Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Нали говорим за Щатите срещу цялото европейско автомобилостроене? Колко суперкара трябва да предложат...
цялото европейско автомобилостроене срещу цялото щатско такова

не ти ли се струват равностойни като мащаб?
или ги броиш щатите за една държава пък в европа я гледай колко са

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Shelby Cobra...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Пак да питам колко суперкара е трябвало да имат ? През годините на GT40 до GT90 нещата са стояли по съвсем различен начин спрямо сега.
P.S. Тръгнахте да говорите за легенди пък сега се хванахте за сламката - суперколи.
P.S. Тръгнахте да говорите за легенди пък сега се хванахте за сламката - суперколи.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Shelby Cobra...
... e полу американка полу англичанка ако не се лъжа ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:Shelby Cobra...
Няма нищо супер в нея, нито нещо легендарно


In_Memoriam написа:P.S. Тръгнахте да говорите за легенди пък сега се хванахте за сламката - суперколи.
Говорим за легенди от типа на McLaren F1... от там тръгна темата в тази посока


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:steeN написа:Shelby Cobra...
Няма нищо супер в нея, нито нещо легендарноКола, която можеш да си купиш в кашон и да оборудваш с какъвто мотор искаш без нищо технологично и супер като показатели
In_Memoriam написа:P.S. Тръгнахте да говорите за легенди пък сега се хванахте за сламката - суперколи.
Говорим за легенди от типа на McLaren F1... от там тръгна темата в тази посокаИначе ако броим буквално "легендите" от стария (не случайно го казвам така
) континент цифрата много ще набъбне - започваме да включваме коли като Е30 М3, Lancia Delta Integrale, разните англииски бегачки и т.н.... Та нека не загрубяваме - говорим за върха в хранителната верига, а именно коли като F40, F1, XJ220, EB110, Countach, M1, 959 и т.н. и т.н.
Shelby(AC) cobra е полу-английска затова не я сложих иначе определено е легенда, мисля ,че е държала рекорд за скорост тогава освен това има мит ,че заради нея са сложили ограниченията по магистралите. Печелила е доста състезания.
Колите които цитираш са предимно 80-те и 90те - действително златна епоха за ЕУ суперкарите. Американците не се сещам да могат да отговорят на нещо в тази епоха.
Но не може технологията в една кола да е основен критерии, щото като се замислиш повечето технологии и особено материали не са измислени от автомобилните производители а са внедрени от други индустрии като космическата, авиационната и военната, а там се сещаш горе долу къде се случват първо работите.
Ето ти един пример - ГМ и Крайслер са експериментирали с коли с турбини и титанови сплави във време когато за Ферари и БМВ технология е било да сложат повече от един карбуратор на двигател.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
И не са прецедент случаите, в които доброто старо и изпитано размазва разни хайтек изгъзици 
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:И не са прецедент случаите, в които доброто старо и изпитано размазва разни хайтек изгъзици
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Технически , не само че не е прецедент ами да не кажа , всеки път грубата сила триумфира над перфекционизма. Само че размазване има различни измерения . Минаваш с 10 годишно ламбо кабрио и спираш движението на пешеходците , всички им потичат лигите (на момите и други сокове

И като стана на въпорс за Ламбо ето новото им творение , което като нищо ще го пуснат в ограничена серия :



- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не мога да се ориентирам ....къде стои космонавта в тая космик джендер бендер щуротия ?
Къде са скъпите материали в интериора ..ръчната изработка..
само пластмаса и дунапрен вътре.
Интересна визия нооо за някой колекционер на дъвки "турбо".Със сигурност има фенове които им потичат лигите от такива коли но не мисля че са много на брой.
Къде са скъпите материали в интериора ..ръчната изработка..
само пластмаса и дунапрен вътре.
Интересна визия нооо за някой колекционер на дъвки "турбо".Със сигурност има фенове които им потичат лигите от такива коли но не мисля че са много на брой.
Последна промяна Jordana на 13 Май 2013, 20:21, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Jordana написа:Не мога да се ориентирам ....къде стои космонавта в тая космик джендер бендер щуротия ?
По средата май стои, като място за други от екипажа няма...
Ламбо след уникалния авентадор, взеха много футуристично ръбати да стават и честно казано последните им концепции са се едно съм минал с пикапа върху играчка трансформърс.
Но все пак ми е интересно с какъв мотор ще е и какви данни.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
5.2 V10 600кс . Пилота е един по средата - нали е Ламбо ЕГОИСТА
И аз мисля, че малко прекаляват но трябва да има и такива производители ... определено няма да се крадат клиенти с Порше
И аз мисля, че малко прекаляват но трябва да има и такива производители ... определено няма да се крадат клиенти с Порше

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
В случая, един автомобил, за да е супер кар (както тръгнахме да говорим за такива) то всичко в него трябва да е супер - цена, цифри, технологии, имидж и т.н. За това изключих Кобрата от уравнението, защото има цифри, но няма имидж и технологии... В интерес на истината малко хора знаят всъщност колко точно бърза е кобрата в действителност, а погледнато реално няма нищо друго в нея
Сега обаче се замислих, че в европа преди тази "златна" епоха на супер колите от началото на 80те този клас автомобили не е съществувал въобще
Т.е. спортните коли са били по-скоро GT ориентирани без да се търсят някакво внедряване на космически технологии и цифри. До тогава общо взето е било ясно разграничено приложението на колите - състезателни за даване на газ и обикновени за пътуване. До колкото имам поглед над Америка по това време е било същото - само разни мускули със слаби мотори и тук таме някой Наскар мотор в нормална кола
Добре, да кажем, че след 80те европейците взимат категоричен превес в областта на супер колите (общо взето те май измислят този термин и дават значението му), как стоят нещата преди това - какво правят Американците и как отговаря Европа?

Сега обаче се замислих, че в европа преди тази "златна" епоха на супер колите от началото на 80те този клас автомобили не е съществувал въобще


Добре, да кажем, че след 80те европейците взимат категоричен превес в областта на супер колите (общо взето те май измислят този термин и дават значението му), как стоят нещата преди това - какво правят Американците и как отговаря Европа?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
K_Ilkov написа:In_Memoriam написа:Нали говорим за Щатите срещу цялото европейско автомобилостроене? Колко суперкара трябва да предложат...
цялото европейско автомобилостроене срещу цялото щатско такова![]()
не ти ли се струват равностойни като мащаб?
или ги броиш щатите за една държава пък в европа я гледай колко са
И аз се замислях за това , но виж и другата гледна точка . Икономиката на САЩ (БВП) е горе-долу колкото на целия Европейски Съюз

Е - имаш пари , имаш вярата на хората че бензина е безкраен , имаш нужния пазар . От друга страна като кажеш европа , визираш едва 3 страни - Германия , Италия и Англия , като първите държат почти всичко . Та за мен сравнението си е честно .
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Няма как... Колко да са американските суперколи? -> Не повече от американските концерни дето се броят на петте ми пръста
Все едно да искаме всеки щат да прави свой суперкар. Не че не могат, ама не им е приоритет. Виж, в милитари индустрията, не знам дали имат стигане, но това е друга тема.
Дайте да видим какво ще става с М8 и ЛаФерари дали няма да припада

Дайте да видим какво ще става с М8 и ЛаФерари дали няма да припада

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:Няма как... Колко да са американските суперколи? -> Не повече от американските концерни дето се броят на петте ми пръстаВсе едно да искаме всеки щат да прави свой суперкар. Не че не могат, ама не им е приоритет. Виж, в милитари индустрията, не знам дали имат стигане, но това е друга тема.
Дайте да видим какво ще става с М8 и ЛаФерари дали няма да припада
Американците имат не малко марки... Само в момента имат три коли дето ги целят да трепат европейските бегачки - Corvette, Viper и Camaro... Cadilac започват да правят уж някакви конкурентни на европейските коли не само като цифри, а отдавна вече в играта е и Venom-а. Опитаха се и с SSC да правят някакви супер коли... До тук 6 компании... та мисля, че USA спокойно може да се мери с Европа... особено като изключим десетките посредствени марки на стария континент, които никога не са помисляли за спортни коли, камоли за суперкари



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани