Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 23.06.2010
Пол: Мъж
Кара: 320d E90
Мечтае да кара: F10

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от phnk » 04 Май 2013, 14:38

Мерси! Полезна информация :) Може би все пак ще се разходя да я видя, макар че щом пише, че е 2006та, а не е, същото и за ксенона, някак си силно се съмнявам това да са и реалните километри..

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2012
Пол: Мъж
Кара: 330i SMG E46 03`
Мечтае да кара: 330i SMG E46 03`

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от burningb0w » 07 Май 2013, 11:17

Добър ден колеги нов съм във форума и ако може малко мнения за тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2vyh2h преди да бия 500 км. Много ще съм ви благодарен и да се надяваме някой да я е гледал поздрави :) Мерси предварително :) :) :) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от majstorapetkov » 07 Май 2013, 12:34

Гола като пушка, нищо си няма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 07 Май 2013, 14:32

majstorapetkov написа:Гола като пушка, нищо си няма.


Е,и?Въпрос на приоритети - едни предпочитат 5-10год лъскавии богато оборудвани кошници на н-стотици хиляди км,други предпочитат екземпляри с базови оборудвания за същата сума,но на-в-пъти-по-малко км.Колегата,ако държи на малко км и само на климатроник,този екземпляр би бил точно за него,особено ако не го притеснява липсата на ксенон(ангелски очи).

п.п.поискай разпечатка на сервизната история от ключа,цена от 18к лв би била удовлетворяваща,все пак фейслифта е само няколко месеца след производството на тази...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Shadowed » 07 Май 2013, 15:04

stankata777 написа:
majstorapetkov написа:Гола като пушка, нищо си няма.


Е,и?Въпрос на приоритети - едни предпочитат 5-10год лъскавии богато оборудвани кошници на н-стотици хиляди км,други предпочитат екземпляри с базови оборудвания за същата сума,но на-в-пъти-по-малко км.Колегата,ако държи на малко км и само на климатроник,този екземпляр би бил точно за него,особено ако не го притеснява липсата на ксенон(ангелски очи).

п.п.поискай разпечатка на сервизната история от ключа,цена от 18к лв би била удовлетворяваща,все пак фейслифта е само няколко месеца след производството на тази...


Какво е, и, колега? Човека точно пита за мнения, и отговора е гола като пушка, каквато е за този който отговаря. Не виждам защо тръгваш така с рогата напред, точно като е въпрос на предпочитания.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от BMDrago » 07 Май 2013, 17:15

Кротко, младежи :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bobo » 09 Май 2013, 14:11

Колеги здравейте,
регистриран съм от много време тука, но БМВ до сега не съм карал - Аудита карам. Карам Ауди в същия клас на БМВ 3, и за него знам всичко(аудито), но за БМВ съм много бос. Лаик тотален ;)

Сега, насочил съм се към е90(може и комби) - 320Д 163 коня.

Въпросът ми е:
-сполучлив ли е мотора
-автоматика как е и той
-разход в София и отвън
-какво обслужване има, скъпи агрегати/консумативи; маслото и тн на колко км се сменя, какви са цените там?
-окачването как е? здраво ли е или на 40-50к се сменя из основи ?
-в диапазона 14-16к лв може ли да се намери читав автомобил
-ако колата няма лупи, какъв е варианта за ретрофит към лупести фарове
-тези пеперудки, сложно ли се премахват

- Малко интериорен въпрос - каква е разликата между този - http://i620.photobucket.com/albums/tt28 ... 85/026.jpg и този волан - http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 6829_l.jpg . И двата са мулти, но единия се води спортен ли как ?
* А да, как се представя зимно време тая кола. Смятам, ако намеря моята е90 да се кара с хубави гуми

- Верно че е до вкус, но кое според вас е по-хубаво седан или комби?
Набелязал съм няколко оферти, възможно ли е да сложите по едно мнение, от хора които знаят.

1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2wnjor
2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2wnjor
3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2wnjor
4. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2wnjor
5. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2wnjor
6. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2wnjor

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от sapio » 10 Май 2013, 8:14

-сполучлив ли е мотора - сполучлив е, обаче турбините не толкова :) Ама то на всяка кола може да се прецака.
-автоматика как е и той - не съм имал автоматик, но като гледам колегите не се жалват особено.
-разход в София и отвън - има една тема за разхода viewtopic.php?f=112&t=331930 - зависи от стила на каране, маршрута и вида скоростна кутия.
-какво обслужване има, скъпи агрегати/консумативи; маслото и тн на колко км се сменя, какви са цените там? - няма да ти е по-скъпо от подръжката на аудито. Масло 5W30 - 15-20 лева литър, в зависимост откъде го взимаш. По книга се сменя на 30000, иначе по желание на собственика. Масово на по 10-12 хиляди. Филтрите зависят от марка и пак откъде ги взимаш. Не са плашещи цените за поддръжката. Ремонти - зависи колко ти е читав майстора. Тема за цени на частите (гледай последните страници) viewtopic.php?f=112&t=206697
-окачването как е? здраво ли е или на 40-50к се сменя из основи ? В сравнение с аудито може да го броиш за танк.
-в диапазона 14-16к лв може ли да се намери читав автомобил - въпрос на късмет на купувача и зор на продавача. По-скоро малко вероятно според мен, а и мисля че не само.
-ако колата няма лупи, какъв е варианта за ретрофит към лупести фарове. Скъп и безпредметен ако ти е съществено да ги имаш. Имай предвид, че тези без лупи нямат и ангелските очи, които лично за мен са една от отличителните черти на БМВ откакто ги има. (Не най-важното, но все пак... въпрос на вкус)
-тези пеперудки, сложно ли се премахват. - Не, като апандисит са :) (правилно е апендицит, ама по навик)

- Малко интериорен въпрос - каква е разликата между този - http://i620.photobucket.com/albums/tt28 ... 85/026.jpg и този волан - http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 6829_l.jpg . И двата са мулти, но единия се води спортен ли как ? -Точно така. Зависи какво те кефи.
* А да, как се представя зимно време тая кола. Смятам, ако намеря моята е90 да се кара с хубави гуми. - Аз зимата проблеми не съм имал. Важното е да не ляга по корем на снега, но там и с предно нямаш спасение.

- Верно че е до вкус, но кое според вас е по-хубаво седан или комби? - Аз съм с комби, но го взимах заради фунционалност. Не, че предлага такава, както разбрах в последствие, но и там е каквото ти допадне.

Колегите сигурно ще допълнят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bobo » 10 Май 2013, 8:48

Благодаря за изчерпателния отговор :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 520i 2004

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fena3000 » 14 Май 2013, 7:24

Здравейте колеги,

в момента карам Е46 2002 дизел и ми се иска да го сменя с бензин. Гледам из мобилето тези два модела примерно:

http://www.mobile.bg/11363290144533505

http://www.mobile.bg/11364460851863197

Като екстри и километри горе долу са идентични, възможно ли е само разликата от една година в датата на производство да определя такава разлика в цената.

И като цяло, ако може да споделите впечатленията си от първия модел. Чета и из форума какво е писано, но информацията е доста и ще ми отнеме време да разгледам всичко:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 14 Май 2013, 9:41

Втората я продава Бова кар, което е някаква гаранция за състоянието на колата. Наистина е голяма разликата между двете, а ако са верни нещата, написани в първата обява, тя също си струва да се погледне. Вероятно е по-стара от обявената дата, също така няма парктроник и подгряване на седалките. Вероятно са й върнати поне малко и километрите, така че разликата е обяснима.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2y49p1

Погледни и тази - гледах я като си търсех кола, беше собственост на частно лице и много прилична. С М-тех окачване е, блек лайн стоповете са оригинални, салона беше хубав, има всички необходими екстри. После май я бартероса в някаква автокъща и не знам какво й се е случило, но изглеждаше истинска кола. За мен и цвета е огромен плюс, среща се рядко и е красив.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Rainbow » 16 Май 2013, 17:15

Втората само да добавя, че се продава от над една година, което според мен е странно ако е доста читава (и цената си е все една и съща).
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 5.09.2010
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от diss » 17 Май 2013, 21:54

А от бензиновите двигатели 1.8 и 2.0 кои се газифицират безпроблемно? Нещо кодове на двигатели подходящи за ГИ ако може да дадете, за да знам какво да търся.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.05.2007
Местоположение: Sofia

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bobo » 17 Май 2013, 23:09

Колеги, има няколко автомобила, които ми харесват поне от снимките, някакви менния за тях:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2z9twm
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2z9twm
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2z9twm
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2z9twm
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2z9twm

Имам и няколко въпроса:
1-къде да закарам да я проверят колата, говоря за София, има ли форумен майстор с добри отзиви, който ги чува или да тичам в офиц. вносител
2-могат ли да се връщат километрите на тези коли, някакъв начин да се видят реалните
3-всичите ли са кейлес, с копче да се палят тоест
4-каква е разликата между малката и голямата навигация - най-общо.
5-Какъв е фабричния размер на 17-ки, които се дават за БМВ е90

Благодаря =)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: MPPSK

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bangelov » 17 Май 2013, 23:41

1.
bangelov написа:Може да пробваш в Дару Кар, аз там гледах моята и диагностиката е около 120лв. Доколкото си спомням замерват дюзите, турбото и оглеждат електрониката, ходовата част и т.н. и накрая ти правят протокол за стъстоянието на колата, какво трябва да смениш и какво е препоръчително да направиш :)


2. Да могат, доколото знам най-използвания вариант е препрограмиране на CAS модула за справка (http://www.youtube.com/watch?v=FN5GwV95Mfo)
3. Има разлика между keyless и стандартния начин. В първия ключа ти е в джоба и палиш със стар бутона, а в другия го поставяш в слота на колата и натискаш старт.
4. Размер на дисплей и за малката навигация няма карта на България
5. Аз карам със 225/45/17 и на джанта 8x17 ET 34 => обърни внимание на това, че колата се кара или с runflat гуми или обикновенни (нямаш място за резервна гума) и там има различни варианти като кит с пяна или жертваш място от багажника за патерица или рискуваш без гума и ползваш помощ от приятел :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook