Проблем със заряд на акомулатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Проблем със заряд на акомулатор
Здравейте
от доста време имам DRL модул, който ми пуска светлините. Този модул има защитна функция при 13.2 в да ги изключва. Карам с него повече от 6 месеца и никога не ги е спирал. Вчера забелязвах, че са изключени и реших да измеря с какво напрежение алтернатора зарежда. Всеки път ми дава различни стойности от 12.50 до 13.50. Също така, когато натисна силно спирачка напрежението пада от 13.50 до 13.0. Няма никаква закономерност в стойностите, които мултицета отчита, веднъж е 13.5, натисна спирачката или дам газ и пада или се вдига. До скоро системата работеше идеално, акомулатора е нов гелов.
Моля дайте съвет, къде да търся проблема и сервиз в София за разрешаването му.
от доста време имам DRL модул, който ми пуска светлините. Този модул има защитна функция при 13.2 в да ги изключва. Карам с него повече от 6 месеца и никога не ги е спирал. Вчера забелязвах, че са изключени и реших да измеря с какво напрежение алтернатора зарежда. Всеки път ми дава различни стойности от 12.50 до 13.50. Също така, когато натисна силно спирачка напрежението пада от 13.50 до 13.0. Няма никаква закономерност в стойностите, които мултицета отчита, веднъж е 13.5, натисна спирачката или дам газ и пада или се вдига. До скоро системата работеше идеално, акомулатора е нов гелов.
Моля дайте съвет, къде да търся проблема и сервиз в София за разрешаването му.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Привет , динамо потьрси електричар 

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Сега се сетих, че сваляха алтернатора преди седмица за смяна на гарнитура на маслен филтър. Някакви идеи, къде може да се е откачило нещо?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Колега, провери гайката на силовия проводник, който излиза от динамото. Дори съвсем леко да е разхлабена, заряда на акумулатора пада с около 2V. Замери и напрежението на самата клема на алтернатора (голямата гайка). Ако там всичко е в норми, просто затегни гайката. Ще се учудиш, че при четвърт оборот на въпросната гайка, напрежението на клемата на акумулатора ще се покачи с около 2V.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Това е доста добра идея, но как да стигна до там? С м42 съм и едвам виждам кабелите. Мога ли да пръскам клемите със спрей на Мотип за свещи, дистрибуторни капачки и др.?
Благодаря.
Благодаря.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Днес свалих алтернатора и какво да видя!!! Гайките не са затегнати. Затегнах ги и сега на празен ход без консуматори 14.5. С консуматори без фарове 14.2-3. Когато пусна абсолютно всичко на празен ход - 12.5-13.00
Нормални ли са такива огромни разлики- без нищо включено 14.5, със всичко включително реотани задно стъкло, клима, дълги, къси, халогени, стопове за мъгла, че даже и клаксон 12.5-13v?
Нормални ли са такива огромни разлики- без нищо включено 14.5, със всичко включително реотани задно стъкло, клима, дълги, къси, халогени, стопове за мъгла, че даже и клаксон 12.5-13v?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Реле регулатор + четки гледа ли?
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем със заряд на акомулатор
zafirovp написа:Днес свалих алтернатора и какво да видя!!! Гайките не са затегнати. Затегнах ги и сега на празен ход без консуматори 14.5. С консуматори без фарове 14.2-3. Когато пусна абсолютно всичко на празен ход - 12.5-13.00
Нормални ли са такива огромни разлики- без нищо включено 14.5, със всичко включително реотани задно стъкло, клима, дълги, къси, халогени, стопове за мъгла, че даже и клаксон 12.5-13v?
Не са нормални. Под 13.9 е за ревизия.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Проблем със заряд на акомулатор
Гледах, но нищо не разбирам. Утре ще вържа един мултицет и в движение ще гледам какво се случва.
Така е кой нема индикация на таблото. 


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани