компресор и пистолет за боядисване
Модератор: Общи модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
компресор и пистолет за боядисване
Здравейте!Може ли с такъв компресор http://prodavalnik.com/kompresor-24l-1- ... -i21877167 да се купи бояджийски пистолет за 30-40лв и да се боядисат джанти с по-добър резултат от флакон спрей?И съответно каква трябва да бъде дюзата на пистолета?Коя марка е най-добре в този нисък ценови клас?

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: компресор и пистолет за боядисване
MaxMeyer написа:Здравейте!Може ли с такъв компресор http://prodavalnik.com/kompresor-24l-1- ... -i21877167 да се купи бояджийски пистолет за 30-40лв и да се боядисат джанти с по-добър резултат от флакон спрей?И съответно каква трябва да бъде дюзата на пистолета?Коя марка е най-добре в този нисък ценови клас?
То не е само до пистолета и компресора. Това да боядисаш нещо като хората си е майсторлък не случайно струва една торба пари.
Ако все пак си решил да го правиш - подготовката е много важна - перфектно обработена повърхност и правилно разредена боя и правилно налягане.
Иначе да ще стане по добре от спрей дори и с този компреор, хубаво е да има влагоуловител на него. При всички положения потренирай малко на разни тенекии.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: компресор и пистолет за боядисване
Този влагоуловител допълнително ли се взима?Универсален ли е?Скъп ли е?
И конкретно към какъв пистолет за 30-40лв да се насоча?Имам голям мерак да се пробвам...отдавна.
И конкретно към какъв пистолет за 30-40лв да се насоча?Имам голям мерак да се пробвам...отдавна.


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: компресор и пистолет за боядисване
Колегата го е написал,но ако е любителски за джанти-горе долу става.
Неща които трябва да знаеш за боядисване на джанти ,както е в твоя случай,трябва първо компресора да е с повече налягане и по-голям балон за въздуха,всяко включване на компресора да пълни,означава падане на налягането и вкарване на конденз ,което означава вода в боята,което пък е доста кофти,трябва да си вземеш едно такова нещо дето улавя конденза че иначе кофти (не говоря за професионално боядисване,даже е много далеч от това).
Маркуча не трябва да е с някаква голяма дължина,пак поради налягане и конденз.
Иначе ,подготовката на джанти е 80% от цялата работа,как ще се изтъркат,къде да се китосат и в каква среда ще се пръснат (обезпрашеност и влага) и как после ще съхнат,ако искаш да станат красиви.
Неща които трябва да знаеш за боядисване на джанти ,както е в твоя случай,трябва първо компресора да е с повече налягане и по-голям балон за въздуха,всяко включване на компресора да пълни,означава падане на налягането и вкарване на конденз ,което означава вода в боята,което пък е доста кофти,трябва да си вземеш едно такова нещо дето улавя конденза че иначе кофти (не говоря за професионално боядисване,даже е много далеч от това).
Маркуча не трябва да е с някаква голяма дължина,пак поради налягане и конденз.
Иначе ,подготовката на джанти е 80% от цялата работа,как ще се изтъркат,къде да се китосат и в каква среда ще се пръснат (обезпрашеност и влага) и как после ще съхнат,ако искаш да станат красиви.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: компресор и пистолет за боядисване
Най-вероятно ще стане, но трябва да попръскаш преди това доста. Не жали боя, джанти понякога се боядисват доста по-трудно от равна повърхност
Гледай дюзата на пистолета да е максимално отворена и имай търпение. Според мен по-добре повече ръце отколкото да го налееш на 2 ръце и да се отече, но това зависи и от формата на повъхноста.
С какъвто и пистолет да го боядисаш, ако си малко кадърен ще стане в пъти по-добре от спрей - мое мнение


Гледай дюзата на пистолета да е максимално отворена и имай търпение. Според мен по-добре повече ръце отколкото да го налееш на 2 ръце и да се отече, но това зависи и от формата на повъхноста.
С какъвто и пистолет да го боядисаш, ако си малко кадърен ще стане в пъти по-добре от спрей - мое мнение

Е.Димитров написа:Колегата го е написал,но ако е любителски за джанти-горе долу става.
Неща които трябва да знаеш за боядисване на джанти ,както е в твоя случай,трябва първо компресора да е с повече налягане и по-голям балон за въздуха,всяко включване на компресора да пълни,означава падане на налягането и вкарване на конденз ,което означава вода в боята,което пък е доста кофти,трябва да си вземеш едно такова нещо дето улавя конденза че иначе кофти (не говоря за професионално боядисване,даже е много далеч от това).
Маркуча не трябва да е с някаква голяма дължина,пак поради налягане и конденз.
Иначе ,подготовката на джанти е 80% от цялата работа,как ще се изтъркат,къде да се китосат и в каква среда ще се пръснат (обезпрашеност и влага) и как после ще съхнат,ако искаш да станат красиви.



- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: компресор и пистолет за боядисване
Привет , сумата доста ще набьбне , като крайна цена ? , има черен мат за джанти с 2 флакона ще си ОК .
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: компресор и пистолет за боядисване
krasi2bmw написа:Привет , сумата доста ще набьбне , като крайна цена ? , има черен мат за джанти с 2 флакона ще си ОК .
И ако преди това мине на пясакоструйка да ги изглади перфектно,ще стане още по-добре

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: компресор и пистолет за боядисване

тва няма да го бъде
тоя компресор е 110л всмукателен дебит което го прави на около 60л на изхода към бутилката при 24л бутилка тва ще помпи кат замаяно нон стоп крайният резултат сещай се
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: компресор и пистолет за боядисване
BMW_RIDER написа:
То не е само до пистолета и компресора. Това да боядисаш нещо като хората си е майсторлък не случайно струва една торба пари.
Ако все пак си решил да го правиш - подготовката е много важна - перфектно обработена повърхност и правилно разредена боя и правилно налягане.
Е една торба с пари е от 1600 лв цялостно боядисване на колата 1000 лв ми е само боята с лака, кое е една торба с пари

Той бояджията ми взима 300 лв за труд, ако аз си купя всичко останало. Даже мисля и да му я закарам готова
Иначе тоя компресор според мен е малко над минимума, който ти е необходим. Купи по-хубав пистолет. Китайските са не боклуци ами не знам какви. Иначе един малък пищов с 0,8/1,0 дюза за джантите ще ти свърши работа. Стандартно налягането им е от 3 до 5 бара, като преди да пръскаш джантите пръскай настрани, регулирай метлата на пистолета, съотношение боя-въздух и така

Ако ще ги пръскаш някаква металик боя след като нанесеш базата не се бави много с лака, понеже после се люпи. Базата дърпа сравнително бързо и затова не е много добре да се бави лака

Не чегъртай с много едри шкурки, матирай с по ситни водни такива, обезмасли, мини преди боя с парафинова кърпа, за да няма прашинки. Парафиновата кърпа не я натискай много съвсем леко колкото да обере каквото има.
И е хубаво и някаква основа принципно да има отдолу под боята ако има стара боя с такава основа ползавай я


ATR-42/72
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: компресор и пистолет за боядисване
Благодаря ви
Много съм навит да се пробвам.Не искам да коментираме боядисването с спрей и колко евтино е то.Нито колко ще ми струва и как няма смисъл.Искам за 200-250лв да си купя компресор и пистолет и да се пробвам да си направя джантите хубави.Този компресор ще ми върши и друга работа в последствие...Моля продължавайте с мненията и съветите при боядисването на джанти с евтин компресор и евтин пистолет.Накрая ще събера най-стойностните съвети и ще действам.Джантите ми са съсипани от предишния собственик с черен спрей върху оригиналната боя
Сега се бели с нокът...С шкурка 120 ли да започна и до кой номер да карам преди шприца?Смивка не би ми помогнала нали,по скоро да нанесе щети?
М/у другото се спрях за сега на един френски компресор малко по-скъп но маслен и малко по-силен.И на някакви италиански пистолети за 35-39лв.


М/у другото се спрях за сега на един френски компресор малко по-скъп но маслен и малко по-силен.И на някакви италиански пистолети за 35-39лв.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: компресор и пистолет за боядисване
MaxMeyer написа:Благодаря виМного съм навит да се пробвам.Не искам да коментираме боядисването с спрей и колко евтино е то.Нито колко ще ми струва и как няма смисъл.Искам за 200-250лв да си купя компресор и пистолет и да се пробвам да си направя джантите хубави.Този компресор ще ми върши и друга работа в последствие...Моля продължавайте с мненията и съветите при боядисването на джанти с евтин компресор и евтин пистолет.Накрая ще събера най-стойностните съвети и ще действам.Джантите ми са съсипани от предишния собственик с черен спрей върху оригиналната боя
Сега се бели с нокът...С шкурка 120 ли да започна и до кой номер да карам преди шприца?Смивка не би ми помогнала нали,по скоро да нанесе щети?
М/у другото се спрях за сега на един френски компресор малко по-скъп но маслен и малко по-силен.И на някакви италиански пистолети за 35-39лв.
120 шкурка е много едра според мен. Ако толкова лесно се люпи тая боя започни с 600 например. Не за друго ами защото с толкова едра като 120 ще се надере много, после трябва да жулиш 9 дена и 9 нощи с водните за да не си личат драскотините отдолу но това ако нямаш никаква основа. Ако джантите са били фабрично боядисани можеш да използваш, тази основа, която имат и не е нужно да използваш друг шприц, просто стария го изглади, обезмасли хубаво и след това нанеси новата боя

Смивка би ти свършила работа. Терминатора, българския, той е чудесен. Той сваля слой по слой. Използвай го да свалиш гадната боя, след това неутрализирай с вода. Мога да ти дам и една друга смивка. С нея сваляме боята по самолетите и не е агресивна към алуминиеви детайли, тъй като целия самолет е такъв, обаче трябва да намажеш джантата, да я покриеш добре с найлон и след това трябва да я държиш така намазана и завита около 3-4 часа на 30 градуса, след това забърсваш боята и работиш.
По въпроса за компресора, зависи по-натам за какво ще го използваш. За боя на кола не става, но за дребни неща ще ти върши работа


ATR-42/72
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: компресор и пистолет за боядисване
Ако искаш добър резултат от шкуренето, почвай с 120, после нагоре (300,600,800,1200,2000) Два слоя боя имаш да махаш, голямо шкурене те чака 

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: компресор и пистолет за боядисване
Не знам защо си го извадих това от нета, но е интересно четиво. Много неща не ги знаех даже на теория.
http://napravisam.net/?p=10752
http://napravisam.net/?p=10752
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: компресор и пистолет за боядисване
///Maximalniq написа:Ако искаш добър резултат от шкуренето, почвай с 120, после нагоре (300,600,800,1200,2000) Два слоя боя имаш да махаш, голямо шкурене те чака
Един път като сложи смивка и е готов, защо трябв а да жули като ненормален

Аз в момента полирам мойте джанти смивка яко и после направо с пастата

Може и с търкане, ама за 4 часа джантата е готова по моя метод


ATR-42/72
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: компресор и пистолет за боядисване
Аз лятото си взех такъв компресор главно да боядисам джипа отдолу (Мицубиши Паджеро 2-ка, тея дето ако не ги боядисваш всяко лято изгниват) и после съм го ползвал за много други работи да си пръскам.
Боядисвал съм и няколко комплекта джанти и с повечко старание стават що годе. В началото взех някакъв китайски пистолет, после един приятел (бояджия) ме заведе и си взех по-хубав дето пръска доста по-добре от китайския.
От боядисване със спрей ще стане много по-добре и по-здраво със сигурност. Ако имаш мерак пробвай. (аз главно за това го взех защото имах мерак да си боядисвам някой работи сам)
Тези джанти съм ги пръскал (станаха като нови в сравнение с предишния си вид)
както и още три комплекта лети джанти (имам снимки, но на другия компютър)
Боядисвал съм и няколко комплекта джанти и с повечко старание стават що годе. В началото взех някакъв китайски пистолет, после един приятел (бояджия) ме заведе и си взех по-хубав дето пръска доста по-добре от китайския.
От боядисване със спрей ще стане много по-добре и по-здраво със сигурност. Ако имаш мерак пробвай. (аз главно за това го взех защото имах мерак да си боядисвам някой работи сам)
Тези джанти съм ги пръскал (станаха като нови в сравнение с предишния си вид)
както и още три комплекта лети джанти (имам снимки, но на другия компютър)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани