Проблем при Топло палене 2.5 tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Luda_Fenka
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.04.2013
- Пол: Жена
Проблем при Топло палене 2.5 tds
Колеги имам проблем с колата. Когато е загряла пали много трудно ,но когато е студена пали почти веднага.... На какво може да се дължи това... Не за друго ,но ми скапва акумулатора ,а и много ме изнервя...Моля помогнете...




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Най вероятно на разтегнати вериги се дължи този топъл старт колега.
Напиши в търсачката топъл старт и ще прочетеш тонове информация за проблема.
Решението е смяна с нови 500лв. части и 200-250лв. труд.
Или си ги сменяваш сам, за целта ти трябва гараж и 2-3 дни свободно време, нужните инструменти и малко късмет.
Напиши в търсачката топъл старт и ще прочетеш тонове информация за проблема.
Решението е смяна с нови 500лв. части и 200-250лв. труд.
Или си ги сменяваш сам, за целта ти трябва гараж и 2-3 дни свободно време, нужните инструменти и малко късмет.

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Имах Е39 тдс също палеше трудно топла (ъъъъ изобщо не палеше
) При колко ли "майстори" ходих разтегаха ми локуми за тия вериги,некакви помпени елементи,накрая свалих стартера и го знаесох пак на "майстор" оправи го (на третото носене
) И колата започна да си пали и на топло
Започни първо от стартера,според мене.



- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
vld написа:Най вероятно на разтегнати вериги се дължи този топъл старт колега.
Напиши в търсачката топъл старт и ще прочетеш тонове информация за проблема.
Решението е смяна с нови 500лв. части и 200-250лв. труд.
Или си ги сменяваш сам, за целта ти трябва гараж и 2-3 дни свободно време, нужните инструменти и малко късмет.
Привет , аз сьщо сьм за разтегнати вериги , но не сьм сьгласен с цените . Може ремонта да ти излезе с няколко стотака по малко , само трябва да потьрсиш и сравниш цени / в Шумен за труд , вземат около 120 лв. , за 250 основен ремонт ли ще правим


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Това за стартера сефте но да възможно е от температурата после да не може да направи компресия ..... Вериги рядко са разтегнати... как така се рязтяга а ? в 65-70% от случаите е ГНП неговата електроника така да го кажем прегрява.. има хора които ги отремонтирват и стават като нови и проблема изчезва след като се настрои подобаващо и ГНП... И в крайна сметка вериги сменяш и ти регулират ГНП-то и пали вече топло.. ама не е същата работа...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Не се сещам в кой раздел бях чел тема за проблемно топло палене на ТДС. В темата един колега твърди, че е някакъв датчик по самата помпа, който като го полее с вода (охлажда го) и мотора започва да пали нормално. Но така и не се стигна до развръзка. Почети из темите и трябва да го намериш това.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
krasi2bmw написа:vld написа:Най вероятно на разтегнати вериги се дължи този топъл старт колега.
Напиши в търсачката топъл старт и ще прочетеш тонове информация за проблема.
Решението е смяна с нови 500лв. части и 200-250лв. труд.
Или си ги сменяваш сам, за целта ти трябва гараж и 2-3 дни свободно време, нужните инструменти и малко късмет.
Привет , аз сьщо сьм за разтегнати вериги , но не сьм сьгласен с цените . Може ремонта да ти излезе с няколко стотака по малко , само трябва да потьрсиш и сравниш цени / в Шумен за труд , вземат около 120 лв. , за 250 основен ремонт ли ще правим/ . Шегата на страна , надценките в магазините са огромни и на пазарльк може да ги счупиш с до 40 % надолу от обявената цена за клиент . Успех
Колега до 40% на оригинални части няма как да стигнеш посмъртно

Работил съм в авто браша, позволи ми да знам много добре кое къде колко струва и как се сформират цените на отделните групи части.
Ангренажа се сменява само с оригинални части и единствения начин да свалиш цената е да не смениш някои неща.
Нещата които се сменяват задължително са двете вериги и двата банана+ хидравличния обтегач.Тези неща + зъбното колело на коляновия вал с максималните възможни отстъпки на мен ми излязоха 460лв.
За да не си говориме глупости ще посъветвам колегата да отиде в сервиз да му направят диагностика, там се вижда какво става с предваренито и закъснението на топъл мотор, ако прескача с повече от обявеното значи веригите са станали на ластици, точно колко беше не помня, но беше от рода на 2-3 градуса.
100лв. в големите градове няма кой да ти я свърши тая работа при положение, че опитен човек ще го прави цял един ден(от сутрин до верер без спиране), да не кажа два.
Относно поливането на помпата със студена вода така се диагностицира износен елемент на ГНП, просто когато е много износен не може да направи нужното налягане на топъл мотор съответно дюзите не отварят изобщо и затва не пали, ма тогава колата не пали изобщо и като я полееш с студена вода пали веднага.
Топлия старт може да е влошен и от кофти центровка, има вариант ако не са много леж веригите само да се корегира аванса и нещата да заспят.Но тогава си остава риска от скъсване или прескачане на зъб.
Ако мислите да ги карате тия коли по дълго време няма какво да го мислите сменявате и карате добре работещ дизел с приличен разход.
Колко па рядко да са веригите колега като по предписание от БМВ се сменяват на 250000км. ? ГНП обикновенно дава фира на над 500000км. при нормална експлоатация ако не му налееш някой боклук дето да го износи екстремно.

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
krasi2bmw написа:vld написа:Най вероятно на разтегнати вериги се дължи този топъл старт колега.
Напиши в търсачката топъл старт и ще прочетеш тонове информация за проблема.
Решението е смяна с нови 500лв. части и 200-250лв. труд.
Или си ги сменяваш сам, за целта ти трябва гараж и 2-3 дни свободно време, нужните инструменти и малко късмет.
Привет , аз сьщо сьм за разтегнати вериги , но не сьм сьгласен с цените . Може ремонта да ти излезе с няколко стотака по малко , само трябва да потьрсиш и сравниш цени / в Шумен за труд , вземат около 120 лв. , за 250 основен ремонт ли ще правим/ . Шегата на страна , надценките в магазините са огромни и на пазарльк може да ги счупиш с до 40 % надолу от обявената цена за клиент . Успех
колега ти сменял ли си вериги или поне виждал ли си за какво иди реч ,че коментираш за тези 120лева или просто да си в темата
- mitio ochite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 29.04.2009
- Местоположение: с.Владая
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 тдс
- Мечтае да кара: настрани
- Детайли за колата: Само шпер.
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Дайте малко аванс на помпата и ще се оправи,ако "случайно" вече няма накъде да се дава аванс значи си за смяна на вериги.Ако е износен елемента на помпата колата освен че спира да пали топла ,спира и да върви ,по това може да се ориентираш.Поливането със студена вода на елемента също може да ти е ориентир.
0878241719
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
На мойта Е39-ка и давах аванс,запали покарам я и пак спре да пали,полеем я с вода запали,с изключен датчик за температурата също палеше без проблем,като постоянно подгряваше без значение дали е топла или студена
И пак казвам,след като от 3-я път "маистора" ми оправи стартера,се оправи и топлия старт
Така и не смених вериги и елемент и не разбрах от верига ли е от елемент ли е
Продадох я така колата на човек от Молдова,каза че ще я направят като нова,обеща снимки да ми прати ама нещо го няма 




- mitio ochite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 29.04.2009
- Местоположение: с.Владая
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 тдс
- Мечтае да кара: настрани
- Детайли за колата: Само шпер.
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
ozBMW написа:На мойта Е39-ка и давах аванс,запали покарам я и пак спре да пали,полеем я с вода запали,с изключен датчик за температурата също палеше без проблем,като постоянно подгряваше без значение дали е топла или студена
Изключването на датчика на темперетурата е краен вариант,върши работа,но не премахва проблема

0878241719
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
0888240717-Митко с.Владая http://fakti.bg/avto/32833-demontaj-na- ... -3-sekundi http://www.vijde.com/%d0%b2%d0%b8%d0%b6 ... 1502a.html
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Да де,ама така и не ми стана ясно от кое от всичките неща беше проблема,при 100 човека го карах един казва вериги и ми вика 1000лв,друг помпен елемент 700лв, трети плочка,аз обаче отказах да им повярвам и след като включватела на стартера заяде един път и го свалих него и го носих на ремонт и като го оправиха се оправи и паленето,топла като беше не палеше с пипането на ключа веднага,заварти 2-пъти някъде сигорно и запали.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Това за стартера наистина е така.Трябва си читав стартер за тдс-а.И аз преди години,смених всички вериги,зъбни колела,банани и то всичко от Дару и пак не палеше като хората.Смених стартера и вече толкова време никакви проблеми.
Re: Проблем при Топло палене 2.5 tds
Вижте ся , да сбъркате трудно палене между стартер и акумулатор ОК , разбирам го. Ама да не може се познае тоз проблем между стартер и гнп , ей това не го разбирам. Друго ( уважавам всички които са писали ама тоя път не съм съгласен хич с някои неща ) , първо това за датчика да се изключвал е глупост не защото не върши работа за паленето ами защото качва разхода ( той е един от основните при смятането на количеството гориво ). Друго , това че се отремонтирала електрониката на гнп , ами не е вярно както и не е вярно че прегрява таз електроника , не бъркайте VP44 там гори е един транзистор , в нашите помпи има само един термистор дето и без него може , пробвано е. Предварение също трудна работа да се хване ( даже невъзможно мисля ) на диагностика при коректно работещ авансатор. Всичко друго е съвсем правилно о обяснено от колегата vld , а ако някой толкоз му е интересно отива в Е34 и чете колко ще , там топлата вода е открита отдавна. ПС: То и въздух в системата да има пак ще пали трудно , особено топла като не подгрява . И да веригите се "разтягат" , защото си увеличават размера и това е факт , а съвсем друг е въпроса как точно трябва да се назове след като реално има не разтягане , а износване на множество елементи водещо в крайна сметка до ефект равен на ефекта от разтягане.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани