клима проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
клима проблем
Имам следния проблем с климатика (този с врътките) :
независимо дали е натиснат бутона със снежинката или този за циркулация на въздуха само вътре в купето , ефекта е че се включват и 2те, т.е. и климатика работи и въздуха се върти само вътре. Като са вкл. и 2та едновременно пак е същото положение (както и би следвало да бъде, като ги изключа- всичко си е ок, отваря клапата и спира климатика.
Някой имал ли е подобен случай ? Някакви идей?
независимо дали е натиснат бутона със снежинката или този за циркулация на въздуха само вътре в купето , ефекта е че се включват и 2те, т.е. и климатика работи и въздуха се върти само вътре. Като са вкл. и 2та едновременно пак е същото положение (както и би следвало да бъде, като ги изключа- всичко си е ок, отваря клапата и спира климатика.
Някой имал ли е подобен случай ? Някакви идей?
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: клима проблем
perko написа:Имам следния проблем с климатика (този с врътките) :
независимо дали е натиснат бутона със снежинката или този за циркулация на въздуха само вътре в купето , ефекта е че се включват и 2те, т.е. и климатика работи и въздуха се върти само вътре. Като са вкл. и 2та едновременно пак е същото положение (както и би следвало да бъде, като ги изключа- всичко си е ок, отваря клапата и спира климатика.
Някой имал ли е подобен случай ? Някакви идей?
аз съм с климатроник и знам че нищо не нормално не е станало по принцип така и трябва да бъде в купето да става циркулацията разбира се, ти отвън ли искаш да циркулира...

- KAIL_77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 5.12.2004
- Местоположение: London-UK / Русе-BG
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Не знам дали това ще те успокои, но и при мен има нещо подобно. Ако натисна само бутона за вътрешната циркулация, се включва и климатика, с тази разлика, че лампичката на бутона "снежинка" не светва, но веднага си тръгва студа от духалките. 

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
хм не мисля че като искаш само духалки да ти въртят въздуха вътре, автоматично трябва да се пуска и климатика... ще го пробвам довечера на моята какво прави.
Моето мнение че са отделно за да се пускат отделно...
Моето мнение че са отделно за да се пускат отделно...
аз съм с климатроник и знам че нищо не нормално не е станало по принцип така и трябва да бъде в купето да става циркулацията разбира се, ти отвън ли искаш да циркулира...
Би следвало да взима въздух отвън и да го вкарва в купето, освен в случаите в които си натиснал въпросният бутон със стрелките в кръг. Не мислиш ли че е логично, иначе този бутон надали щеше да е там.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
И при мене работи по този начин климатроникът, и мисля съм виждал на дигитален климаторник, като шибнеш бутона за вътрешната циркулация и пали веднага снежинката на дисплея. Нека колегите с климатроници да кажат дали при тях се получава така със сигурност.
А иначе, за да затвориш външния въздух без да се включва климата завърташ духалката на "0" (вертикално надолу), но тогава вентилаторът не върти, което е логично, защото иначе стъклото би се запотило много бързо. Най-вероятно за това пали и целия климатик чрез копчето за рециркулация на въздуха. Според мен това е нормално и всички климатроници, които са с акъла си трябва така да работят.
А иначе, за да затвориш външния въздух без да се включва климата завърташ духалката на "0" (вертикално надолу), но тогава вентилаторът не върти, което е логично, защото иначе стъклото би се запотило много бързо. Най-вероятно за това пали и целия климатик чрез копчето за рециркулация на въздуха. Според мен това е нормално и всички климатроници, които са с акъла си трябва така да работят.

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
добре де, айде обясни ми логиката, защо да не мога да си пусна вътрешна циркулация просто, без да се включва климата?? ако ми стане топло или задушно ще си я цъкна...
уф излиазх днес и забравих да тествам, аз съм с двузонния климатроник с врътките (то дигитален двузонен на е36 май няма) - ще тествам довечера и ще постна
уф излиазх днес и забравих да тествам, аз съм с двузонния климатроник с врътките (то дигитален двузонен на е36 май няма) - ще тествам довечера и ще постна
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
като се пусне циркулация само в купето пали и климатика ,пише го в книжката така че е нормално .. обратното обаче не е т.е. климатика трябва да може да вкарва въздух отвън а не да се пуска и циркулацията в купето заедно с него.
- KAIL_77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 5.12.2004
- Местоположение: London-UK / Русе-BG
- Пол: Мъж
- Кара: E36
t0sh написа:то дигитален двузонен на е36 май няма
Има, колега, има.

ето: http://www.macadamizer.com/BMW_Fix/Dscn0963.jpg
Последна промяна KAIL_77 на 06 Сеп 2006, 22:57, променена общо 1 път
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
t0sh написа:уф излиазх днес и забравих да тествам, аз съм с двузонния климатроник с врътките (то дигитален двузонен на е36 май няма) - ще тествам довечера и ще постна
Е как да няма Е36 с дигитална двузонка, като аз съм с такава

При мен като включа звездичката си духа студено, като си включа циркулация си върти само въздуха вътре в купето без да включва звездичката, но пак ще проверя (преди това съм изключил звездичката, а ако не съм и звездичката е включена при натискане на циркулация си духа студено - един вид звездичката по заводски настройки е с предимство пред циркулацията). Мисля, че така е нормално, но нека и други колеги с дигитален двузонен да кажат при тях как е.

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
ами може ли да се сложи на мястото на вратките това електронно командване/електронно тбло за климатроника/ или не?
ина4е и при мен като натисна бутана за циркулация се пуска климатроника
ина4е и при мен като натисна бутана за циркулация се пуска климатроника
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
напълно нормално е да се включва компресора на климатика когато натиснете бутона за вътрешна циркулация иначе след 5 мин. няма да скивате нищо като се запотят стъклата, това са го мислили умни хора
климата изсушава въздуха в купето 


- KAIL_77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 5.12.2004
- Местоположение: London-UK / Русе-BG
- Пол: Мъж
- Кара: E36
don_mimo написа:ами може ли да се сложи на мястото на вратките това електронно командване/електронно тбло за климатроника/ или не?
Може, но няма да ти работи AUTO функцията на дигиталния, и няма да може да си избираш кои духалки да са активни. Остават отворени тези духалки, които са били избрани преди да махнеш панела с врътките. Иначе другите бутони и функции би трябвало да работят.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани