Газов инжекцион Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Газов инжекцион Е39
Е казахме де!
Аз лично карах от София да Пловдив и обратно само на темпомат на 130 км.ч. Разхода беше 11/100 на газ със същото адаптивно Романо. Постигал съм по-нисък разход с изключена ОБД корекция и леко обеднена смес. В този случай обаче често светва чека и се появяват характерните грешки. Искам да кажа на колегите ползващи такава адаптивна газова уредба, че ако има включено устройство в ОБД буксата /в моя случай ELM327/, то ГИ-то работи като обикновен газов инжекцион, т.е. не му работи ОБД комуникацията. Докато установя този факт, успях да направя /водейки се от дългите тримове на бензиновия комп/ перфектна настройка на газовите времена, така че бензиновия компютър да не прави разлика в горивата. В този ред на мисли, може да се направи извода, че всеки обикновен ГИ, ако е правилно настроен може да работи добре на нашите коли без да пали чека.

- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион Е39
Да не би аз да не я засичам правилно... Пълня до първото притракване. Минавам определено разстояние, пълня пак така, И после деля литрите на километрите, умножавам по 100 и се получава разхода. Зареждам газ от OMV.
Именно и аз заради това OBD мислих, че ще гори малко, ама... Точно от Пловдив до София с 5 човека с 140 на темпомат, на бензин ми даваше около 9-10, сега ми изпраска на газ 13-14, ами ще ходя явно докато не го налучкаме.
Иначе, няма разлика в работата на мотора на бензин и газ и във вървежа или е малко доловима в еластичността, но по-скоро е психическа май
Именно и аз заради това OBD мислих, че ще гори малко, ама... Точно от Пловдив до София с 5 човека с 140 на темпомат, на бензин ми даваше около 9-10, сега ми изпраска на газ 13-14, ами ще ходя явно докато не го налучкаме.
Иначе, няма разлика в работата на мотора на бензин и газ и във вървежа или е малко доловима в еластичността, но по-скоро е психическа май

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Газов инжекцион Е39
Smoocki написа:Eто как стана ГИ-то при мен .В момента разхода гравитира около 15 в града
Колега, къде си го правил тоя монтаж?
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Газов инжекцион Е39
slav4o974 написа:... В този ред на мисли, може да се направи извода, че всеки обикновен ГИ, ако е правилно настроен може да работи добре на нашите коли без да пали чека.
Това съм го писал безброй пъти ама който ако иска може и да го пренебрегне - идеята на ОБД-то не е да постигне минимален, а оптимален разход.
В същото време когато се настройва колата то трябва да е спряно и адаптацията на системата да се прави в движение при всякакви условия и чак след това да се активира за да може да доизглади пропуските които се допускат.
Дългия трим на нашите коли пали чека чак на 20% така че трябва колегата настройвал системата да е ултра неграмотен за да не се справи.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Газов инжекцион Е39
Аз останах с впечатление че чека се пали когато дългия трим надвиши 15%. Така или иначе ОБД-то не е задължително както при някои Френски каручки след 2002-2003г.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Газов инжекцион Е39
thunderl написа:Smoocki написа:Eто как стана ГИ-то при мен .В момента разхода гравитира около 15 в града
Колега, къде си го правил тоя монтаж?
Аз си я монтирах

Чека не ми свети .
Разхода в града на м54б30 с 19 ки ,автомат ,комби -15 л/100 км

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Газов инжекцион Е39
slav4o974 написа:Е казахме де!Аз лично карах от София да Пловдив и обратно само на темпомат на 130 км.ч. Разхода беше 11/100 на газ със същото адаптивно Романо. Постигал съм по-нисък разход с изключена ОБД корекция и леко обеднена смес. В този случай обаче често светва чека и се появяват характерните грешки. Искам да кажа на колегите ползващи такава адаптивна газова уредба, че ако има включено устройство в ОБД буксата /в моя случай ELM327/, то ГИ-то работи като обикновен газов инжекцион, т.е. не му работи ОБД комуникацията. Докато установя този факт, успях да направя /водейки се от дългите тримове на бензиновия комп/ перфектна настройка на газовите времена, така че бензиновия компютър да не прави разлика в горивата. В този ред на мисли, може да се направи извода, че всеки обикновен ГИ, ако е правилно настроен може да работи добре на нашите коли без да пали чека.
Какви времена ти дават газовите дюзи ?
При мен ГИ-то е адаптивно ,работи без разлика газ бензин .

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Това с дългия трим не е точно така, защото днес при мен беше на 24,2 и не ми светна чекът. После малко настройки си правих и стана 22 и нещо май (пак без чек), но играта тепърва предстои.
И с гадните дюзи... 


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Газов инжекцион Е39
Само да вметна, че фобосите се правят в Пловдив в сградата на БАН(на "ивицата" точно до пансиона на техническия). Като цяло са читави(освен ако няма пак дефектен силикон както когато бачках при тях
), скъпите варианти се адаптират към типа на каране. Софтуера им е добър и позволява доста ръчкане. Когато работех при тях сме правили компютри за до 4, 6 и 8 цилиндрови двигатели. Хайде със здраве и приятно каране на бумера
Скоро и аз може да изскоча с някой 



Re: Газов инжекцион Е39
mad_presley написа:Night_Wolf написа:А проблем ли е за двигателя да поддържам 160 км/ч, по-голямо износване ли ще се получи?
Ако поддържаш такива скорости, много скоро ще трябва да сменяш бутало и клапани на 4-ти цилиндър, защото той се пада по средата отзад и прегрява най многоОсобено пък щом си на газ...направо ще му разкажеш играта за 200-300км
turbo написа:Колега, това с 4-ти цилиндър по-горе беше шега. СПОКО!!!
Абе колеги, кое е вярното сега? Тва за 4-ти цилиндър вярно ли е


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Тъй като това е темата за ГИ на Е39, реших да поотупам малко праха от нея. Разкарах ултра гадните дюзи наречени Рейл БлЯкбоди (поне са мноооого гадни като работа при мене) и сега съм с други и наблюдавам нещата. Обаче се оказва, че изпарителят (Magic III Power или както се води) не иска да си държи стабилно налягането и сега то пада с над половин бар (над 500 mbar) по делта P-то. Примерно от 1400 mbar-а при настъпване пада дотолкова, че се наложи да дам превключване на бензин под 750 mbar делтаP, защото дори и на 800 mbar-а настройка, системата минава на бензин при половин бутилка газ.
Въпросът е дали да го свалям и връщам за тестове разни и замяна или да го отварям и да гледам какво е положението му. Има и трети вариант да пускам втория маркуч от изпарителя към едната рейка, защото сега е с един. Преди не съм имал проблеми с това налягане и от 1500 падаше на 1050 примерно.

Въпросът е дали да го свалям и връщам за тестове разни и замяна или да го отварям и да гледам какво е положението му. Има и трети вариант да пускам втория маркуч от изпарителя към едната рейка, защото сега е с един. Преди не съм имал проблеми с това налягане и от 1500 падаше на 1050 примерно.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Газов инжекцион Е39
Разглабянето на маджика трябва да ти е последен варянт. Трудно се зглабя с тези тънки гумени пръстени и има огромна вероятност след сглабянето да е заседнал или да пропуска газ и/или вода.
Аз лично първо бих проверил дали няма някъде "стеснение" по газопровода, което да намаля дебита. Това са клапани, филтри, тръба. Ако си с медна и си минал повече от 50к км. направо я сменяй. Най-лесно е да смениш ртедуктора, но не е ясно дали ще ти реши проблема.
Колкото за двата мъркуча, то те имат смисъл само ако имаш повече от 30к.с на цилиндър.
П.С Рейл-ските дюзи са може би най-добрите като възможности и параметри. Точна и стабилна работа в широк диапазон на налягането, което за другите видове дюзи не може да се каже. Основният им проблем е, че сегашните партиди не карат и 20к км., което ги превръща в най-големия боклук на пазара.
Аз лично първо бих проверил дали няма някъде "стеснение" по газопровода, което да намаля дебита. Това са клапани, филтри, тръба. Ако си с медна и си минал повече от 50к км. направо я сменяй. Най-лесно е да смениш ртедуктора, но не е ясно дали ще ти реши проблема.
Колкото за двата мъркуча, то те имат смисъл само ако имаш повече от 30к.с на цилиндър.
П.С Рейл-ските дюзи са може би най-добрите като възможности и параметри. Точна и стабилна работа в широк диапазон на налягането, което за другите видове дюзи не може да се каже. Основният им проблем е, че сегашните партиди не карат и 20к км., което ги превръща в най-големия боклук на пазара.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Като се има предвид, че съм минал малко над 2к км, е повече от странно, че колата реши да не преминава на газ сутрин, когато стигне зададените 35 градуса, а ако евентуално премине на газ се почва едно клатене на мотора, което не се оправя освен чрез преминаване на бензин или изгасяне. По принцип си бях поръчал Рейл Хърайзън, но от търговския отдел ми казаха, че без проблем ще работи и с Blackbody, защото Хърайзън правили много проблеми и не работели вече с тях. Интересно от къде идва разликата в цената. Сега има RAIL Navajo и те сигурно ще работят, но и тяхната цена не е от най-изгодните. Търговци какво да ги правиш - нито рабират, нито се мъчат да разберат нещо, но иначе продават технически неща. Така, че казвам, че конкретно RAIL Blackbody не са най-добрите дюзи за BMW по принцип, а не че цялата марка не става.
Сега дюзите ми са съвсем други и няма такова замисляне дали да превключи, дали да не превключи. Жълта лампа "Check Engine" също не е святкала въпреки зададените от мен "смели" и не толкова точни настройки.
Имайки предвид малкото км на газ също е странно и поведението на изпарителя...
И тръбата е PVC... 
Сега дюзите ми са съвсем други и няма такова замисляне дали да превключи, дали да не превключи. Жълта лампа "Check Engine" също не е святкала въпреки зададените от мен "смели" и не толкова точни настройки.
Имайки предвид малкото км на газ също е странно и поведението на изпарителя...


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Газов инжекцион Е39
Хоризонта са калпави дюзи - мн дефекти дават наистина. Познат със сервиз ми бе казал, че за 1г е сменил над 50 комплекта на клиенти. За блякбодито съм чувал и за случай, в които са се прецаквали и за няколко стотин км. Достатъчно е на една или две дюзи да им са повредени гумичките на буталото и се получава ефекта, който си описъл.
Разликата в цената идва от гаранцията, която производителя давва на дистрибутора. За хоризонта казваха(като ги пуснаха на пазара), че издържат тест във фабриката равняващ се на 100к км. докато другите модели на Rail не го издържали
.
Изпарителя може да се е развалил също за таолкова малко км. Това не би ме очудило. На мойта кола се държи идеално, на колегата също, а той смени 3 други марки преди да свожи този, именно заради пропадането на налягането.
Разликата в цената идва от гаранцията, която производителя давва на дистрибутора. За хоризонта казваха(като ги пуснаха на пазара), че издържат тест във фабриката равняващ се на 100к км. докато другите модели на Rail не го издържали

Изпарителя може да се е развалил също за таолкова малко км. Това не би ме очудило. На мойта кола се държи идеално, на колегата също, а той смени 3 други марки преди да свожи този, именно заради пропадането на налягането.
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани