За премахването на виското
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
За премахването на виското
знам,че има доста исписано по въпроса но искам още няколко мнения
1-датчик от 88 до 92 градуса подходящ ли е
2-наистина ли премахването дава коне
3-на кой маркуч да сложа датчика
4-какво трябва да е релето

1-датчик от 88 до 92 градуса подходящ ли е

2-наистина ли премахването дава коне

3-на кой маркуч да сложа датчика

4-какво трябва да е релето

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
1-аз съм с датчик за 70 градуса
2-дава ама друг път
3-маркуча които е долу на радятора демек водата вече е минала през радятора и отива към мотора
4-за релето не си спомням
успех
2-дава ама друг път

3-маркуча които е долу на радятора демек водата вече е минала през радятора и отива към мотора
4-за релето не си спомням
успех
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
датчика трябва да е на най-топлото място! При мен е горе на термостата
Срещал съм из нета твърдения за 3-5 коня,но едно съм сигурен,перката товари коляновия вал и водната помпа,значи полза 100% има.

Срещал съм из нета твърдения за 3-5 коня,но едно съм сигурен,перката товари коляновия вал и водната помпа,значи полза 100% има.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
аз като бях със силикона и макс километри вдигах 230 и повече не искаше!След като инсталирах ел. перка колата не спира да набира до 240!!!Наистина и аз не вярвах, но е факт!А и по принцип се осеща разлика! 



- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ако виското си е заминало и е постоянно зацепено може и да има кяр от това да минеш на ел. перка, която да пали, когато си трябва. НО
Ако виското си е ОК - то товари мотора точно тогава, когато и ел. перката - когато се задейства. Относно това, че виско-перката товари коляновия вал трябва да се спомене, че ел. перката като се включи пак товари по същия начин, само че през генератора (което не е пък добре за него...
)
Релето трябва да е по-голямо от номиналния ток на конкретния вентилатор, който ще ползваш, за да може да обере пусковия му ток без да нагарят контактите му. Обърни внимание и на въздухозаборника, който е важен за правилното охлаждане на радиатора, след паленето на перката...
Термоключът (термосуич, термошалтер) на всички коли с ел. перки е долу на радиатора. Това е така може би, защото горе водата се затопля чрез топлоотдаването откъм мотора още преди да е отворил напълно термостата, а ние искаме да охлаждаме водата в радиатора, когато стигне определени градуси, а не мотора. Термоключът трябва да работи с няколко градуса по-нагоре от термостата, за да може да не се застъпват. При 87-88 градуа термостат, според мен в идеалния случай стойностите трябва да са 92-98 да речем...
Малиии... Отнесох се...


Релето трябва да е по-голямо от номиналния ток на конкретния вентилатор, който ще ползваш, за да може да обере пусковия му ток без да нагарят контактите му. Обърни внимание и на въздухозаборника, който е важен за правилното охлаждане на радиатора, след паленето на перката...
Термоключът (термосуич, термошалтер) на всички коли с ел. перки е долу на радиатора. Това е така може би, защото горе водата се затопля чрез топлоотдаването откъм мотора още преди да е отворил напълно термостата, а ние искаме да охлаждаме водата в радиатора, когато стигне определени градуси, а не мотора. Термоключът трябва да работи с няколко градуса по-нагоре от термостата, за да може да не се застъпват. При 87-88 градуа термостат, според мен в идеалния случай стойностите трябва да са 92-98 да речем...
Малиии... Отнесох се...
Турбо ако виското е заминало то колицата ще загрява.Зада си замине значи че селикончето вътре или е изтекло или се е насрало нещо.И немоа да резбера кое твари коляновия вал?Единия път перката а другия път .... големи глупости чесно.Ся ли се учим не моа да резбера?Хидравликата климатика,генератора всичко това твари.А перката си се върти съвсем ама съвсем свободно!докът не включи и то за около 5-10 сек(изправна система).Не говори глупости моля те.Първо разбери защо ти се е насрал мотора!Слушах вече 5 коли с ванос и ...не е така.
ай с здраве
ай с здраве
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ахиле, не се заяждай бе братле! Изказвам мнение, СОБСТВЕНО. Изтраях ти няколко поста ама ти се престара! Така дали помагаш на човека или само оакваш темата? Моя мотор НЕ Е насран, ако искаш може да се пробваме да видим как е. Ти като много си голям капацитет и си слушал толкоз мотори защо не откри какъв му е дерта на моя? И в този ред на мисли, ако искаш мога да ти пратя виско съединител от Е39 525 ТДС, който е постоянно зацепил!!! Не бъркай човека!
Единственото предимство на ел. перката е, че се усеща със сигурност, когато работи и може да се върже да работи независимо от положението на ключа и да спира, когато охлади водата в радиатора, а не при изключване на двигателя, както е мисля при Е36-ците, които са фабрично с ел. перки.
Айде със здраве!
Единственото предимство на ел. перката е, че се усеща със сигурност, когато работи и може да се върже да работи независимо от положението на ключа и да спира, когато охлади водата в радиатора, а не при изключване на двигателя, както е мисля при Е36-ците, които са фабрично с ел. перки.
Айде със здраве!
re
Zik написа:според мен виското е доста полезно,защото дали е зацепило или не- перката се върти постоянно и обдухва целия мотор и всичко покрай него и не позволява да се застоява топлината от мотора и колекторите
Ще се сетите!

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани