Brembo MAX vs ATE Power
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Brembo MAX vs ATE Power


Здравейте,
наскоро си купих истински джанти, обаче гледката под тях разваля всичко. Направих пълна ревизия на спирачната система, като остана само нови дискове и накладки.
Отпред мисля да сложа Brembo MAX или ATE Power, понеже изглеждат добре и чувам добри отзиви за тях. Като цени за 2 диска, мисля че 200 лева са добра оферта. Искам само да попитам, защо в повечето сайтове, пише Brembo-то са плътни и в същото време нарязани? Това възможно ли е, при условие че са на такава цена? Искам нарязани дискове заради визията и вентилирани заради performance-a все пак ще са предни.
Та, въпроса ми е, кой от двата модела да избера и възможно ли е да са плътни?
Искам също така да попитам, за задни какви да взема? Нямам никакви претенции, понеже съм с компакт и почти не са от значение, но все пак като съм тръгнал да правя нещо, да го довърша изцяло. До 100 лева мисля че е прилична сума за задни.
За накладки мисля да ползвам Bosch или Тextar
Благодаря.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Brembo MAX vs ATE Power
АТЕ - дискове и накладки
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Brembo MAX vs ATE Power
А така, очаквах повече хора да заложат на Brembo, все пак всички сме играли NFS навремето.
Добре, ако се насоча към АТЕ, може ли да ги боядисам без облепване, за да ги предпазя от ръжда, понеже нямат никакви покритие, пък на второто спиране работната част ще се изтрие от боята? Питам, понеже на старата ми кола сложих дискове без покритие и на втората седмица станаха все едно са на 2 години.

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Brembo MAX vs ATE Power
Вземай АТЕ и не се занимавай с брембовци
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Brembo MAX vs ATE Power
Имат си покритие АТЕ-то, е не е червено както е модерно, но мисля че няма нужда да се правиш на бояджия.


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Brembo MAX vs ATE Power
На ис-ката едно време карах с Brembo Max. Направи ми впечатление, че си заминаха за две смени на накладките. Айде да кажем на третите накладки на средата на експлоатационния им период каналите на дисковете изчезнаха напълно
Стори ми се странно, но си помислих, че е нормално, защото бях чел, че са от една идея по-мек материал и си ходели по-бързо, но за сметка на това спирали по-добре
Не съм убеден, че е напълно вярно
Като цяло нелоши дискове
Само се пази от ментета!
С ATE не съм карал...
Накладки - твърдо Textar - пазят диска, ходят си бързо, но спират добре
За три години диска, макар и износен си беше все така огледален и равномерно износен 




С ATE не съм карал...
Накладки - твърдо Textar - пазят диска, ходят си бързо, но спират добре


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Brembo MAX vs ATE Power
~Мишо~ благодаря за снимките. Искам да попитам, това плътни дискове ли са? Не прегряват ли по-бързо. Или може би нарезите играят тази роля
Благодаря за отговорите.

Благодаря за отговорите.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Brembo MAX vs ATE Power
zafirovp написа:~Мишо~ благодаря за снимките. Искам да попитам, това плътни дискове ли са? Не прегряват ли по-бързо. Или може би нарезите играят тази роля![]()
Благодаря за отговорите.
Не съм сигурен за кои точно питаш... Ако питаш за тези на твоите снимки (и тези на Мишо) ATE Power и Brembo MAX не са от тъй наречените "двойновентилирани дискове". Нарезите не са "до кокал", а са просто повърхностни канали (към 1.5-2mm), които отвеждат газовете и прахта от феродото при интензивно спиране, и водата като цяло



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Brembo MAX vs ATE Power

Стария диск е плътен, новия е вентилиран, нали така?
Сега като се поразтърсих из каталозите на Ате и Брембо, май няма вентилирани дискове за мойте калипери. Трябват ми 286х12 мм, а вентилираните са от 286х24 нагоре.
Е ако е така, направо отивам да се самоубеся с карате в бъбреците.

Язък за ревизията на спирачките.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Brembo MAX vs ATE Power
zafirovp написа:
Стария диск е плътен, новия е вентилиран, нали така?
Сега като се поразтърсих из каталозите на Ате и Брембо, май няма вентилирани дискове за мойте калипери. Трябват ми 286х12 мм, а вентилираните са от 286х24 нагоре.
Е ако е така, направо отивам да се самоубеся с карате в бъбреците.
Язък за ревизията на спирачките.
Само да уточним. На всички Е36 заводско са с вентилирани ПРЕДНИ дискове. Няма (мисля) Е36 с плътни предни дискове! Говорим за вентилирани, а не двойновентилирани (тези с дупки, прорези от-до като на Ферари).
Така като чета ти си си навил, че искаш двойновентилирани. Брембото и АТЕ-то от снимките не са двойновентилирани! Те са просто вентилирани дискове с канали, а не с прорези и дупки! Такива двойновентилирани дискове са почти двойно по-скъпи и със спорна издръжливост... Но се охлаждат по-добре.
Сигурен ли си, че апаратите ти са за 12мм диск? Предни или задни? За какво Е36 става въпрос? 16-ка?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Brembo MAX vs ATE Power
Ако се съм се изразил правилно съжалявам.
Колата е 318ти м42 95''
Искам вентилирани дискове, просто ми стана чудно, че колегата ми е дал като пример плътни дискове АТЕ. От там реших, че на моите спирачки няма как да сложа вентилирани, а има само плътни.
За двойно-вентилираните ми е ясно, изобщо не ми трябва подобно нещо
Колата е 318ти м42 95''
Искам вентилирани дискове, просто ми стана чудно, че колегата ми е дал като пример плътни дискове АТЕ. От там реших, че на моите спирачки няма как да сложа вентилирани, а има само плътни.
За двойно-вентилираните ми е ясно, изобщо не ми трябва подобно нещо
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Brembo MAX vs ATE Power
Вместо да се наспя, станах в 8 да видя с какви дискове съм. И предните и задните са плътни, язък за ревизията на спирачките. Задния диск е по-малък от диска на колелото ми. Направо съм бесен, как не обърнах внимание по-рано, ама знае ли човек. Имам форд ескорт от 91 за 700 лв и даже той е с вентилирани доскове. Нищо, вярвам че Гюнтер ги е измислил как се трябва.
Както и да е, мерси на всички за отговорите, поне нещата ми станаха ясни.
Както и да е, мерси на всички за отговорите, поне нещата ми станаха ясни.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Brembo MAX vs ATE Power
16-ката и ТДС-а са с плътни предни, но все мислех че ИС-а ще е с вентилирани. Не, че и плътните ще ти е толкова лесно да ги прегрееш, колкото си мислиш.
Ако толкова държиш на вентилирани си смени съпортите с такива от вентилирани и слагай такива.
Ако толкова държиш на вентилирани си смени съпортите с такива от вентилирани и слагай такива.
Re: Brembo MAX vs ATE Power
На 30-ката отпред съм с вентилирани АТЕ power+накладки и съм доволен. Спира много добре, джантите стават доволно черни, а дисковете почти не са мръднали. За Brembo-то нямам лични впечатления, но не вярвам да е лош вариант.
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани