Климатик аномалия :)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от bmw325tds » 20 Авг 2012, 15:34

b2d написа:...но високото не се ли получава след като вкл компресора и завърти фреона и тогава, като му идва в повече да изкл и после пак да вкл или се бъркам?
Високо налягане се получава ако не се охлажда добре вършния радиатор, поради неработещ вентилатор или скапан радиатор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от b2d » 20 Авг 2012, 16:03

bmw325tds написа:
b2d написа:...но високото не се ли получава след като вкл компресора и завърти фреона и тогава, като му идва в повече да изкл и после пак да вкл или се бъркам?
Високо налягане се получава ако не се охлажда добре вършния радиатор, поради неработещ вентилатор или скапан радиатор.

какво ще рече върния радиатор този на климатика или този на парното? ако е на климатика за да достигне някаква температура, не трябва ли да работи системата, и тук идва противоречието, че при високо налягане няма да се пусне изобщо ? :dunno:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от Mollov » 20 Авг 2012, 16:07

Радиатора на климатика реално е "кондензатора" (няма нищо общо с понятието кондензатор в електрониката) във "фреоновата" система... той има грижата да охлади газа до течност, която да отиде към изпарителя... и като не охлаждаш както трябва климатичния "радиатор" се получава прекалено високо налягане и системата "изпуска" за да не каже бау и нямаш условия за работа на самата система като цяло...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от b2d » 20 Авг 2012, 16:11

Mollov написа:Радиатора на климатика реално е "кондензатора" (няма нищо общо с понятието кондензатор в електрониката) във "фреоновата" система... той има грижата да охлади газа до течност, която да отиде към изпарителя... и като не охлаждаш както трябва климатичния "радиатор" се получава прекалено високо налягане и системата "изпуска" за да не каже бау и нямаш условия за работа на самата система като цяло...

Като цяло не разбрах изобщо дали да стигам до сервиз да го погледнат или е нормална работата на духащият добре студено ( само на позиция напред ) климатик = климатроник ( не зная, защо на позиция в крака или на челното стъкло духа топло нещо може би клапите не обръща ли знам ли ) :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от IPI78 » 20 Авг 2012, 18:50

Пич отивай в сервиза тия Главани да си изтеглят 200 гр. за да не пишеш теми от рода на :странно чукане от компресора, компресора нещо блокира!Относно духането на топло проблема ти е в клапаните на парното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от b2d » 20 Авг 2012, 19:11

Да помоля някой да вземе да ми пусне официална информация колко точно трябва да е фреона на М50Б20 с ванос климатроник защото ми казват, че имало значение коя година е колата а именно имали графа 92 - 825гр 92-95 1000гр 95-97 - 1200гр има ли нещо вярно или са им тъпи книжките дето четат от тях ? :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от IPI78 » 20 Авг 2012, 21:19

До 93 на R12 1000-1200 в зависимост от кондензатора,след 93 на R134a 825+/-25гр. Няма значение с кое ДВГ-си!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.11.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 coupe/m52b20

Re: Климатик аномалия :)

Мнение от auditek » 29 Апр 2013, 10:44

Здравеите,извинявам се че пиша в тази тема,защото виждам,че е от миналата година,но никои нищото не ми отговаря в другите теми на BMW форума.Преди седмица реших да си включа климатика и нещо изчатка като спрях забелязах че се е скъсал ремака за климатика,наи вероятно компресора е затегнал.Въпроса ми е имали някакъв проблем да си карам колата без този ремак на климатика,защото в момента нямам свободно време да обикалям по сервизи.Колата ми е E36 320i coupe ( M52B20 ) Благодаря предварително :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook