Трудно пали м42б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Трудно пали м42б18
Здравеите, имам проблем с паленето и немога да разбера от какво и затова и пиша тук някой по знапознат ако може да каже. Значи като тръгна да паля и при завъртането на стартера колата припалва (преди този проблем веднага палеше без подаване на газ) и гасне след това трябва да върти малко и пали но пак не така лесно както трябва , има случай в които запалва веднага от първия път, но трябва да и подам газ за да не угасне. Ходих на диагностика и ми казаха, че всичко е наред освен детонационен датчик който беше записал грешка, сменял см и помпата преди 4-5 месеца с друга не нова но от тогава несм имал проблеми до преди две седмици.Възможно ли е от този датчик да не може да пали и от стъпково моторче? Или пък и тази помпа си е заминала? Ако някой знае от друго какво може да прави този проблем, моля да каже.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Трудно пали м42б18
Може да е датчик на коляновият вал, но трябва някой друг да ти направи диагностика за потвърждение, защото не е евтин.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Трудно пали м42б18
Emilow написа:Здравеите, имам проблем с паленето и немога да разбера от какво и затова и пиша тук някой по знапознат ако може да каже. Значи като тръгна да паля и при завъртането на стартера колата припалва (преди този проблем веднага палеше без подаване на газ) и гасне след това трябва да върти малко и пали но пак не така лесно както трябва , има случай в които запалва веднага от първия път, но трябва да и подам газ за да не угасне. Ходих на диагностика и ми казаха, че всичко е наред освен детонационен датчик който беше записал грешка, сменял см и помпата преди 4-5 месеца с друга не нова но от тогава несм имал проблеми до преди две седмици.Възможно ли е от този датчик да не може да пали и от стъпково моторче? Или пък и тази помпа си е заминала? Ако някой знае от друго какво може да прави този проблем, моля да каже.
Помпата се разбира дали е заминала само като премерите налягането в горивната система.От стъпков мотор може да пали трудно, а и от детонационен датчик също.Моторчето пробвай да го изчистиш преди да го сменяваш с друго, а датчика си намери 2ра употреба.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Трудно пали м42б18
Направи хубава диагностика, ако детонационния датчик е заминал , смени го .... премери си налягането на горивната помпа ... аз мисля , че в нея ти е проблема (нищо че е скоро сменявана , все пак е втора ръка .. )
Re: Трудно пали м42б18
стъпковото го чистих работеше известно време и пак спря и го смених с друго не е перфектно и то но г/д стаава, и аз много се съмнявам в помпата колкото и да не ми се вярва и ще потърся друга за проба вместо да меря налягането, мисля че ще е по лесно щото незнам точно как се измерва налягането.
Re: Трудно пали м42б18
Колеги помагайте, пробвах с друга помпа, но като че ли няма разлика ще видя и когато е напълно студена как ще пали, но искам и пак да питам някой които е сигурен дали ако стъпковото се е прецакало напълно щото при мен май така се получи, може да прави тези проблеми при палене или то няма общо с запалването ?
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Трудно пали м42б18
здр,
кабели ,свещи,компресия , гарнутура,бобина,ток,запушени дюзи-пикаещи които задавят,,,,много..
много се изненадах ,направо ахнах когато без да искам реших да измеря омажа на кабели за свещите от които двата бяха прекъснати.
на единият лулата беше счупена...а мотора се тресеше.все си мислех че смучи въздух.,но гредааа - от кабелите излезна.
кабели ,свещи,компресия , гарнутура,бобина,ток,запушени дюзи-пикаещи които задавят,,,,много..
много се изненадах ,направо ахнах когато без да искам реших да измеря омажа на кабели за свещите от които двата бяха прекъснати.
на единият лулата беше счупена...а мотора се тресеше.все си мислех че смучи въздух.,но гредааа - от кабелите излезна.
- peshobmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M1
Re: Трудно пали м42б18
регулатор за налягане на бензина провери да не е заминала мембраната
Re: Трудно пали м42б18
проверих маркучето което излиза от него до колектора и не тече бензин нито пък мерише на бензин от там, ако така трябва да го проверя де. Незнам защо но ми се върти из главата,че може да се ебава така от стъпковото щото не е много добре,но незнам има ли нещо общо с паленето и затова и питам по запознатите да кажат ???
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: Трудно пали м42б18
Колега провери си гофрето от дебитомера до дросела...А иначе като запали как е вървежа...
Re: Трудно пали м42б18
Гуфрето е чисто ново, иначе си върви добре още повече, че и помпата смених и сега не го прави всеки път, но пак някой път е така.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани