Проблем с 5-та врата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем с 5-та врата
DLVasilev написа:chernobila написа:Какво му беше?
нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата, развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо![]()
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило
А ти искаше на части да я пускаш



- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем с 5-та врата
Абе малко ми трябва за да се ядосам и да унищожа нещо или някой без значение какво или кой е
Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет

Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет


ATR-42/72
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем с 5-та врата
DLVasilev написа:Абе малко ми трябва за да се ядосам и да унищожа нещо или някой без значение какво или кой е![]()
Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет
хахах колега страшен си



- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем с 5-та врата
chernobila написа:DLVasilev написа:Абе малко ми трябва за да се ядосам и да унищожа нещо или някой без значение какво или кой е![]()
Особено па кола ако е няма да ми е за първи път да я залича и е цяло чудо, че ми се занимаваше и че работеше. Защото си мислех, ако не тръгне моторчето да разглобя червяка и да докарам палеца в горна позиция, да монтирам механизма и да му резна кабелите и да се затваря като на нормален автомобил багажника, но тая кола определено има късмет
хахах колега страшен си![]()
Аз така свалих задния подглавник,че не работеше и като ги видях тия червяци и как се е счупила една пластмаса го заебах да купувам ново
Аз колко неща трябва да заеба ако знаеш...

има работа за 3 години по тая кола

добре че е безсмъртната W124-ка та има с какво да се возя докато работя по другото


ATR-42/72
- asennikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 38 740i 1999г.
- Мечтае да кара: Lockheed SR-71 Blackbird
Re: Проблем с 5-та врата
DLVasilev написа:chernobila написа:Какво му беше?
нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата, развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо![]()
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило
Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех!

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем с 5-та врата
asennikolov написа:DLVasilev написа:chernobila написа:Какво му беше?
нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата, развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо![]()
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило
Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех!
Ама ти какво си мислиш, че няма и такова ли

Разликата е че това от боинг дето имам е трансмисионно масло, а това от АН-12 и останалите руски машини е киселинно. Него го ползвам за клеясали болтове и гайки. Мажа ги и след 10 мин са лъскави


ATR-42/72
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем с 5-та врата
DLVasilev написа:asennikolov написа:DLVasilev написа:chernobila написа:Какво му беше?
нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата, развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо![]()
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило
Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех!
Ама ти какво си мислиш, че няма и такова ли![]()
Разликата е че това от боинг дето имам е трансмисионно масло, а това от АН-12 и останалите руски машини е киселинно. Него го ползвам за клеясали болтове и гайки. Мажа ги и след 10 мин са лъскави
Дай малко масло да развъртам винчета


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Проблем с 5-та врата
chernobila написа:DLVasilev написа:asennikolov написа:DLVasilev написа:chernobila написа:Какво му беше?
нали закл. палче се върти и съответно заключва, прибира и изкарва багажника
Така това палче е ексцентрично и беше застанало така че оста му беше най-отдолу и ключалката не стигаше до него.
Свалих го, вързах му 2 жици, които сега се сещам че забравих в колата, развъртях го и му докарах някак си началната позиция.
От там следва отваряне на червяка, грес, и монтаж в обратния ред, почистване на клемите и жми градо![]()
сипах и малко трансмисионно малсо от Boeing в задвижващото жило
Колега, следващия път сипи масло не от Boeing, а от Ту-154М и ще избием рибата!!!
Шегувам се, разбира се, и то приятелски, не се сърди за това. Желая успех!
Ама ти какво си мислиш, че няма и такова ли![]()
Разликата е че това от боинг дето имам е трансмисионно масло, а това от АН-12 и останалите руски машини е киселинно. Него го ползвам за клеясали болтове и гайки. Мажа ги и след 10 мин са лъскави
Дай малко масло да развъртам винчета![]()
Колко? 200-300 грама ще ти стигнат ли? Имай предвид, че попадне ли на кожата я нацепва на пресъхнало езеро и боли до безумие, в очите за нищо на света не трябва да влиза. Киселинно е маслото и е много силно

ATR-42/72
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Проблем с 5-та врата
Колко дадеш толкова,че има драма в сервиза с развиването на някои болтове
Тъкмо да почерпя и да се съберем ...може и сбирка на е38




24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани