Проблем със спирачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
Днеска ги погледнах и като ги огънеш си виждат пукнатините, възможно най бързо ще гледам да ги сменя и дано нещата се оправят 

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
И така, смених маркучите след това хубаво обезвъздушаване и ефект никакъв
спират пак по същия начин
.


- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем със спирачките
Колега педала твърд ли е ?! Колата как работи тресе ли ?! щото на брат ми имаше същия проблем натиска до половината и нищо едвам спираше ... Имаше някакъв маркуч се вадеше , да не би твоя да е разхлабен или да се е извадил ?!
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
Ами спирачката като я натисна и има свободен ход около 2-3 см след почва да лови и до някъде. Не бих казал че педалът е твърд, колата работи равномерно. Дали педала ще съм го натиснал до половината или до долу спира едно и също . Просто идва момента дето и да натискаш повече не става нищо . Не знам какво да правя вече, в спирачната система съм налял над 500 лв за части и никакъв ефект 

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Проблем със спирачките
m.dimitrov1992 написа:Ами спирачката като я натисна и има свободен ход около 2-3 см след почва да лови и до някъде. Не бих казал че педалът е твърд, колата работи равномерно. Дали педала ще съм го натиснал до половината или до долу спира едно и също . Просто идва момента дето и да натискаш повече не става нищо . Не знам какво да правя вече, в спирачната система съм налял над 500 лв за части и никакъв ефект
Вземи провери на сервото има един възвратен клапан за вакума


аз мисля че или нямаш или не работи тоя клапан а той така е малко важен в това отношение...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем със спирачките
Колега , изчетох внимателно всичко и ми се струва че или майстора ти (този при който се съветваш) е пълна скръб , или ако ти си правиш нещата (особено обезвъздушаването) , то не правиш както трябва нещата .....
Спирачната система е ЕЛЕМЕНТАРНА !
Доколкото прочетох си сменил всичко - серво , спирачна помпа , АБС-помпа, маркучи , рециклирал си апаратите и си сменил дискове и накладки ! Еми то не остана нищо друго по тая система , освен металните спирачни линии ....
Решение : Ако сервото и спирачната помпа са изправни (понеже предполагам , че си ги сменил с втора ръка ) , то остава само да обезвъздушиш като хората .... Начина на обезвъздушаване е елементарен , писано е много пъти и от мен и от други колеги - реда е следния - задно дясно , задно ляво , предно дясно , предно ляво . Самия механизъм на обезвъздушаването е - педала се напомпва и се задържа в долно положение , отваря се пробката докато педала потъне до долу , затваря се пробката , пак се напомпва и цикъла се повтаря така докато няма балончета в маркуча (самия маркуч е потопен в съд със малко спирачна течност и е извит на горе , за да не се допуска връщане на въздух в системата ). АБС- помпата няма какво да се обезвъздушава , това са пълни щуротии , там си влиза течност и си се самонагаждат нещата ... Обезвъздушаването се прави на изгасен мотор ....
Това е , пак повтарям , ако всички компоненти са изправни , само трябва да се обезвъздуши правилно ... Вече за изправността на компонентите , ако не можеш сам да прецениш , обърни се към някой , който е наясно .... Егати сприачките !
Успех ти пожелавам!
Спирачната система е ЕЛЕМЕНТАРНА !
Доколкото прочетох си сменил всичко - серво , спирачна помпа , АБС-помпа, маркучи , рециклирал си апаратите и си сменил дискове и накладки ! Еми то не остана нищо друго по тая система , освен металните спирачни линии ....

Решение : Ако сервото и спирачната помпа са изправни (понеже предполагам , че си ги сменил с втора ръка ) , то остава само да обезвъздушиш като хората .... Начина на обезвъздушаване е елементарен , писано е много пъти и от мен и от други колеги - реда е следния - задно дясно , задно ляво , предно дясно , предно ляво . Самия механизъм на обезвъздушаването е - педала се напомпва и се задържа в долно положение , отваря се пробката докато педала потъне до долу , затваря се пробката , пак се напомпва и цикъла се повтаря така докато няма балончета в маркуча (самия маркуч е потопен в съд със малко спирачна течност и е извит на горе , за да не се допуска връщане на въздух в системата ). АБС- помпата няма какво да се обезвъздушава , това са пълни щуротии , там си влиза течност и си се самонагаждат нещата ... Обезвъздушаването се прави на изгасен мотор ....
Това е , пак повтарям , ако всички компоненти са изправни , само трябва да се обезвъздуши правилно ... Вече за изправността на компонентите , ако не можеш сам да прецениш , обърни се към някой , който е наясно .... Егати сприачките !
Успех ти пожелавам!
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
Колега направо съм се побъркал с тези спирачки , обезвъздушаване знам как става, защото съм го правил хиляди пъти за последните месеци. Доста майстори съм обиколил. Просто няма логика това дето ми се случва и затова ви пиша. Да сервото и помпата са 2-ра ръка ,нови идват над 700лв 2-те
,но смятам че са наред ( на запален двг като напомпам бързо спирачката и оборотите се покачват)

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Проблем със спирачките
Каква е колата? Отзад на барабан ли е?
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Проблем със спирачките
аз имам сходен проблем. Доколкото съм запознат хода на педала се регулира от ръчната... пробвай да я дръпнеш малко на няколко зъба и виж как е. Би трябвало да са значително по-добре а хода на педала да е по-къс. ако си с барабани отзад най-вероятно механизмът за автоматично регулиране на накладките не работи и от там хода на педала става по -дълъг. най-вероятно сега спираш само с предните колела. Може и да не е добре настроена ръчната. Успех дано откриеш проблема.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем със спирачките
Не със дискове съм и отзад, май само 316-ките са с барабани ама 100% спират по добре 

- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Проблем със спирачките
И 318-ки има с барабани, но както и да е според мен хода на педала може да ти е и от не добра ръчна, ако изобщо имаш читава ръчна и от там да хващат спирачките по-ниско долу или по скоро да ти ловят само предните и от там така да се получава. Дръпни ръчната на 3-4-5 зъба и остави колата на съвсем лек наклон за да си сигурен, че не ти задържат задните дискове и пробвай така да караш. Виж дали така са ти по-добри спирачките
според мен разликата ще е осезаема и просто трябва да си провериш жилата и дали ти функуционира ръчната, оттам задните спирачки и хода на педала
успех


- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: Проблем със спирачките
Май и аз имам същия проблем със спирачките. Вчера карах на баща ми колата и чак се учудих колко съм зле. Като се замисля сега разбирам защо отпред са ми износени накладките, а отзад са като нови. Ще пробвам това, което предложи колегата с ръчната. Дано да е това.
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем със спирачките
При дискови спирачки отзад ръчната спирачна система няма нищо общо с хидравличната при БМВ. Ръчната си е пак барабанна и си е с челюсти вътре в самия диск, а хидравличната си е на диска с накладките нормалните.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Проблем със спирачките
колега изтърва ти вакум от някъде за серво апарата затова се получава така
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със спирачките
Карал съм със почти напълно скъсан маркуч на сервото и не усетих разлика. Майстора каза, че този вакум помага за аварийни спирания.
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани