Проблем с турбото на Е39 525 Common Rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с турбото на Е39 525 Common Rail
Колеги здравейте,
Купих си първото БМВ Е39, 525 Д Common Rail 2000 година. Много се кефа докато не появи проблем. Колата върви супер но в един момент ( предполагам като загрее малко) се 4ува ( извинете за 4-ката но не ми работи клавиша за ch-to) едно извиване и спира да варви. От спряло положение едва изка4их един спрял полицай в4ера. Ка4ва оборотите но колата едвам едвам потегля. Като я загаса и след 1 минута запаля се оправя но после пак същата история. Турбото ми се струва 4е свисти много но не разбирам, може и да се бъркам. Ходих при Коко Автоматика в Малинова долина ако го знаете ( казаха ми 4е бил най добрия в София) и той вика 4е е Турбото. Днес ще ходя в UVE в Студентски град за диагностика да видя дали ще ми кажат същтото. Намерил сам Турбо втора ръка за 180 лв. от Casto ( имам приятел който работи там и ми го дава с гаранция) . Моля ви кажете някои сервиз или майстор каде работи добре и няма да ми съдере кожата 4е като 4ета по форумите и ми се реве кви пари се иска за тоя ремонт
Купих си първото БМВ Е39, 525 Д Common Rail 2000 година. Много се кефа докато не появи проблем. Колата върви супер но в един момент ( предполагам като загрее малко) се 4ува ( извинете за 4-ката но не ми работи клавиша за ch-to) едно извиване и спира да варви. От спряло положение едва изка4их един спрял полицай в4ера. Ка4ва оборотите но колата едвам едвам потегля. Като я загаса и след 1 минута запаля се оправя но после пак същата история. Турбото ми се струва 4е свисти много но не разбирам, може и да се бъркам. Ходих при Коко Автоматика в Малинова долина ако го знаете ( казаха ми 4е бил най добрия в София) и той вика 4е е Турбото. Днес ще ходя в UVE в Студентски град за диагностика да видя дали ще ми кажат същтото. Намерил сам Турбо втора ръка за 180 лв. от Casto ( имам приятел който работи там и ми го дава с гаранция) . Моля ви кажете някои сервиз или майстор каде работи добре и няма да ми съдере кожата 4е като 4ета по форумите и ми се реве кви пари се иска за тоя ремонт
Re: Проблем с турбото на Е39 525 Common Rail
Смяната на турбокомрпесор на този модел двигател не е нищо сложно,но като гледам колко разбираш ,по-добре се обади на Napstera и се разберете кога да ти го смени,защото освен турбото има там един клапан картерни газове ,пък и да хвърли едно око ,не взима скъпо и работи качествено 
Ако прочетеш темите в раздела,може и сам да си я направиш,толкова има писано-ако не ,Napster
Ако прочетеш темите в раздела,може и сам да си я направиш,толкова има писано-ако не ,Napster
Re: Проблем с турбото на Е39 525 Common Rail
Колеги оказа се 4е е турбината, но трябва да се свали кутията и да се отвори за да се види и там кво става. Кофти работа 
Re: Проблем с турбото на Е39 525 Common Rail
Оф,така си описал нещата че въобще незнам за какво говориш вече,то затова само и аз съм се опитал да дам някакво предположение в темата ти
Явно е че ще ти се наложи ремонт или смяна на кутията-ако изобщо става въпрос за турбината на АСК ,и поправи заглавието на темата
! Но повече мисля няма как да ти помогнем тук с писане!
Явно е че ще ти се наложи ремонт или смяна на кутията-ако изобщо става въпрос за турбината на АСК ,и поправи заглавието на темата
! Но повече мисля няма как да ти помогнем тук с писане!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани