Проблем със спирачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
Аз го пробвах това с ръчната , пак няма разлика
а относно вакума , нали този маркуч който влиза в смукателния колектор от сервото ( м52 мотор) той е перфектен
няма скъсано или напукано влезнал е плътно .


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем със спирачките
Ръчната няма абсолютно никаква връзка или каквото и да е с хода на педала при задните дискове.
Смени си спирачната течност с DOT 5.1 и нека ти я обезвуздушат с вакум. Със сигурност ще имаш подобрение понеже аз не виждам какво друго може да се смени.
Смени си спирачната течност с DOT 5.1 и нека ти я обезвуздушат с вакум. Със сигурност ще имаш подобрение понеже аз не виждам какво друго може да се смени.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем със спирачките
b00st написа:Ръчната няма абсолютно никаква връзка или каквото и да е с хода на педала при задните дискове.
Смени си спирачната течност с DOT 5.1 и нека ти я обезвуздушат с вакум. Със сигурност ще имаш подобрение понеже аз не виждам какво друго може да се смени.
Да отиде в друг сервиз.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем със спирачките
b00st написа:Ръчната няма абсолютно никаква връзка или каквото и да е с хода на педала при задните дискове.
Смени си спирачната течност с DOT 5.1 и нека ти я обезвуздушат с вакум. Със сигурност ще имаш подобрение понеже аз не виждам какво друго може да се смени.
DOT 5.1 се използва в коли които притежават по умни системи от АБС например, АСЦ, ДСЦ, ДСП и тн(като цяло е с по тънак вискозитет).. може да се използва и тук НО по хубав резултат при по голямо натварване и продължителна употреба си е DOT 4 за каквато е направена системата да работи.
Много добра течност е на АТЕ typ 200 DOT 4 с изключително добри качества. И този който е казал че вакума на сервото маркуча работи/върши работа само при екстремно използване, а иначе не... по добре си смени майстора........ Все пак провери ли клапана дали работи коректно, в едната посока пуска въздух в другата НЕ....
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със спирачките
Cosworth написа:b00st написа:Ръчната няма абсолютно никаква връзка или каквото и да е с хода на педала при задните дискове.
Смени си спирачната течност с DOT 5.1 и нека ти я обезвуздушат с вакум. Със сигурност ще имаш подобрение понеже аз не виждам какво друго може да се смени.
DOT 5.1 се използва в коли които притежават по умни системи от АБС например, АСЦ, ДСЦ, ДСП и тн(като цяло е с по тънак вискозитет).. може да се използва и тук НО по хубав резултат при по голямо натварване и продължителна употреба си е DOT 4 за каквато е направена системата да работи.
Много добра течност е на АТЕ typ 200 DOT 4 с изключително добри качества. И този който е казал че вакума на сервото маркуча работи/върши работа само при екстремно използване, а иначе не... по добре си смени майстора........ Все пак провери ли клапана дали работи коректно, в едната посока пуска въздух в другата НЕ....
Dot 5.1 Има също така доста по-висока точна на кипене.
А иначе аз колкото повече пиша, толкова повече проблеми откривам по колата. Клапана го смених заедно с маркуча, но все пак как да проверя дали работи. Сигурен съм, че нямаше разлика, понеже няколко пъти скачах на спирачките и нямаше разлика.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
И така проблема е РЕШЕН
днеска си викам айде пак да ги обезвъздуша за последен път, почнах от задните както си му е редът после предните и направо не мога да им се нарадвам
. Колата спира уникално добре 
Не са много чувствителни ама спират доста добре. Правих няколко спирания от 200-0
щях да се обесим на колана 




Не са много чувствителни ама спират доста добре. Правих няколко спирания от 200-0


- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем със спирачките
m.dimitrov1992 написа:И така проблема е РЕШЕН![]()
днеска си викам айде пак да ги обезвъздуша за последен път, почнах от задните както си му е редът после предните и направо не мога да им се нарадвам
. Колата спира уникално добре
Не са много чувствителни ама спират доста добре. Правих няколко спирания от 200-0щях да се обесим на колана
Следващия път просто отиди на майстор, за да обезвъздушат системата като хората, а не да смениш цялата кола.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със спирачките - Решен
Искам да задам два въпроса, за които съм сигурен, че много хора имат нужда да знаят:
1. Наложително ли е да се ползва машина за обезвъздушаване при смяна или пълнене на ДОТ?
2. Ако сменям ДОТ-а по мързеливия начин (издърпване със спринцовка от резервоарчето), може ли да стане някой фал?
3. Достатъчно ли е само да се смени течността в резервоарчето, но на по-чести интервали (веднъж годишно).
Благодаря.
1. Наложително ли е да се ползва машина за обезвъздушаване при смяна или пълнене на ДОТ?
2. Ако сменям ДОТ-а по мързеливия начин (издърпване със спринцовка от резервоарчето), може ли да стане някой фал?
3. Достатъчно ли е само да се смени течността в резервоарчето, но на по-чести интервали (веднъж годишно).
Благодаря.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Проблем със спирачките - Решен
zafirovp написа:Искам да задам два въпроса, за които съм сигурен, че много хора имат нужда да знаят:
1. Наложително ли е да се ползва машина за обезвъздушаване при смяна или пълнене на ДОТ?
2. Ако сменям ДОТ-а по мързеливия начин (издърпване със спринцовка от резервоарчето), може ли да стане някой фал?
3. Достатъчно ли е само да се смени течността в резервоарчето, но на по-чести интервали (веднъж годишно).
Благодаря.
1- не е наложително, но е доста по-лесно и бързо
2-Много е важно самата помпичка/буталце да не остава на сухо докато я правиш тая процедура. Демек винаги трябва да оставяш съвсем малко на дъното.
3- Реално казанчето е преливник и при натискане на спирачката се взима от него това което е нужно и после се връща.
Не знам защо си писал ДОТ. Предполагам имаш предвид спирачна течност, различните разновидности на която са наименувани ДОТ4, ДОТ5, ДОТ 3 и тн. Имай предвид, че каквото е написано от производителят като ДОТ за колата ти не трябва да се сменя. Иначе се разяждат маркучета и тн.
За да смениш течността, без машина ти препоръчвам следното:
Намираш 1 или 2ма авери за помощ (нужна е).
Вадиш със спринцовка ПОЧТИ всичката течност от казанчето.
Сипваш нова.
Почваш от задно дясно, задно ляво, предно дясно и накрая предно ляво колело.
Отваряш пробката за обезвъздушаване на задно дясно колело. Някой от аверите почва да помпа педала на спирачките и чакаш да потече от новата спирачна течност. Повтаряш го на всичките гуми в горната поредност

Пак ти обръщам внимание, че течността не трябва да свършва или пада под минимума в казанче, това е КРИТИЧНО!
Също така пази много боята на колата от течността, капне ли ти, остава петно.
Дано да съм ти бил полезен.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със спирачките - Решен
Благодаря за съвета. Просто не ми се занимава да махам колелата. Предполагам си е доста играчка, да не остане нито едно балонче.
Dot-a разяжда и PS3ки. Като малък докато си обезвъздушавах спирачките на колелото в нас, единия от маркучите се спука и ми опръска цялата стая. Та така
Dot-a разяжда и PS3ки. Като малък докато си обезвъздушавах спирачките на колелото в нас, единия от маркучите се спука и ми опръска цялата стая. Та така

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем със спирачките - Решен
zafirovp написа:Благодаря за съвета. Просто не ми се занимава да махам колелата. Предполагам си е доста играчка, да не остане нито едно балонче.
Dot-a разяжда и PS3ки. Като малък докато си обезвъздушавах спирачките на колелото в нас, единия от маркучите се спука и ми опръска цялата стая. Та така
А ако отидеш в сервиз, ще качат колата на подемник или на канал, и също няма да свалят гумите.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем със спирачките - Решен
zafirovp написа:Искам да задам два въпроса, за които съм сигурен, че много хора имат нужда да знаят:
1. Наложително ли е да се ползва машина за обезвъздушаване при смяна или пълнене на ДОТ?
2. Ако сменям ДОТ-а по мързеливия начин (издърпване със спринцовка от резервоарчето), може ли да стане някой фал?
3. Достатъчно ли е само да се смени течността в резервоарчето, но на по-чести интервали (веднъж годишно).
Благодаря.
1. В случая на колегата със смяната на АБС помпата бих казал че си е направо задължително, иначе може и по класическия метод
2. + 3. - течноста бих я сменил с въпросната машина, по лесно е, но само със съдържанието на казанчето не ми допада, въпреки, че я дават взаимозаменяема

Бонус и тема за размисъл:
Маркучите отзад не са ли малко повече като бройка



- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем със спирачките
ekcta3uto написа:m.dimitrov1992 написа:И така проблема е РЕШЕН![]()
днеска си викам айде пак да ги обезвъздуша за последен път, почнах от задните както си му е редът после предните и направо не мога да им се нарадвам
. Колата спира уникално добре
Не са много чувствителни ама спират доста добре. Правих няколко спирания от 200-0щях да се обесим на колана
Следващия път просто отиди на майстор, за да обезвъздушат системата като хората, а не да смениш цялата кола.

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
mgate написа:ekcta3uto написа:m.dimitrov1992 написа:И така проблема е РЕШЕН![]()
днеска си викам айде пак да ги обезвъздуша за последен път, почнах от задните както си му е редът после предните и направо не мога да им се нарадвам
. Колата спира уникално добре
Не са много чувствителни ама спират доста добре. Правих няколко спирания от 200-0щях да се обесим на колана
Следващия път просто отиди на майстор, за да обезвъздушат системата като хората, а не да смениш цялата кола.
То попринцип повечето неща си бяха за смяна


- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Проблем със спирачките - Решен
Ако си сложил качествени части, трябва да е няколко пъти по 2-3 години 

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани