Ignition faulty
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Ignition faulty
Привет колеги,
Миналата седмица бях в един сервиз на BOSCH, където при включване на диагностична апаратура момчето което седеше на шофьорското място даде на контакт, но от въртенето на ключа нямаше ефект - колата не даваше на контакт и не палеше. Разглобиха цялата кола, прегледаха всичко и се оказа че заводската инсталация и модулите са ОК, но в колата имаше допълнителен GPS модул, който беше отстранен. Този модул пречеше да се чете информация за колата по CAS. След цялата тази процедура колата не искаше да запали и единственото което остана да е дефектно е ключа. Наистина се оказа че колата не си разпознава ключа. Така колата остана да нощува в сервиза и на следващия ден ми се обадиха че ключа е отремонтиран и че всичко е ОК. (
за справка цената за отремонтиране на ключа беше 1/4 от оригинален ключ от kamorauto и 1/2 от промотираните във форума).
Така доволен взимам колата след 2 дни и всичко е ОК, да ама не! Още вечерта след взимането колата не иска да запали. Този път върти до контакт, но след това изобщо не се опитва да запали и изкарва следната грешка:
На следващия ден колата запали, но грешката си седи и вярата ми че няма да закъсам някъде силно намаля. :-( .Закарах колата пак в сервиза и трябва да я погледнат, но мен не ме свърта и искам да знам ако някой от вас е изпадал в подобна ситуация или има мнение по въпроса.
Всякакви мнения и препоръки са добре дошли.
Мерси и дано не съм ви отегчил!
Миналата седмица бях в един сервиз на BOSCH, където при включване на диагностична апаратура момчето което седеше на шофьорското място даде на контакт, но от въртенето на ключа нямаше ефект - колата не даваше на контакт и не палеше. Разглобиха цялата кола, прегледаха всичко и се оказа че заводската инсталация и модулите са ОК, но в колата имаше допълнителен GPS модул, който беше отстранен. Този модул пречеше да се чете информация за колата по CAS. След цялата тази процедура колата не искаше да запали и единственото което остана да е дефектно е ключа. Наистина се оказа че колата не си разпознава ключа. Така колата остана да нощува в сервиза и на следващия ден ми се обадиха че ключа е отремонтиран и че всичко е ОК. (

Така доволен взимам колата след 2 дни и всичко е ОК, да ама не! Още вечерта след взимането колата не иска да запали. Този път върти до контакт, но след това изобщо не се опитва да запали и изкарва следната грешка:
На следващия ден колата запали, но грешката си седи и вярата ми че няма да закъсам някъде силно намаля. :-( .Закарах колата пак в сервиза и трябва да я погледнат, но мен не ме свърта и искам да знам ако някой от вас е изпадал в подобна ситуация или има мнение по въпроса.
Всякакви мнения и препоръки са добре дошли.
Мерси и дано не съм ви отегчил!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Ignition faulty
Trixster написа:Привет колеги,
Миналата седмица бях в един сервиз на BOSCH, където при включване на диагностична апаратура момчето което седеше на шофьорското място даде на контакт, но от въртенето на ключа нямаше ефект - колата не даваше на контакт и не палеше. Разглобиха цялата кола, прегледаха всичко и се оказа че заводската инсталация и модулите са ОК, но в колата имаше допълнителен GPS модул, който беше отстранен. Този модул пречеше да се чете информация за колата по CAS. След цялата тази процедура колата не искаше да запали и единственото което остана да е дефектно е ключа. Наистина се оказа че колата не си разпознава ключа. Така колата остана да нощува в сервиза и на следващия ден ми се обадиха че ключа е отремонтиран и че всичко е ОК. (за справка цената за отремонтиране на ключа беше 1/4 от оригинален ключ от kamorauto и 1/2 от промотираните във форума).
Така доволен взимам колата след 2 дни и всичко е ОК, да ама не! Още вечерта след взимането колата не иска да запали. Този път върти до контакт, но след това изобщо не се опитва да запали и изкарва следната грешка:
На следващия ден колата запали, но грешката си седи и вярата ми че няма да закъсам някъде силно намаля. :-( .Закарах колата пак в сервиза и трябва да я погледнат, но мен не ме свърта и искам да знам ако някой от вас е изпадал в подобна ситуация или има мнение по въпроса.
Всякакви мнения и препоръки са добре дошли.
Мерси и дано не съм ви отегчил!
Здрасти колега.Имаме клиент с е60.Имаше същия проблем.Проблема е от сензора за нивота на маслото.Който забранява на релето инжекторите да стартира и така колата не може да запали или ако имаш късмет ще запали и ще прекъсва или изгасне неочаквано.Проверете нивота на маслото и ако всичко е наред с него-Изключете буксата на датчика и колата ще запали нормално.
нека го прави някой който разбира какво прави за да не омаже положението още повече.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Ignition faulty
Проблема е решен! Беше проблемен кабел м/у ignition и CAS. След като го сменихме всичко е тип топ!
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани