BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
А за какви точно индикации говорите, защото при мен не свети никаква лампа при стартирането на круиз контрола.
При мен просто излиза от нищото още една стрелка от долната страна на километража и заковава на зададените километри. Всъщност не знам дали е нормално, но при мен стрелката стои с 10км/ч. над зададената скорост!
При мен просто излиза от нищото още една стрелка от долната страна на километража и заковава на зададените километри. Всъщност не знам дали е нормално, но при мен стрелката стои с 10км/ч. над зададената скорост!

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Nasko_ написа:А за какви точно индикации говорите, защото при мен не свети никаква лампа при стартирането на круиз контрола.
При мен просто излиза от нищото още една стрелка от долната страна на километража и заковава на зададените километри. Всъщност не знам дали е нормално, но при мен стрелката стои с 10км/ч. над зададената скорост!
При теб излиза тази стрелка като индикация,защото си 6 цилиндров

- 4 цилиндрови Е90 - са с обикновен темпомат(не може самостоятелно да регулира скоростта

- 6 цилиндрови Е90 - са с динамичен/активен темпомат(може да намалява и след това увеличава скоростта до зададената стойност) и имат индикация.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Здравейте колеги, извинявам се че се намесвам, но някой може ли да ми каже 4 цилиндрово е90 320 д колко литра масло събира , а също така бих се радвал ако някои сподели мнение и за тази марка MOTUL. Били мн добри масла, препоръчаха някакъв моде 8100 x-clean 5w40 ..... Понеже не съм запознат ще съм благодарен за малко инфо БлАгодаря предварително и успешен ден на всички 

- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
По каталог събира 5,5л. Но аз налях само 5литра (толкова имаше в тубата масло),а нивото на щеката е малко под максимума и така вече 10хил. километра. За Мотул нищо не мога да кажа, аз се доверявам на Кастрол и Мобил!
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Ако не се лъжа 4.5л,но се вземи допълнително 1л за доливане,ако смяташ да сменяш по предписание на 25-30к км.Обикновено похапват 0.5л/10к км.Дали Мотул,Кастрол или БМВ е много важно да е истинско(пълно е с менте масла).5w-30 е по-добър вариант!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
5,2л.
5W30 , 5W40 , 0w30, 0w40
Дали Motul, Castrol , Mobil са все хубави масла. Избирай по цена,цвят.... пробвай.... колата няма да има нищо против
Впечатленията на всички са различни, в повечето случаи с "плацебо" ефект
Примерно моите впечатления засега са на Мотул Specific LL-04 5W-40 и Мобил 0W40 и от мобил съм по-доволен. Оригинално на БМВ не бих сложил, имам предубеденост за него от предишно ползване. Така че една туба от 5л. ти върши работа за една смяна на масло. Допълнително ще си купиш 1л. ако се наложи да доливаш. Успех.
5W30 , 5W40 , 0w30, 0w40
Дали Motul, Castrol , Mobil са все хубави масла. Избирай по цена,цвят.... пробвай.... колата няма да има нищо против

Впечатленията на всички са различни, в повечето случаи с "плацебо" ефект

Примерно моите впечатления засега са на Мотул Specific LL-04 5W-40 и Мобил 0W40 и от мобил съм по-доволен. Оригинално на БМВ не бих сложил, имам предубеденост за него от предишно ползване. Така че една туба от 5л. ти върши работа за една смяна на масло. Допълнително ще си купиш 1л. ако се наложи да доливаш. Успех.
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
alex0001 написа:А на колко км сменяте масло и другите консумативи ?
Аз на 30 000 км....... вече 4 смени имам - не гори и не доливам (за сега) с Мотул Specific LL-04 5W-40. Въздушния на всяка смяна на масло. на картерните газове - НИКОГА (той е тип центрофуга). Масления на всяка смяна на масло. Горивния според зависи от къде се зарежда... Самия филтър е огромен, но там смяната е строго индивидуална... Вода няма да пропусне - боклук също... Най-много да те остави някъде на път поради задръстване. Въздушния го сменям на всяка смяна на маслото - 30 000. Разхода ти пада драстично и си струва инвестицията, отколкото да катъркаш със стария и да душиш колата. Диференциални масла и масла по кутията не смятам да сменям, докато съм собственик на колата, освен ако не изтекат поради една или друга причина. Поленовия филтър е също индивидуална инициатива. Зависи къде и как караш... Ама като ровиш за смяна на другите - поне ги поизтупвах малко да им падне грубия прахоляк...
От мене успех!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Всеки решава сам за себе си. За Германия да се спазва сервизния интервал- да, но за България, за качеството на нафтата и маслото, и ако обичате колите си, сменяйте на 10000км. И много други фактори имат значение за по- честа смяна- климата, запрашеност, колко често и на какви разстояния се кара и много други...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
90e90e написа:alex0001 написа:А на колко км сменяте масло и другите консумативи ?
Аз на 30 000 км....... вече 4 смени имам - не гори и не доливам (за сега) с Мотул Specific LL-04 5W-40. Въздушния на всяка смяна на масло. на картерните газове - НИКОГА (той е тип центрофуга). Масления на всяка смяна на масло. Горивния според зависи от къде се зарежда... Самия филтър е огромен, но там смяната е строго индивидуална... Вода няма да пропусне - боклук също... Най-много да те остави някъде на път поради задръстване. Въздушния го сменям на всяка смяна на маслото - 30 000. Разхода ти пада драстично и си струва инвестицията, отколкото да катъркаш със стария и да душиш колата. Диференциални масла и масла по кутията не смятам да сменям, докато съм собственик на колата, освен ако не изтекат поради една или друга причина. Поленовия филтър е също индивидуална инициатива. Зависи къде и как караш... Ама като ровиш за смяна на другите - поне ги поизтупвах малко да им падне грубия прахоляк...
От мене успех!
Като знам как изглежда след 10-12к, с тоя въздушен филтър на 30 000км колата отдавна си я задушил


Never mistake motion for action...
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Leon написа:90e90e написа:alex0001 написа:А на колко км сменяте масло и другите консумативи ?
Аз на 30 000 км....... вече 4 смени имам - не гори и не доливам (за сега) с Мотул Specific LL-04 5W-40. Въздушния на всяка смяна на масло. на картерните газове - НИКОГА (той е тип центрофуга). Масления на всяка смяна на масло. Горивния според зависи от къде се зарежда... Самия филтър е огромен, но там смяната е строго индивидуална... Вода няма да пропусне - боклук също... Най-много да те остави някъде на път поради задръстване. Въздушния го сменям на всяка смяна на маслото - 30 000. Разхода ти пада драстично и си струва инвестицията, отколкото да катъркаш със стария и да душиш колата. Диференциални масла и масла по кутията не смятам да сменям, докато съм собственик на колата, освен ако не изтекат поради една или друга причина. Поленовия филтър е също индивидуална инициатива. Зависи къде и как караш... Ама като ровиш за смяна на другите - поне ги поизтупвах малко да им падне грубия прахоляк...
Като знам как изглежда след 10-12к, с тоя въздушен филтър на 30 000км колата отдавна си я задушилЗа маслото няма да коментирам, всеки знае себе си, но се надявам тази информация да не я спестиш като тръгнеш да продаваш колата
В българските градове (по-големите поне) е мега-прашно, при това едра прах от строителство и всякакви отпадъци, така че всичко свързано с въздуха се сменя често. Горивата са боклуци като цяло - единствената превенция пак са филтрите. Няма икономическа логика да се пести от обслужване и да се дават за ремонти.

Няма да спорим...Всеки знае себе си... Относно смяна на консумативи - това си е мой принцип и не бих го нарушил, който и каквото да ми говори и убеждава... 30к км ги правя за около година и за мен това е правилното решение. По-честата смяна на консумативи е живо набутване и НЕУВАЖЕНИЕ към производителя, както и живо спонсорство към доставчиците на атрибути...Градско много рядко карам и възд. филтър го свалям в относително добро състояние...А относно продажбата - ако някой знае какво и как да ме пита - не бих спестил на никого нищо...Не съм сигурен дали аз ще се занимавам с продажбата или ще я оставя в някоя автокъща, където дилърите ще изцедят възможно най-добрата цена за мен, колкото и грубо да звучи истината... За мен колата е консуматив и не смятам да се женя за нея...Надявам се да ме изкара до 500к. км, освен ако не ми я откраднат (което за сега ме притеснява най-много)...
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...
Бъди сигурен,че няма да изкара до 500 000 км с тези смени на 30 000 км. Особено ако караш предимно градско. Всъщност не се знае тя и сега може да има едни 400 000 км навъртени. За какво неуважение говориш бе човек, напротив...... производителят не уважава колата и тебе , а пести на твой гръб!!! С тези редки смени пестят т.к. са включени в безплатното обслужване докато тече гаранцията. Само вижте как сумай ти консумативи станаха "lifetime", като антифриза например, от на 2 години стана да не се сменя без дори да променят самия антифриз.
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: BMW 320D E90 от 2005 един - два въпроса...

Краска, имам над 2 000 000 км. зад волана...Карал и съм поддържал какво ли не... На марката БМВ ми се падат около 650 000км... С годините съм натрупал опит и го смятам за по-миродавен от каквито и да е хипотетични мнения... Като цяло много трудно вземам извънредни решения. Относно изказването за 500к. км за въпросната Е90, е малко пресилено... И аз дори не смятам, че ще издържа, та камоли колата...
Живи и здрави да сме, а времето ще покаже кое,как и кога!
Искам също да подчертая дебело, че всяко едно мое мнение е обосновано на личен опит и е не ангажиращо!!!
Късмет на всички!
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани