Проблем автоматик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Проблем автоматик
Здравейте колеги, според мен за A5S390R, която събира 9л., ще отидат между 10 и 15л. зависи колко е черно маслото.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Маслото го сменям така:
1.източвам маслото от картера.
2.отварям картера и сменям филтъра с гарнитурата.
3.оставам да се доизтече колкото може и затварям картера
4.наливам масло през пробката за наливане,чакам да протече
5.откачам изходящия маркуч от охладителя
6.паля двигателя.
7.започвам да наливам отново масло докато прекарам така около 10-11 литра,или докато видя че тече от новото масло (бистро)
8.закачам маркуча на охладителя
9.доливам докато протече и затварям пробката
10.на сутринта докато още е студен двг и скорости отварям пробката и доливам ако е нужно (двг работи)
11.цялата операция я правя на неутрална
1.източвам маслото от картера.
2.отварям картера и сменям филтъра с гарнитурата.
3.оставам да се доизтече колкото може и затварям картера
4.наливам масло през пробката за наливане,чакам да протече
5.откачам изходящия маркуч от охладителя
6.паля двигателя.
7.започвам да наливам отново масло докато прекарам така около 10-11 литра,или докато видя че тече от новото масло (бистро)
8.закачам маркуча на охладителя
9.доливам докато протече и затварям пробката
10.на сутринта докато още е студен двг и скорости отварям пробката и доливам ако е нужно (двг работи)
11.цялата операция я правя на неутрална
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Проблем автоматик
иииии ко прайш е брат ,и аз съм маняк ама и ти не лъжеж. 10 литра за нищо ги нямаш по 20 кинта 200лв. на вятъра ли ,или каваш че слагаш общо към 10 литра ново масло?Не знам с коя кутия си ама на моята 5хп30 има табела и пишеше ако не се лъжа да се отватя в диапазона межди 30-50 градуса по целзий.И другото аз като го сменям минавам през всички скорости после оставям я на неутрална така няколко пъти след това изчаквам на неутрална няколко секунди да си истече няколко грама излишното и затварям.
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Моята кутия е 5хп24 и събира около 11л.Аз общо 11л. вкарвам в кутията,макар че като закача маркуча към охладителя в скоростите влиза преко сило още 1-1,5 литра.Така че в най-лошия случаи 13 литра.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: Проблем автоматик
Страхотна идея на колегата amgpower скоро като взема Е38-цата ще направя и аз тази процедура която според мен е най-правилната






Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

Re: Проблем автоматик
cod-cdbp написа:zvetiko написа:cod-cdbp написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=331409
Напред в темата се дават идеи да се свърже единия съд на мястото на изходящата тръба за охлаждане на маслото, а новото масло да се засмуква и тн
Като сме почнали по този начин, би било добре преди да се засмуче новото масло да се направи промивка с 10-на литра бензин или коресилин, за да се почисти всичко както трябва.![]()
Ако зависи от мен - направо отваряне на мозъка + смянана сачмите
Страшни идеи...аз бих казал-не го правете!
На О-пръстените,които са от гума и пластмаса (има и метални де) много ще им хареса корселина ...
а ,Стоянчо съчми в тоя мозък няма(това не пречи да има в някои форумски мозъци де


Последна промяна ivan. на 28 Апр 2013, 4:34, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
Re: Проблем автоматик
amgpower написа:Маслото го сменям така:
1.източвам маслото от картера.
2.отварям картера и сменям филтъра с гарнитурата.
3.оставам да се доизтече колкото може и затварям картера
4.наливам масло през пробката за наливане,чакам да протече
5.откачам изходящия маркуч от охладителя
6.паля двигателя.
7.започвам да наливам отново масло докато прекарам така около 10-11 литра,или докато видя че тече от новото масло (бистро)
8.закачам маркуча на охладителя
9.доливам докато протече и затварям пробката
10.на сутринта докато още е студен двг и скорости отварям пробката и доливам ако е нужно (двг работи)
11.цялата операция я правя на неутрална
Е това е добро

един въпрос само: след т.7 ,от къде наливаш от охладителя или от пробката?

by ''kompleksa''
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Наливам през пробката,за да може да си засмуква през филтъра и от там през турбината и да може да го прекара през цялата система.През охладителя няма как да го наливам защото нямам преходник.
Re: Проблем автоматик
Какво стана със скоростите оправиха ли се ?? имам същя проблем удря при тръгване е38 730д е колата ... Ако си ги оправил кажи какво е било 

- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем автоматик
Не съм ги оправи още колега.Сега съм поръчал части за мотора да си оправя,че ваносите тропат и след като го оправя ще се занимавам със скоростите.Ти сменял ли си масло в скоростите?Ако не си първо пробвай със смяна на масло и филтър и тогава виж.Но е хубаво да го смениш цялото не само цялостно.
Re: Проблем автоматик
amgpower написа:Не съм ги оправи още колега.Сега съм поръчал части за мотора да си оправя,че ваносите тропат и след като го оправя ще се занимавам със скоростите.Ти сменял ли си масло в скоростите?Ако не си първо пробвай със смяна на масло и филтър и тогава виж.Но е хубаво да го смениш цялото не само цялостно.
Смених го и това ми е грешката


42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани