P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Ако са ти сваляни дюзите може да е от техните гумички .
Какво стана със свещите ?
Според мен го дава понеже е по-богата сместа или по различна от бензинова все пак при горенето на природен газ се отделя вода .
При мен с м54 ми дава тая грешка и на банк 1 и на банк 2 ,но колата си работи без грешка
Какво стана със свещите ?
Според мен го дава понеже е по-богата сместа или по различна от бензинова все пак при горенето на природен газ се отделя вода .
При мен с м54 ми дава тая грешка и на банк 1 и на банк 2 ,но колата си работи без грешка

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Дюзите ги свалях наскоро и гумичките бяха здрави и си ги набутах както трябва в гнездата. За свещи се съмнявам да е . Филтъра за картерни газове и маркучите са сменени, както и гарнитурата на колекторите и дросела (Виктор Рейнц). Проблема при мен е , че понякога ми гасне като съм на газ и спра рязко или клати оборотите. На живите данни на колегата се вижда завишен приток на въздух от Стъпковия мотор, както е и при мен и ме съмнява дали не е от него. И другия вариант остава настройка на газовата уредба . За друго колеги ако се сещате пишете, за да се разреши накрая тоя проблем.
П.С. Проверени са и маркуча, който влиза в стъпковия мотор, резонатора и гумения въздуховод след дросела е сменен.
П.С. Проверени са и маркуча, който влиза в стъпковия мотор, резонатора и гумения въздуховод след дросела е сменен.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Имах подобен проблем на м52б28 ,смених датчика на разпределителния вал и се оправи .Даваше ми го като грешка .
Ако си с автоадаптация на ГИ-то е възможно и проблема да е от там .Каква марка е ГИ-то ?
Другото е че може и да има лаг въздух спрямо газова смес .В началото как е било ?
Катализатори имаш ли ?
Ако си с автоадаптация на ГИ-то е възможно и проблема да е от там .Каква марка е ГИ-то ?
Другото е че може и да има лаг въздух спрямо газова смес .В началото как е било ?
Катализатори имаш ли ?

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
another90sm написа:Дюзите ги свалях наскоро и гумичките бяха здрави и си ги набутах както трябва в гнездата. За свещи се съмнявам да е . Филтъра за картерни газове и маркучите са сменени, както и гарнитурата на колекторите и дросела (Виктор Рейнц). Проблема при мен е , че понякога ми гасне като съм на газ и спра рязко или клати оборотите. На живите данни на колегата се вижда завишен приток на въздух от Стъпковия мотор, както е и при мен и ме съмнява дали не е от него. И другия вариант остава настройка на газовата уредба . За друго колеги ако се сещате пишете, за да се разреши накрая тоя проблем.
П.С. Проверени са и маркуча, който влиза в стъпковия мотор, резонатора и гумения въздуховод след дросела е сменен.
Пробвай да покараш колата само на бензин няколко дни и я прочети пак за грешки
Ако няма нищо записано проблема на 99% е в газовите инжектори
Всъщност ако веднага искаш да разбереш дали е от тях отиди при човека монтирал ти уредбата и с програмата наблюдавайте поведението на бензиновите времена при работа на газ и на бензин
На банк 1 и банк 2 трябва да са еднакви и на бензин и на газ
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
mladfen написа:another90sm написа:Дюзите ги свалях наскоро и гумичките бяха здрави и си ги набутах както трябва в гнездата. За свещи се съмнявам да е . Филтъра за картерни газове и маркучите са сменени, както и гарнитурата на колекторите и дросела (Виктор Рейнц). Проблема при мен е , че понякога ми гасне като съм на газ и спра рязко или клати оборотите. На живите данни на колегата се вижда завишен приток на въздух от Стъпковия мотор, както е и при мен и ме съмнява дали не е от него. И другия вариант остава настройка на газовата уредба . За друго колеги ако се сещате пишете, за да се разреши накрая тоя проблем.
П.С. Проверени са и маркуча, който влиза в стъпковия мотор, резонатора и гумения въздуховод след дросела е сменен.
Пробвай да покараш колата само на бензин няколко дни и я прочети пак за грешки
Ако няма нищо записано проблема на 99% е в газовите инжектори
Всъщност ако веднага искаш да разбереш дали е от тях отиди при човека монтирал ти уредбата и с програмата наблюдавайте поведението на бензиновите времена при работа на газ и на бензин
На банк 1 и банк 2 трябва да са еднакви и на бензин и на газ
Няма как бензиновите и газовите времена да са еднакви понеже калоричността на пропана е по-малка от на бензина .

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Газовата уредба е СимГас (български компютър) и са сменени преди няма и 1000км инжекторите и 6-те , понеже преди зимата започна да ми прекъсва на газ(единия беше заминал), но цяла зима карах на бензин и след като ги смених и започнах да карам на газ започна и да гасне от време на време.
Няма записана грешка на никой датчик. Имам катализатори .
Няма записана грешка на никой датчик. Имам катализатори .
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
попринцип поне при моят инжекцион има опция когато оборотите почнат да падат под 450 примерно да се включват бензиновите ижектори .Друг е въпроса дали при теб самата автосинхронизация да е взела някакви странни данни от ламбда сондите и от там да идва целият проблем ,но при всички случай е от газовата .Само на газ ли гасне

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Като я карах на бензин за цяла зима ми е загаснала по този начин 2 пъти, но е нямало клатене на оборотите както често се случва сега на газ. Относно газовата смятам да си поръчам кабел и софтуер , но не съм сигурен дали ще мога сам да се оправя с нея.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Smoocki написа:mladfen написа:another90sm написа:Дюзите ги свалях наскоро и гумичките бяха здрави и си ги набутах както трябва в гнездата. За свещи се съмнявам да е . Филтъра за картерни газове и маркучите са сменени, както и гарнитурата на колекторите и дросела (Виктор Рейнц). Проблема при мен е , че понякога ми гасне като съм на газ и спра рязко или клати оборотите. На живите данни на колегата се вижда завишен приток на въздух от Стъпковия мотор, както е и при мен и ме съмнява дали не е от него. И другия вариант остава настройка на газовата уредба . За друго колеги ако се сещате пишете, за да се разреши накрая тоя проблем.
П.С. Проверени са и маркуча, който влиза в стъпковия мотор, резонатора и гумения въздуховод след дросела е сменен.
Пробвай да покараш колата само на бензин няколко дни и я прочети пак за грешки
Ако няма нищо записано проблема на 99% е в газовите инжектори
Всъщност ако веднага искаш да разбереш дали е от тях отиди при човека монтирал ти уредбата и с програмата наблюдавайте поведението на бензиновите времена при работа на газ и на бензин
На банк 1 и банк 2 трябва да са еднакви и на бензин и на газ
Няма как бензиновите и газовите времена да са еднакви понеже калоричността на пропана е по-малка от на бензина .
Не става въпрос за калоричност а за настройка на уредбата
Когато се настройва се цели точно това, при работа на газ и на бензин бензиновите времена да са максимално близки
В противен случай имаме точно такива чекове като бедна или богата смес
Ако колегата е с двойния ванос тогава съм имал случаи на палене на чек на 15% бензинов трим!
При него най вероятно има проблеми с някои инжектор на банк 2 тоест 4, 5 или 6-ти цилиндър
Най-често се затлачват с мръсотия особено ако неса поставени под необходимия ъгъл
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
another90sm написа:Като я карах на бензин за цяла зима ми е загаснала по този начин 2 пъти, но е нямало клатене на оборотите както често се случва сега на газ. Относно газовата смятам да си поръчам кабел и софтуер , но не съм сигурен дали ще мога сам да се оправя с нея.
Сим Газ е елементарен за настройка но желателно е да се прави в движение под всякакви натоварвания
За кабел и софт ако искаш ми драсни едно ЛС и ще ти ги пратя а ако слизаш до Пловдив скоро ще ти я настроя и ще ти покажа някои основни неща
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- IVORY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 520i benzin/ gaz 1997
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
another90sm написа:Има ли развитие или решение вече? Аз съм в абсолютно същото положение . На ИНПА стойностите са същите , същия мотор , същата година, същите симптоми + газова . Единственото е , че смених клапан картерни газове и маркучите. И тая грешка си я набива и набива fuel limit trim bank 2.
Пък на мен ми набива fuel limit trim bank 1 и fuel limit trim bank 2 ,какво става някои да ни обясни ?????
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
IVORY написа:another90sm написа:Има ли развитие или решение вече? Аз съм в абсолютно същото положение . На ИНПА стойностите са същите , същия мотор , същата година, същите симптоми + газова . Единственото е , че смених клапан картерни газове и маркучите. И тая грешка си я набива и набива fuel limit trim bank 2.
Пък на мен ми набива fuel limit trim bank 1 и fuel limit trim bank 2 ,какво става някои да ни обясни ?????
Щото на газ изгорелите газове са със други параметри и няма начин да не даде според мен грешка

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
А по този начин двигателя не работи ли в нещо като авариен режим, понеже сондите дават информация , че не могат да коригират сместа повече, и съответно проблеми от това нещо. Газаджиите трябва да са го измислили някак въпроса е как. Може би колегата mladfen е прав , че всичко е до настройка на инжекциона.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
IVORY написа:another90sm написа:Има ли развитие или решение вече? Аз съм в абсолютно същото положение . На ИНПА стойностите са същите , същия мотор , същата година, същите симптоми + газова . Единственото е , че смених клапан картерни газове и маркучите. И тая грешка си я набива и набива fuel limit trim bank 2.
Пък на мен ми набива fuel limit trim bank 1 и fuel limit trim bank 2 ,какво става някои да ни обясни ?????
Е при теб е по-благоприятния вариант, би трябвало да се отстранят грешките с корекция на смесите.
Нямам достатъчно време да опиша алгоритъма по който се палят подобни грешки но ще пробвам набързо да драсна няколко реда.
При формирането на смесите бензиновия комп следи така наречените "горивни тримове". Те са бърз трим и бавен трим.
Бързия ни показва в проценти моментните стойности на корекцията която си прави на смесите за да са максимално близки до идеалните.
Когато тази корекция се задържи повечко време или е прекалено дълбока то тогава банката на бавния трим започва да се пълни като стойноста му също е в проценти.
Или казано по разбираемо бавния трим ни показва усреднената стойност на направената корекция.
Е когато бавния надвиши /в повечето случаи/ 20% тогава имаме налице чек за колите от евро 3 нагоре или само записана грешка без индикация за евро 2.
Грешките fuel limit trim bank 1 и fuel limit trim bank 2 са с точно такъв произход.
Системите с ОБД вършат "черната" работа на настройчика - следят бензиновите тримове и се сремят във всеки един момент и двата да са под 5% или ако сме задали дори 0% корекция.
До "N" серията двигатели на БМВ няма обсолютно никакъв проблем да се подкарват със системи без ОБД, трябва само "майсторите" наистена да знаят какво да правят.
В случая предполагам че е пусната автоматична калибрация и е издадена колата като са се надявали свичко да е ОК но уви.....не е.
Настройката на колата се прави само в движение под товар било то минимален и съответно максимален дори и за ОБД системите.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: P1173 fuel trim limit reached (bank 2)
Тоест, Младене като се даде автоматична калибрация, колата в рамките на определени километри го извършва това нещо, но не толкова точно , колкото човек в движение при различни натоварвания може да го направи.
И като знам повечето майстори как им се занимава.
И като знам повечето майстори как им се занимава.
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани