Баланс на спирачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Баланс на спирачките
На мен въпросът ми е можете ли да обясните кое точно в конструкцията на главния спирачен цилиндър води до това?
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Баланс на спирачките
Главния не води до нищо от това.. Първите две важни неща които водят до това са:
1.Големина на спирачен цилиндър в апарата
2.Диаметър на диска
3.Спирачна площ на накладките
това са общо казано нещата които не включват участие на някакви електронни системи и подобия.
1.Големина на спирачен цилиндър в апарата
2.Диаметър на диска
3.Спирачна площ на накладките
това са общо казано нещата които не включват участие на някакви електронни системи и подобия.
Re: Баланс на спирачките
Cosworth, тези неща 1. 2. 3. (плюс някои други, като диаметър на буталата на спирачната помпа), водят до специфичното разпределение на усилието отпред-отзад. И 2. не е диаметър на диска, а диаметъра върху който са разположени накладките. Обаче както писах вече веднъж, въпросът беше за момента на задействане на спирачките, а не за разпределение на усилието. И понеже в устройството на спирачната помпа не виждам нещо, което да дава практическо задействане на единия кръг преди другия, бих искал някой да ми обясни.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани