понеже ти нямаш отдавна връзка с базата
надявам се разбираш че колкото колата е по-стара,те ангажира да не прибягваш към шадоу лайнче,джантички тип комплекта чисто новички за 800 кинта и тн. ама ти много тругно ще ме разбереш,може би по-лесно ще ти е да се опиташ да ме набиеш,както ти се изрази веднъж
Нямам нищо лично срещу вас като хора,обаче не се изкарвайте по-големи маняци отколкото всъщност сте и по-кадърни от колкото всъщност трошите и заовчвате всичко до което се докоснете.
истината боли не е лесно да си съсипник,хубаво е че поне не се отрича линейноста БАРНЕМСЪХНЕ
Не съм поствал снимки с побългаряванията ми и затова нема как да бъда сравнен с креативниците проектаджийТова е и основната ми линия,да не занимавам хората с мойте автомобили ,а да критикувам техните
Другото е че като има храничка за тебе ти си много тихичък и се криеш в миша дупка,по невидим си от Кевин Бейкън!Е колко още да ти сипваме и ти да се скатаваш,не стаа то като в онази работа си требват две страни.
Само глей да не вържеш на оригинално е21ничково табло,драйвер оборотомер на м40,м42,м50,м60и тн.(черната жичка на мотор щекера) ,че не е много мощна и че работи към 3 мин.,така че мизерабали като тебе ,който работят на принципа на лудия бомбаджия ще се озоват без драйвер!Ама ти нали си иноватор и си немаш проблеми със дъртите копторски табла.
Добре ве ерудицийо,давам ти един ден да я нахвърлиш,тая семпла схемичка за 50 кинта,понеже е много лесна и става даже и в пейнта,после дай джипега да скивам дали си ерудиран колкото учениче от 1ви курс на електротехникума!А колко седмици щи требват да я събереш в кибритена кутийка?
РОСКА, къде си ве приятелю, а беше мноо отворен. Мишле, гадно е само да четеш и да не събереш кураж да отговориш, а и приятелките ти се спотайват.
Слънце от последния ни спор преди 3-4 години аз съм сглобил 3 двигателя, за голям късмет и трите още вървят, но като чета на Камен темата май си нямал тоя късмет. Дано поне имаш късмет да се отървеш без последствия от цялата история.
Ей тва е българското, как половин форум се е кланял на измислени герои, и в живота е така, а накрая ФЕЙК.
Винаги съм знаел, че човек спорещ с няколко профила в една тема няма да завърши добре.
- chucky
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 19.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330CI '05
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: I Love Plovdiv...
Добре ама в цялата тема аз не разбрах , след като разбра за ''завидните му умения'' 1вия път, след това ходи ли при него още или тези неща са били в последствие ? 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: I Love Plovdiv...
Lenco написа:Е Баце нема друг в БГ дето да се фане и да го направи това нещо, това да не ти е М50, М52 или некви М-повери от Е36 и Е46 в стандатрни Е30-ки и Е36-чки. Да не забравяме, че някои по-елементарни проекти от ПАВАРА, като 4.4 в Е36, седят от месеци незапалени и още дълго време ще се придвижват на бутане и репатрак. Механичмата част е супер лесна стига да си фантазьор, след това е купона![]()
![]()
И защо по дяволите, някой от ПАВАРА като си прави проект, винаги звъни на Девастатра за съвети и най-вече за ел. проблемите? Заради самоуки маняци, телефона не му слиза от ухото. И аз страдам от тая работа неможе да ми дойде реда да се втъкна в гаража, та съм на трупчета вече 3 месеца.Пайнерка, прав си че повечето проекти тук се движат, ама са все в авариен режим и използваш 60% от потенциала на двигателя. А този 12-така само дето не търси сигнал от луната за да тръгне като хората да таИ според теб един новак ги знае всички тези неща
виждам братле,виждам колко сте способни
вие в ретро форума сте най-големите скраперняци човече.
покажи ми има ли едно бмв от тези на регнатите,което на прилича поне малко на бмв.всичките селяци сте за онази най-дългата тема в тунинг,ако греша ми дай-линк на едно читаво според теб да видим е ли така,понеже ти нямаш отдавна връзка с базата
надявам се разбираш че колкото колата е по-стара,те ангажира да не прибягваш към шадоу лайнче,джантички тип комплекта чисто новички за 800 кинта и тн. ама ти много тругно ще ме разбереш,може би по-лесно ще ти е да се опиташ да ме набиеш,както ти се изрази веднъж
Нямам нищо лично срещу вас като хора,обаче не се изкарвайте по-големи маняци отколкото всъщност сте и по-кадърни от колкото всъщност трошите и заовчвате всичко до което се докоснете.истината боли не е лесно да си съсипник,хубаво е че поне не се отрича линейноста БАРНЕМСЪХНЕ
Не съм поствал снимки с побългаряванията ми и затова нема как да бъда сравнен с креативниците проектаджийТова е и основната ми линия,да не занимавам хората с мойте автомобили ,а да критикувам техните
Другото е че като има храничка за тебе ти си много тихичък и се криеш в миша дупка,по невидим си от Кевин Бейкън!Е колко още да ти сипваме и ти да се скатаваш,не стаа то като в онази работа си требват две страни.Само глей да не вържеш на оригинално е21ничково табло,драйвер оборотомер на м40,м42,м50,м60и тн.(черната жичка на мотор щекера) ,че не е много мощна и че работи към 3 мин.,така че мизерабали като тебе ,който работят на принципа на лудия бомбаджия ще се озоват без драйвер!Ама ти нали си иноватор и си немаш проблеми със дъртите копторски табла.Добре ве ерудицийо,давам ти един ден да я нахвърлиш,тая семпла схемичка за 50 кинта,понеже е много лесна и става даже и в пейнта,после дай джипега да скивам дали си ерудиран колкото учениче от 1ви курс на електротехникума!А колко седмици щи требват да я събереш в кибритена кутийка?
РОСКА, къде си ве приятелю, а беше мноо отворен. Мишле, гадно е само да четеш и да не събереш кураж да отговориш, а и приятелките ти се спотайват.
Слънце от последния ни спор преди 3-4 години аз съм сглобил 3 двигателя, за голям късмет и трите още вървят, но като чета на Камен темата май си нямал тоя късмет. Дано поне имаш късмет да се отървеш без последствия от цялата история.
Ей тва е българското, как половин форум се е кланял на измислени герои, и в живота е така, а накрая ФЕЙК.
Винаги съм знаел, че човек спорещ с няколко профила в една тема няма да завърши добре.
Мале мале, тия неща ги бях забравил, а колко от тях съм и изтрил. За пореден път се убеждавам, че тоя човек не е наясно с електрониките в БМВ, а може би и в колите като цяло, къв сигнал от луната може да търси мотроник набор на баба ми


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: I Love Plovdiv...
Vasko_BP написа:Принципно майстора ти е за съд, но и не се разписа в темата поне да се извини.
то за да се извиниш трябва да имаш някво чуство за чест, а като гледам
кви ги е сътворил повдивския Бог на БМВ-то ... не знам ... май верно анимационен герой е най-точно
за съд недейте да говорите щото съда работи с документи.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: I Love Plovdiv...
K_Ilkov написа:Vasko_BP написа:Принципно майстора ти е за съд, но и не се разписа в темата поне да се извини.
то за да се извиниш трябва да имаш някво чуство за чест, а като гледам
кви ги е сътворил повдивския Бог на БМВ-то ... не знам ... май верно анимационен герой е най-точно
за съд недейте да говорите щото съда работи с документи.
Пред винкело всички са равни


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: I Love Plovdiv...
UBAH5 написа:K_Ilkov написа:Vasko_BP написа:Принципно майстора ти е за съд, но и не се разписа в темата поне да се извини.
то за да се извиниш трябва да имаш някво чуство за чест, а като гледам
кви ги е сътворил повдивския Бог на БМВ-то ... не знам ... май верно анимационен герой е най-точно
за съд недейте да говорите щото съда работи с документи.
Пред винкело всички са равни
явно е ставало въпрос за страшния съд

ми не знам всъщност кво решение е това, верно е някакво удовлетворение и възмездие
и тоя тва си и заслужава, ама парата и нервите са си заминали ...
в БГ най-голямата драма е да намериш някой дето си върши работата
доста са силни на приказки и накрая ... гледай кво става

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: I Love Plovdiv...
По окачването - да спомена за поредните технически решения, които открих в последствие и имайте предвид, че говорим за 300+ коня кола:
- отпред някакви пружини от Е34, меки та меки, явно от кола с М50 мотор. Естествено, както от преклонната си възраст, така и от тежестта на V12-ката, в работно положение са смачкани почти до точката на счупване, а как са издържали по завоите на магистралата с 200+ още е енигма за мен...
- знаех, че трябва да се сменят и като свалям предните колове, какво да видя - предните колове тунинговани посредством заваряване на допълнителни втулки с резби в горната част на коловете.
Та веднага ми просветна какво се случва - навремето този "майстор" ми поръча да взема Билщайн Б8 за отпред, НО за Е34 (или Е28, вече не помня), защото били по-яки... оказа се, че не са по-яки, а просто по-високи с около 2 см. от Е30-ковите и нашия анимационен герой, вместо да ми каже, за да ги върна и да взема Е30-кови (купувах ги чисто нови от Хеед и е можело да ги върна срещу Е30-кови), решава, че няма нужда да ми споделя такива незначителни неща и прави тунинг на коловете зад гърба ми (то още колко неща са правени така, ама ги открих в последствие - отговор и на един от въпросите в темата).
Сигурно според Корифея това е било едно блестящо техническо решение. Но какво всъщност се случва - смачкана пружина в комбинация с амортесьор, който е с по-дълъг ход, отколкото трябва и следователно вече работи в зоната на шок тампона, който е вграден в него. Освен липса на адекватно поведение на предното окачване, резултатът е и два помлени лагер-тампони горе в бомбетата...
След като си закупих чисто нови Билщайн Б8 за Е30, имах "удоволствието" да ги сравня с тези, които бях свалил от колата и се оказа, че са еднакви като якост, но с твърде различен ход... няма и как да е другояче при B8 с еднакви диаметри на пълнителя и стержена, но единия предвиден за вграждане в Е30, а другия - в 5-та серия.
Друго - генерацията от саксовете назад беше така маняшки изпълнена, че задирах почти във всеки "лежащ полоцай", тръбите висяха като хоботи покрай скоростната кутия, а заварките беше радост да ги гледаш - на места имаше разминати челно заварени тръби с повече от сантиметър, което действа много "благоприятно" на обшото сечение и проходността в тези точки...
Естествено, преправих цялата генерация и сега, въпреки че бях снижил колата още, вече нямах проблеми с опирания... можело да се направи, ама що да го правим като хората, като можем да го осерем. А само гърнетата, без тръбите, бяха 500 лв.
Масления радиатор на мотора - захванат със свински опашки, верно дебели, ама за кво да правим стойчици? И надлежно разположен ЗАД долната греда, та да се охлажда маняшки...
Казанчето за хидравликата - хванато с точкови заварки с ЦО-то, за кво да му правим и на него стойка?
Жицата прилича на змийско гнездо - навсякъде е. Буксите към инсталацията на купето бяха елиминирани след няколко бегли опита да се запазят, ама като му знам философията, че да вържеш два кабела на ръка и да ги увиеш с изолирбанд е по-надеждно, отколкото да ги запоиш и покриеш с термошлаухчета, направо ми настръхва косата...
Между другото, да вметна, че колата стоя при анимационния герой почти три години (без 2-3 месеца)...
Та за такъв колосален престой, очаквах... т.е. не очаквах да намеря всичко усрано по тая кола.
- отпред някакви пружини от Е34, меки та меки, явно от кола с М50 мотор. Естествено, както от преклонната си възраст, така и от тежестта на V12-ката, в работно положение са смачкани почти до точката на счупване, а как са издържали по завоите на магистралата с 200+ още е енигма за мен...

- знаех, че трябва да се сменят и като свалям предните колове, какво да видя - предните колове тунинговани посредством заваряване на допълнителни втулки с резби в горната част на коловете.

Сигурно според Корифея това е било едно блестящо техническо решение. Но какво всъщност се случва - смачкана пружина в комбинация с амортесьор, който е с по-дълъг ход, отколкото трябва и следователно вече работи в зоната на шок тампона, който е вграден в него. Освен липса на адекватно поведение на предното окачване, резултатът е и два помлени лагер-тампони горе в бомбетата...
След като си закупих чисто нови Билщайн Б8 за Е30, имах "удоволствието" да ги сравня с тези, които бях свалил от колата и се оказа, че са еднакви като якост, но с твърде различен ход... няма и как да е другояче при B8 с еднакви диаметри на пълнителя и стержена, но единия предвиден за вграждане в Е30, а другия - в 5-та серия.
Друго - генерацията от саксовете назад беше така маняшки изпълнена, че задирах почти във всеки "лежащ полоцай", тръбите висяха като хоботи покрай скоростната кутия, а заварките беше радост да ги гледаш - на места имаше разминати челно заварени тръби с повече от сантиметър, което действа много "благоприятно" на обшото сечение и проходността в тези точки...

Масления радиатор на мотора - захванат със свински опашки, верно дебели, ама за кво да правим стойчици? И надлежно разположен ЗАД долната греда, та да се охлажда маняшки...
Казанчето за хидравликата - хванато с точкови заварки с ЦО-то, за кво да му правим и на него стойка?
Жицата прилича на змийско гнездо - навсякъде е. Буксите към инсталацията на купето бяха елиминирани след няколко бегли опита да се запазят, ама като му знам философията, че да вържеш два кабела на ръка и да ги увиеш с изолирбанд е по-надеждно, отколкото да ги запоиш и покриеш с термошлаухчета, направо ми настръхва косата...

Между другото, да вметна, че колата стоя при анимационния герой почти три години (без 2-3 месеца)...
Та за такъв колосален престой, очаквах... т.е. не очаквах да намеря всичко усрано по тая кола.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: I Love Plovdiv...
то май не е останало много за усиране ...
ще я съживяваш ли или окончателно се отказваш?

ще я съживяваш ли или окончателно се отказваш?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: I Love Plovdiv...
Добре как оставяш кола при някой за 3 месеца, плащаш и после дори не отваряш капака и не я качваш на канала за едно бързо око на направеното ?
Ей, така на юнашко доверие ?
Ей, така на юнашко доверие ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: I Love Plovdiv...
Има някакъв резон да огледаш ама радостта да си видиш колата и да я покараш (уж правена от доверено лице) предполагам е успала колегата.




- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: I Love Plovdiv...
Някои неща могат да се видят, но повечето - не. Трябва да разглобиш, за да видиш какво е натворено.
Накрая вече не издържах и просто гледах да си взема колата, абсолютно с ясното съзнание, че ще й оправям разни кусури, но просто не съм имал и идея какво ме чака... а като разглобих и мотора и ...
Абе само аз си знам през какво съм минал... и все още минавам.
Дали ще я правя или не, все още не съм взел окончателно решение, зависи какво ще е състоянието на този вал, който купих заедно с блока:

Засега нещата са на кантар.
Накрая вече не издържах и просто гледах да си взема колата, абсолютно с ясното съзнание, че ще й оправям разни кусури, но просто не съм имал и идея какво ме чака... а като разглобих и мотора и ...



Абе само аз си знам през какво съм минал... и все още минавам.
Дали ще я правя или не, все още не съм взел окончателно решение, зависи какво ще е състоянието на този вал, който купих заедно с блока:

Засега нещата са на кантар.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: I Love Plovdiv...
взе ли ми буталата за с38цата

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани