Bmw 730d F01 проблеми
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- stanislav24
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Bmw 730d F01 проблеми
Здравейте Колеги !
Пиша тук, а не в тема BMW F01, защото има повече посещаемост и се надявам на база вашият опит с E65 да ми даде някой съвет или идея от какво може да са моите проблеми с BMW F01 730d 2010г.
Автомобила го закупих на 50000км. от оторизиран дилър на BMW в Германия с удължена гаранция.
От самото начало имаше едно леко почукване "Пук Пук" при преминаване на прелез или при вълнеобразни леки неравности по пътя. При посещения на Българския оторизиран дилър решиха, че проблема е от предна активна стабилизираща щанга и я смениха по гаранция. Ефекта беше нулев. Щангата си е била чисто здрава, а пукането продължи по същия начин. След това решиха, че може да е от тампони на S-образни носачи. Смениха ги - ефекта нулев. Продължиха нататък и сметнаха, че това нещо е от предните амортисьори - Смениха ги и двата - ефекта нулев. Пукането по абсолютно същия начин.
Посетих един от най-добрите майстори в Пловдив да погледне колата - абсолютно всичко по окочването е бетон и той неможе да предположи от къде идва това нещо.
Радвам се че гаранцията покри всичко, защото щангата беше 2700лв ,а амортисьорите по 2000лв бройката.
Единственото нещо което на мен ми направи впечатление е, че когато външната температура сутрин е около 0 градуса пукането изчезва и се появява след изминаване на 40-50км.
Другия проблем, който констатираха в Българския дилър на БМВ е че имам теч от хидравлична помпа.Налагаше се да доливам по 100мл. течност на 10000км.
Смениха и хидравличната помпа. След 1 седмица случайно свалям кората отдолу и гледам по новата помпа се стичат пак капки. Връщам се пак при дилъра понеже новата част си има от него 2 години гаранция и последва нова смяна на хидравличната помпа. Днеска свалям пак кората - пак капки се стичат от помпата ???
Вече взех да си мисля, че капе от някой маркуч който влиза в помпата. Немога да си представя, че 2 чисто нови помпи ще капят от самото начало.
Ще се радвам ако някой може да помогне с някакво предположение или идея !
Пиша тук, а не в тема BMW F01, защото има повече посещаемост и се надявам на база вашият опит с E65 да ми даде някой съвет или идея от какво може да са моите проблеми с BMW F01 730d 2010г.
Автомобила го закупих на 50000км. от оторизиран дилър на BMW в Германия с удължена гаранция.
От самото начало имаше едно леко почукване "Пук Пук" при преминаване на прелез или при вълнеобразни леки неравности по пътя. При посещения на Българския оторизиран дилър решиха, че проблема е от предна активна стабилизираща щанга и я смениха по гаранция. Ефекта беше нулев. Щангата си е била чисто здрава, а пукането продължи по същия начин. След това решиха, че може да е от тампони на S-образни носачи. Смениха ги - ефекта нулев. Продължиха нататък и сметнаха, че това нещо е от предните амортисьори - Смениха ги и двата - ефекта нулев. Пукането по абсолютно същия начин.
Посетих един от най-добрите майстори в Пловдив да погледне колата - абсолютно всичко по окочването е бетон и той неможе да предположи от къде идва това нещо.
Радвам се че гаранцията покри всичко, защото щангата беше 2700лв ,а амортисьорите по 2000лв бройката.
Единственото нещо което на мен ми направи впечатление е, че когато външната температура сутрин е около 0 градуса пукането изчезва и се появява след изминаване на 40-50км.
Другия проблем, който констатираха в Българския дилър на БМВ е че имам теч от хидравлична помпа.Налагаше се да доливам по 100мл. течност на 10000км.
Смениха и хидравличната помпа. След 1 седмица случайно свалям кората отдолу и гледам по новата помпа се стичат пак капки. Връщам се пак при дилъра понеже новата част си има от него 2 години гаранция и последва нова смяна на хидравличната помпа. Днеска свалям пак кората - пак капки се стичат от помпата ???
Вече взех да си мисля, че капе от някой маркуч който влиза в помпата. Немога да си представя, че 2 чисто нови помпи ще капят от самото начало.
Ще се радвам ако някой може да помогне с някакво предположение или идея !
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Bmw 730d F01 проблеми
Виж разпънките от бомбетата до предната решетка има шанс да е от тях
- Damyan_Staykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 21.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '06 e91 320d 163 hp
- Мечтае да кара: G-POWER M6 HURRICANE RS, Nissan GTR
Re: Bmw 730d F01 проблеми
Колеги този проблем с "Пук пук" и аз го имам, след обиколка по майстори и сервизи се оказа, че колата си е ОК. Окачването е бетон, няма луфтове и т.н., нооо пукането си го има... ако някой разбере от какво е, нека да сподели.
- Damyan_Staykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 21.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '06 e91 320d 163 hp
- Мечтае да кара: G-POWER M6 HURRICANE RS, Nissan GTR
Re: Bmw 730d F01 проблеми
Luiglio написа:Колеги този проблем с "Пук пук" и аз го имам, след обиколка по майстори и сервизи се оказа, че колата си е ОК. Окачването е бетон, няма луфтове и т.н., нооо пукането си го има... ако някой разбере от какво е, нека да сподели.
При мен всичко по окачването също бетон, но откриха звука от къде идва. Рейка! Получил се е луфт, а БМВ така са я конструирали, че поема доста от неравностите и с увеличаване на разстоянието звука се усилва.Особено много се усеща по паваж или на завой, също така има лек луфт на волана почти незабележим, но аз си го усещам.Решението поне при мен е рейка втора ръка за 500 лв и демонтаж монтаж не знам от кой ..
- stanislav24
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Re: Bmw 730d F01 проблеми
Здравейте Колеги. Мистичното пукане все още си го има на моя автомобил и не съм разбрал от къде е след толкова посещения на най различни сервизи и официални дилъри. Това което ми казват всички включително и от М-КАР е, че 100% не е шум от рейка или окачване. На паваж не тропа, в завой не тропа няма луфтове и т.н.
Преди 1 месец мой приятел с F01 750 се оплака и той, че нещо му тропало, а колата здрава. Качих се и тропането беше абсолютно същото като моето. Неговата е на 40000 км.
Пукането е резонансово все едно имате някоя кора която не е добре захваната.
Препоръчайте ми някой добър майстор от Пловдив. Тези които посещавах вдигат ръцете, а официалния сервиз работят на проба грешка.
Преди 1 месец мой приятел с F01 750 се оплака и той, че нещо му тропало, а колата здрава. Качих се и тропането беше абсолютно същото като моето. Неговата е на 40000 км.
Пукането е резонансово все едно имате някоя кора която не е добре захваната.
Препоръчайте ми някой добър майстор от Пловдив. Тези които посещавах вдигат ръцете, а официалния сервиз работят на проба грешка.
- bordo_77
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 26.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XD
Re: Bmw 730d F01 проблеми
stanislav24 написа:Здравейте Колеги. Мистичното пукане все още си го има на моя автомобил и не съм разбрал от къде е след толкова посещения на най различни сервизи и официални дилъри. Това което ми казват всички включително и от М-КАР е, че 100% не е шум от рейка или окачване. На паваж не тропа, в завой не тропа няма луфтове и т.н.
Преди 1 месец мой приятел с F01 750 се оплака и той, че нещо му тропало, а колата здрава. Качих се и тропането беше абсолютно същото като моето. Неговата е на 40000 км.
Пукането е резонансово все едно имате някоя кора която не е добре захваната.
Препоръчайте ми някой добър майстор от Пловдив. Тези които посещавах вдигат ръцете, а официалния сервиз работят на проба грешка.
Я си виж предното стъкло дали е сменяно или е оригиналното.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани