между 2000-3000 оборота забива
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- bili
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i
между 2000-3000 оборота забива
Поразрових се из форумите за проблемите с ламбда сонда и стъпковото моторче, но точно моя проблем не можах да открия като отговор! От известно време насам при ход между 2000 и 3000 оборота колата забива сякаш или въздух не му стига или гориво. Това се усеща на втора предавка и по-леко на трета. На 4 и 5 предавка не се усеща. На студено си пали страхотно, поддържа си обороти, колата не гасне, на празен ход работи чудесно. Сменени са горивен (миналата година) и въздушен филтър, сменени са и свещите (преди месец). А при влажен въздух или когато вали още повече го прави!!! Прикачил съм колеги и снимков материал, от което ме съмнява, че е проблема, тъй като издава странен шум - едно джъркане


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: между 2000-3000 оборота забива
Първо диагностика. Може да е дебитомер, може да е нещо друго.
Re: между 2000-3000 оборота забива
Колата има ли газ? Ако е от дебитомера, ще стане много тромава. Би трябвало проблема с придьрпвьнето в определен диапазон на оборотите да е от грешка в "системата". Пробвай да откачиш акумолатора и пак го закачи, ако има някакви грешки да ги изчисти. Щом го прави и във влажно време, може да е от кабели и свещи
Съвет: Започни с почистване на елементите преди да се хвърлиш да сменяш сонди и датчици. Не са от най-евтините за да се сменят само за проба...
Пиши какво си направил от това, в момента само гадаем

Съвет: Започни с почистване на елементите преди да се хвърлиш да сменяш сонди и датчици. Не са от най-евтините за да се сменят само за проба...
Пиши какво си направил от това, в момента само гадаем

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- bili
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i
Re: между 2000-3000 оборота забива
Не знам, дали колата има катализатор!?! Ще проверя. Газова уредба няма - карам на бензин! На компютърна диагностика два пъти я карах - отчете и на двата пъти грешки в ламбда сондата. Грешките са изчистени, а проблемът продължава. Пуснаха да видят на компа работата на ламбдата - показва, че работи в рамките на нормалното!!! Ще проверим всички букси и маркучи, кабели и за каквото се сетим по магистралите за въздух и гориво. Ще проверим и буксата за ламбда сондата! Ако имате колеги и други мнения - ще съм Ви благодарен!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: между 2000-3000 оборота забива
Подозрително ми се струва да работи нормално сондата, щом на диагностиката е излязла като проблем. Тя може да не е напълно умряла. Може да мени напрежение, но да е ленива.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: между 2000-3000 оборота забива
Щом на диагностиката ти е излязла като роблем , действително е станала ленива
Ако искаш смени само за проба с някой.

- bili
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i
Re: между 2000-3000 оборота забива
Благодаря Ви колеги! А какво всъщност е това, което е на снимката? От там излиза странно джъркане сякаш има разбит лагер! Нормално ли е от там да излиза такъв странен шум???
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: между 2000-3000 оборота забива
bili написа:Не знам, дали колата има катализатор!?! Ще проверя. Газова уредба няма - карам на бензин! На компютърна диагностика два пъти я карах - отчете и на двата пъти грешки в ламбда сондата. Грешките са изчистени, а проблемът продължава. Пуснаха да видят на компа работата на ламбдата - показва, че работи в рамките на нормалното!!! Ще проверим всички букси и маркучи, кабели и за каквото се сетим по магистралите за въздух и гориво. Ще проверим и буксата за ламбда сондата! Ако имате колеги и други мнения - ще съм Ви благодарен!
Имах точно същият проблем.М/у 2000-3000 биеше муцуна в земята.Показваше грешка на кислородният датчик(ламбда сонда). Понеже катализаторът е бил почти запушен температурата му е съсипала ламбдата ,която е точто преди него. Решението бе - нова ламбда по каталог, плюс махане на катализатора и замяната му с резонатор. Изчистиха грешките на компа и воала- нова кола!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: между 2000-3000 оборота забива
bili написа:Не знам, дали колата има катализатор!?! Ще проверя. Газова уредба няма - карам на бензин! На компютърна диагностика два пъти я карах - отчете и на двата пъти грешки в ламбда сондата. Грешките са изчистени, а проблемът продължава. Пуснаха да видят на компа работата на ламбдата - показва, че работи в рамките на нормалното!!! Ще проверим всички букси и маркучи, кабели и за каквото се сетим по магистралите за въздух и гориво. Ще проверим и буксата за ламбда сондата! Ако имате колеги и други мнения - ще съм Ви благодарен!
Може ламбда сондата да работи нормално, но да не може да се осъществява ламбда контрол от ДМЕ, поради достигане на максималните стойности на регулиране. Това се случва когато горивната смес,поради някаква причина е прекалено богата .
- bili
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318i
Re: между 2000-3000 оборота забива
Благодаря Ви колеги! Оказа се, че е ламбда сонда!!! Сложих чисто нова ламбда сонда, изчистиха се грешки и всичко дойде на мястото си! Махнах и катализатора, а на негово място - резонатор! Сега остана да разбера, дали това джъркане идващо под колекторите от моторчето е нещо нормално или се е прецакало, че така джърка! Забелязах обаче, че разхода на гориво се качи с литър! Дали това се дължи на липсващия вече катализатор или на това моторче, което странно джърка под колекторите, не мога да си го обясня!????
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани