запитване за блокажа на дифаренциала
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
паркиране и коловози са проблем най-вече заради височината
иначе в сф не съм имал проблем никъде, но пък горе долу подбирам къде да спра, да се завра и тн
къде с ДСЦ къде без зависи си от ситуацията
иначе сега си е времето на х-овете и аз им завиждам сега, не много благородно
иначе в сф не съм имал проблем никъде, но пък горе долу подбирам къде да спра, да се завра и тн
къде с ДСЦ къде без зависи си от ситуацията
иначе сега си е времето на х-овете и аз им завиждам сега, не много благородно


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Dimitroff написа:Айде малко разяснение...
Е46 преди
Е46 след фесйа с ДСЦ - натискате веднъж - светва символа.При задържане - светва и ръчната спирачка (изключено на 100%).
Ако решите да включите - просто натискате и символа и ръчната спирачка престават да светят.
Я ми кажете сега... колата ми е 2000г., но явно първия собственик е бил баро и я е поръчал с ДСЦ... проверено е и по вин, щот не верваха едни хора... Изчетох цялата тема, общо взето схванах разликите при различните системи... НО


Виждам, че още един колега с кола 2000г. е написал същото като мен...
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Най-вероятно си с DSC MK20 , а не MK60 и затова не ти светва и втората лампа.
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
stilko написа:Най-вероятно си с DSC MK20 , а не MK60 и затова не ти светва и втората лампа.
Мдааа


DSC III MK20
Model: E46 all versions except all-wheel drive
Production Dates: 6/99 to 9/00
За бутона пише само това, тоест няма никакво задържане...
DSC BUTTON
The DSC system comes on every time the vehicle is switched on. The DSC button can be
used to switch the system off. The warning indicator lamp comes on when the system is
manually switched off
Ето и цяла книжка за E46 TRACTION AND STABILITY CONTROL SYSTEMS
Най-накрая яснота, много подробно са обяснени нещата, ако се оправяш с английския де...

http://www.prior-chelt.co.uk/Files/bmw_pdf/TSC1.pdf
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Някой знае ли каква е разликата в хардуер и софтуер м/у АСЦ и АСЦ+Т?!
В смисъл ако си с АСЦ какво е нужно за преправяна до АСЦ+Т
В смисъл ако си с АСЦ какво е нужно за преправяна до АСЦ+Т

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Все си мисля, че при Е46 си е все поне ASC+T.
Разликата при Е36 беше, че при ASC+T е задължително да имаш независими канали на ABS помпата до всяко едно от задните колела. И съответно софтуер в ASC модула, който да го знае това и да ги управлява независимо...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Разликата при Е36 беше, че при ASC+T е задължително да имаш независими канали на ABS помпата до всяко едно от задните колела. И съответно софтуер в ASC модула, който да го знае това и да ги управлява независимо...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Nickelback написа:Все си мисля, че при Е46 си е все поне ASC+T.
Разликата при Е36 беше, че при ASC+T е задължително да имаш независими канали на ABS помпата до всяко едно от задните колела. И съответно софтуер в ASC модула, който да го знае това и да ги управлява независимо...
И аз заради това питам. Нали при включена система хем затваря дросела, хем и спирачките задейства..
не може ли да се препрограмира като натиснеш бутона "ASC" за изключва само управлението на дросела..

ама нека разбирачите да кажат
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Системата работи на две фази - първа - отнемане само на газта, втора - след като е отнета газта задействане на спирачките. Не си го написал ясно, като я изключиш искаш да не ти отнена газта ли?
Според мен това няма начин да стане, просто защото едва ли от БМВ са оставили вратичка за къстъмизация на една от системите за сигурност в автомобила...
Плюс това как ти ще даваш газ без да ти се затваря дросела, пък "оня отзад" ще ти бие спирачки...?!
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Според мен това няма начин да стане, просто защото едва ли от БМВ са оставили вратичка за къстъмизация на една от системите за сигурност в автомобила...
Плюс това как ти ще даваш газ без да ти се затваря дросела, пък "оня отзад" ще ти бие спирачки...?!
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Nickelback написа:Системата работи на две фази - първа - отнемане само на газта, втора - след като е отнета газта задействане на спирачките. Не си го написал ясно, като я изключиш искаш да не ти отнена газта ли?
Според мен това няма начин да стане, просто защото едва ли от БМВ са оставили вратичка за къстъмизация на една от системите за сигурност в автомобила...
Плюс това как ти ще даваш газ без да ти се затваря дросела, пък "оня отзад" ще ти бие спирачки...?!
Имам предвид разликата в ASC-то на коли преди фейс и след фейса..
На фейса ASC-то има 3 режима:
1. включено всичко;
2. изключено е само отнемането на газта - натискаш еднократно бутона ASC (остава активно ADB, под 40км/ч);
3. напълно изключена система - задържа се бутона, докато светне и жълтата индикация за ръчна..така нищо не работи;
Преди фейса като натиснеш бутона ASC изключва напълно..няма междинен режим
Интересно ми е какви са разликите м/у двете системи и какво е необходимо за да се подкара да работи
АSC като на колите от фейса (2 режима).
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Моята е оригинален фейс произведен декември 2001 година с ДСЦ.
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
Явно съм по-ранната версия, защото се изключва на две степени, но не светва лампата на ръчната..
Много се зарадвах като успях да го изключа напълно
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
Явно съм по-ранната версия, защото се изключва на две степени, но не светва лампата на ръчната..
Много се зарадвах като успях да го изключа напълно

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Батман написа:Nickelback написа:Системата работи на две фази - първа - отнемане само на газта, втора - след като е отнета газта задействане на спирачките. Не си го написал ясно, като я изключиш искаш да не ти отнена газта ли?
Според мен това няма начин да стане, просто защото едва ли от БМВ са оставили вратичка за къстъмизация на една от системите за сигурност в автомобила...
Плюс това как ти ще даваш газ без да ти се затваря дросела, пък "оня отзад" ще ти бие спирачки...?!
Имам предвид разликата в ASC-то на коли преди фейс и след фейса..
На фейса ASC-то има 3 режима:
1. включено всичко;
2. изключено е само отнемането на газта - натискаш еднократно бутона ASC (остава активно ADB, под 40км/ч);
3. напълно изключена система - задържа се бутона, докато светне и жълтата индикация за ръчна..така нищо не работи;
Преди фейса като натиснеш бутона ASC изключва напълно..няма междинен режим
Интересно ми е какви са разликите м/у двете системи и какво е необходимо за да се подкара да работи
АSC като на колите от фейса (2 режима).
Тия три режима са характерни за DSC според мен. Понеже беше писал, че те интересува разликата между обикновената ASC и ASC+T ти казах каква е разликата.
Вече преди/след фейса на Е46 имаме съответно две системи - ASC+Т (което вече се нарича просто ASC) и по-съвършеното DSC. И аз не съм наясно с детайлите при DSC, ще ми е интересно да науча

Какво е ADB между другото?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Nickelback написа:Батман написа:Nickelback написа:Системата работи на две фази - първа - отнемане само на газта, втора - след като е отнета газта задействане на спирачките. Не си го написал ясно, като я изключиш искаш да не ти отнена газта ли?
Според мен това няма начин да стане, просто защото едва ли от БМВ са оставили вратичка за къстъмизация на една от системите за сигурност в автомобила...
Плюс това как ти ще даваш газ без да ти се затваря дросела, пък "оня отзад" ще ти бие спирачки...?!
Имам предвид разликата в ASC-то на коли преди фейс и след фейса..
На фейса ASC-то има 3 режима:
1. включено всичко;
2. изключено е само отнемането на газта - натискаш еднократно бутона ASC (остава активно ADB, под 40км/ч);
3. напълно изключена система - задържа се бутона, докато светне и жълтата индикация за ръчна..така нищо не работи;
Преди фейса като натиснеш бутона ASC изключва напълно..няма междинен режим
Интересно ми е какви са разликите м/у двете системи и какво е необходимо за да се подкара да работи
АSC като на колите от фейса (2 режима).
Тия три режима са характерни за DSC според мен. Понеже беше писал, че те интересува разликата между обикновената ASC и ASC+T ти казах каква е разликата.
Вече преди/след фейса на Е46 имаме съответно две системи - ASC+Т (което вече се нарича просто ASC) и по-съвършеното DSC. И аз не съм наясно с детайлите при DSC, ще ми е интересно да науча![]()
Какво е ADB между другото?
Automatic Differential Brake което мисля е само при Х -овете,затова нямат напълно изключен режим..
А за АСЦ и АСЦ+Т - няма да се учудя да е чисто софтуерно ограничено.Може би ако се прочетат двата файла на модулите ще се види разликата,след като М3 има М track Mode който е заключен софтуерно,това е режима на CSL ,но съвсем спокойно и бързо се активира.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Gqbriel написа:..
Изчетох цялата тема и останах с вчепетлението, че АСЦто преди и
след фейса са с различно изключване от бутона..
И за това се чудя..докато е включена системата работи и ABD-то,
не може ли да се пипне във файловете и да се направи така, че при
натискане на бутона да остава активно ADB-то?
Това предполагам, че с НЦС-експерт ще стане ?

Външно системите са еднакви..единствено да има някаква разлика
вътре в АБС модулите (ама се съмнявам)..
Ако някой с е46 ФЕЙС с АСЦ, има възможност да сподели как функционира системата,
ама от първа ръка (пробвал е )...нека да сподели - има ли режим, при който работи само АБД-то..
или си е като на колите преди фейса.. включено/изключено..

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Батман написа:Gqbriel написа:..
Изчетох цялата тема и останах с вчепетлението, че АСЦто преди и
след фейса са с различно изключване от бутона..
И за това се чудя..докато е включена системата работи и ABD-то,
не може ли да се пипне във файловете и да се направи така, че при
натискане на бутона да остава активно ADB-то?
Това предполагам, че с НЦС-експерт ще стане ?![]()
Външно системите са еднакви..единствено да има някаква разлика
вътре в АБС модулите (ама се съмнявам)..
Ако някой с е46 ФЕЙС с АСЦ, има възможност да сподели как функционира системата,
ама от първа ръка (пробвал е )...нека да сподели - има ли режим, при който работи само АБД-то..
или си е като на колите преди фейса.. включено/изключено..
Е колко пъти да го споделям тва - писах доооста назад в темата ,старта ми 46-ца фейс с АСЦ+Т..
включено
изключено
изключено + жълта ръчна( и снимка приложих)
Като се пуска и спира без да се гаси колата.
Разликите спряно и спряно с ръчна е че при второто развъртането на задните гуми при пясък,сняг (когато съм пробвал) е доста мигновенно..докато само изключено има определени километри до които те оставя да се плъзнеш над тях активира системата.
Не съм сигурен ,но абд трябва да има само на Х-ове както казах по горе..
Много лесно може да се провери рзликата - трябва само един с преди фейсов АСЦ и един със след - и ще сравним файловете,но ДА има си torque control заложен във модулите,който може да се променя и да се види при различните коли дори
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Ясно! Объркал с DSC- то (както каза колегата Nickelback).. че има 3 режима на работа..
Значи само някой трябва да се пробва да попромени заложените файлове да видим какво ще се сътвори..

Значи само някой трябва да се пробва да попромени заложените файлове да видим какво ще се сътвори..

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани