да ли е така или аз си втълпявам???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
да ли е така или аз си втълпявам???
все си мисля че като ми се включи перката за охлаждането ми пада мощноста на колата абе все едно върви по- малко....така ли е или е само някакво мое втълпяване????
аз сам с 318i




- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Ами и аз съм с Е36 318и и не съм усетил разлика във вървежа:dunno:, при мен перката се включва при 107С и изключва на 97С.


да ти кажа .. старата ми кола беше с ново виско и по байрите като загрее го осещах на свободна по - муден двигателя .. това когато вие перката като луда .. Преди време имаше тема че перката убивала незнам колко си коня, обаче да не забравяме че ги убива за охлаждане на двигателя , и то само когато той е загрял над допустимотоjoystick написа:все си мисля че като ми се включи перката за охлаждането ми пада мощноста на колата абе все едно върви по- малко....така ли е или е само някакво мое втълпяване????![]()
![]()
аз сам с 318i

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
освен това конете може да са си умрели така или иначе и тогава няма как да ги убие
взема 2-3 коня ама това не мисля че може да се усети...

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
от динамото,което щеш нещеш като запалиш колата то си върти...
то си е изчислено със сичките му салтанати да не ти спъва колата повече от колкото я дават по книжка

незнам колеги но аз бях със виско behr и от чисто ново ми се скапа за 2 седмици и си го смених със фордово но ми се струва 4е по-рано се включва перката...е аз имам малък теч в радиатора но тече до положение 5 сантиметра по надолу от нормалното ниво на водата и спира.но за 1км, км и половина ми се включва перката и незнам.какво ще кажете нормално ли е за 1-2 км да ми се включи пеката на якото въртене???





- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
според колегата с ел. или с виско накрая всичко е на сметката на двигателя. аз дори съм чувал, че всеки ват енергия от каквото и да е(фарове, музика, парно) дига и разхода, което ще рече, че се товари двигателя...
turbo написа: Ако виското си е ОК - то товари мотора точно тогава, когато и ел. перката - когато се задейства. Относно това, че виско-перката товари коляновия вал трябва да се спомене, че ел. перката като се включи пак товари по същия начин, само че през генератора (което не е пък добре за него... )
Релето трябва да е по-голямо от номиналния ток на конкретния вентилатор, който ще ползваш, за да може да обере пусковия му ток без да нагарят контактите му. Обърни внимание и на въздухозаборника, който е важен за правилното охлаждане на радиатора, след паленето на перката......
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
mitak_o написа::shock: и как ги сметна тея темпратури ... ти с ел перка ли си та толко ясно разграничаваш кога се е включила и изключилада ти кажа .. старата ми кола беше с ново виско и по байрите като загрее го осещах на свободна по - муден двигателя .. това когато вие перката като луда .. Преди време имаше тема че перката убивала незнам колко си коня, обаче да не забравяме че ги убива за охлаждане на двигателя , и то само когато той е загрял над допустимотоjoystick написа:все си мисля че като ми се включи перката за охлаждането ми пада мощноста на колата абе все едно върви по- малко....така ли е или е само някакво мое втълпяване????![]()
![]()
аз сам с 318i
С ел. перка съм и температурите ги измерихме в БМВ сервиза във Варна, като преди това двигателя беше работил около 150 км и софтуера това показа. А по въпроса кое е по-добре: виско или ел. перка - според мен ел. е по-добре, и ако има загуба на 2-3 коня, то това е при виското. Все пакзнаем кое как се задвижва

- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Това, че не знаеш сериозно ли го казваш или на шега?
Ами аз доколкото съм запознат виското или т.н. силиконов съединител е завит на двигателя (май на водната помпа) и има една пластина на съединителя, която като стигне определена температура двигателя и задейства перката (поне на предната ми Е30 320и купе беше така). Минусът в случая според мен е, че тази пластинка e много лесно повредима и доста Е30-ци съм виждал, докато имах моята, на чийто собственици им беше писнало да дават пари за нови и си бяха заварили старите да въртят нон-стоп (а и било по-ефектно да "къртила" асфалта
).
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 61ab20461d
Сега Е36-цата ми е с ел. перка, която си е с токово задвижване и тук ще цитирам Алекси: аз съм се сещал за този вариант но не ми се занимаваше докато не прочетох че махането на перката с виското дава около 5 коня
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=16701
Така, че за мен отговорът е ясен - ел. перката е по-добрия вариант пред виското!



Сега Е36-цата ми е с ел. перка, която си е с токово задвижване и тук ще цитирам Алекси: аз съм се сещал за този вариант но не ми се занимаваше докато не прочетох че махането на перката с виското дава около 5 коня

Така, че за мен отговорът е ясен - ел. перката е по-добрия вариант пред виското!

абе то и с 100 октанов бензин вари повече ама не го карате със 100 щото по скъп нали ноето мнение е виско така са го измилисли така са го проектирали така трябва да бъде защо всичко трябва да се побългарява сигурно има защо да е с виско щом така са го направили немислите ли не са го напраили така щото така им е щракнало
а и немога да разбера как я усетихте тая перка че като се включи варви по - малко ебати перката да не е от хеликоптер ако ти беш 40-50 коня колата може и да усетиш но над 100 коня май си въобразяваш виж от топлия въздух може да има няква минимална разлика почти недоловима но от перката да усещаш загуба на мощност абсурд ако найстина усещаш нещо сигурно имаш някакав проблем
а и немога да разбера как я усетихте тая перка че като се включи варви по - малко ебати перката да не е от хеликоптер ако ти беш 40-50 коня колата може и да усетиш но над 100 коня май си въобразяваш виж от топлия въздух може да има няква минимална разлика почти недоловима но от перката да усещаш загуба на мощност абсурд ако найстина усещаш нещо сигурно имаш някакав проблем
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Момчета, извинявам се ама приказвате глупости!!!
Ако правилно съм разбрал виското харчи пауър от двигателя щото е закачено за него, а ел. перката не харчи пауър щото е на ток...
ПЪЛНИ БУЛШИТС СА ТОВА!!!
Вие направо измислихте вечния двигател дето не харчи нищо!
Елементарна проба:
Загряла кола, на място, на празен ход, на тихо място - почвате и пускате фарове, халогени, фар за мъгла, натискате спирачката, пускате и подгряването на задното стъкло и гледате дали двигателя не си променя работата при това натоварване на ел. инсталацията. По оборотомера се забелязва промяна на оборотите, защото ЕКУ-то си има алгоритъм, при който спрямо натоварването на мотора променя работата на стъпковия мотор, за празен ход, за компенсиране на това натоварване.
Въпрос: Нали натоварваме само ел. инсталацията, защо тогава ЕКУ-то се налага да компенсира?

Ако правилно съм разбрал виското харчи пауър от двигателя щото е закачено за него, а ел. перката не харчи пауър щото е на ток...
ПЪЛНИ БУЛШИТС СА ТОВА!!!
Вие направо измислихте вечния двигател дето не харчи нищо!



Елементарна проба:
Загряла кола, на място, на празен ход, на тихо място - почвате и пускате фарове, халогени, фар за мъгла, натискате спирачката, пускате и подгряването на задното стъкло и гледате дали двигателя не си променя работата при това натоварване на ел. инсталацията. По оборотомера се забелязва промяна на оборотите, защото ЕКУ-то си има алгоритъм, при който спрямо натоварването на мотора променя работата на стъпковия мотор, за празен ход, за компенсиране на това натоварване.
Въпрос: Нали натоварваме само ел. инсталацията, защо тогава ЕКУ-то се налага да компенсира?



17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани