318 is след махане на газово не върви?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: 318 is след махане на газово не върви?
~Мишо~ написа:Чакахме ти да ни кажешПоловината форум кара на газ, не е лошо да обясниш какво/що.
Ето някои недостатъци относно газовата уредба:
*намалява товароносимостта на автомобила с 30-40кг и отнема част от обема на багажника
* увеличение в разхода на потреблението на газ в литри в сравнение с бензина. Разчетите на автомобили с газова уредба показват,че разхода на газ/в литри/ за изминаване на еднакво разстояние в километри превишава разхода на бензин с 15%.По голям разход от този е признак за лошо регулиране,неизправности на газовата уредба или на самия автомобил.Това/15% по висок разход на газ/ се обяснява с факта,че пропан-бутановата смес при смесване с въздуха в смесителя има топлинен ефект приблизително с 15% по слаб,отколкото на бензин.
*затруднения при запалването на на студен двигател
*спадане мощността на двигателя приблизително със 7%
И накрая особено опасно е изтичането на газ при експлоатацията на газовата уредба,която е под високо налягане.
Ако усетите миризма на газ в купето,в багажника или под капака на двигателя, веднага трябва да проверите херметичността на всички елементи на газовата уредба:с помоща на четчица нанесете сапунен разтвор върху участаците на свързване на тръбопроводите-появата на сапунен мехур е свидетелство за разхерметизиране.
НЕИЗПРАВНОСТИ В ГАЗОВОТО ОБОРУДВАНЕ.
*Двигателят не може да запали или вече запален, изгасва по време на движение
- Не се подава газ
- Образуване на скреж по повръхността на редуктора
- Прекалено голямо натоварване на двигателя веднага след запалването му
- В системата за нагряване на изпарителя се е образувала въздушна тапа
- Не се отваря електромагнитния клапан на газовия филтър или пусковият електромагнитен клапан на редуктора
При температура на въздуха под +5 градуса С, отначало запалете двигателя на бензин и след като загре до 40 градуса С, преминете на газ.
*Повишен разход на бензин при работа на двигателя след свършване на газа. При работа на газ се наблюдава разход на бензин. Влошаване работата на двигателя (примерно след 3 години експлоатация)
*Прекъсвания в работата на двигателя при рязко отваряне на дроселните клапи
*Двигателят губи мощност.При движение автомобилът не развива скорост и придърпва
*Затруднено включване на двигателя или неустойчива работа на празен ход.
*Трудно запалване,двигателят изгасва на празен ход,преразход на гориво.
*Двигателят работи отлично на бензин,но на газ изгасва
*Двигателят не набира обороти и не развива пълна мощност
*Влизане на газ в смесителя при включване на запалването
Сега ще се появят "капацитети", които ще ми обесняват колко велика е газта





- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: 318 is след махане на газово не върви?
За теб имам две думи:без коментар..
поне става ясно,че нищо не разбираш не пиши да се излагаш като кифладжия
Много ми е интересно да те кача на една кола направена добре с ГИ и да ти я въртя газ бензин да видим дали ще разбереш разликата 



Re: 318 is след махане на газово не върви?
player123 написа:За теб имам две думи:без коментар..поне става ясно,че нищо не разбираш не пиши да се излагаш като кифладжия
Много ми е интересно да те кача на една кола направена добре с ГИ и да ти я въртя газ бензин да видим дали ще разбереш разликата
Какво ще ми вартиш бе



- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Не искам да те коментирам 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 is след махане на газово не върви?
4len4o написа:.....
Той колегата ти го каза с две думи, пък ти първо си купи кола, после карай и на газ и чак след това образувай мнение.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: 318 is след махане на газово не върви?
~Мишо~ написа:4len4o написа:.....
Той колегата ти го каза с две думи, пък ти първо си купи кола, после карай и на газ и чак след това образувай мнение.
Колегата Ти мънка и се усуква, стана ясно, че 2 думи не може да върже. Съжалявам го пича



- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
Re: 318 is след махане на газово не върви?
kok4o написа:Цената на горивото е определяща.


- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: 318 is след махане на газово не върви?
темата я превърнахте във някакъв турски сериал.
Значи колата я по-ОООправих като от самата дума трябва да си направите извод
Значи не вървеше защото както предполагах дюзите бяха направо ръждясали (разбирасе леко преовеличено) ДЮЗИТЕ ГИ СВАЛИХА ВЪВ бош и поеха задачата да ги оправят.Разгеле стана, по 15лв. на дюза.вървежа се оправи,но остана непреятното тресене на двигатела на празен ход.. От там диагностика 25 лв. тя показа лам сонда... А И НАЙ -ВЕРОЯТНО КАКТО АЗ СИ МИСЛЯ ДЕБИТОМЕР. Но това не го показа диагностиката просто лично мнение. Понеже тая иска я карам поне 6 та година на гас и нормално да е заминал дебитомера.Проверихме го и него,оказах се прав.И след 48 часа сам със 2700 лв във джоба а някой друг в момента си бласка главата с тая болест..
Неми се занимава да връщам от мъртвите кола която вече си е дала дажбата.. Та Момци и Фусти,като иската да карате БМВ си карайте.Ако имате чалам на газ,караите на газ ако нямате караите на бензин.И не го мислете много много.Ако колата прави ядове повече отколкото смятате че можете да платите за да се оправи дерекно и намазваите ските.Не се женете за колите си,след 5-10 години ще са по музейте.Ряз и толкоз... друго ко да добавя незнам. 




- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: 318 is след махане на газово не върви?
4len4o написа:~Мишо~ написа:Чакахме ти да ни кажешПоловината форум кара на газ, не е лошо да обясниш какво/що.
Ето някои недостатъци относно газовата уредба:
*намалява товароносимостта на автомобила с 30-40кг и отнема част от обема на багажника
* увеличение в разхода на потреблението на газ в литри в сравнение с бензина. Разчетите на автомобили с газова уредба показват,че разхода на газ/в литри/ за изминаване на еднакво разстояние в километри превишава разхода на бензин с 15%.По голям разход от този е признак за лошо регулиране,неизправности на газовата уредба или на самия автомобил.Това/15% по висок разход на газ/ се обяснява с факта,че пропан-бутановата смес при смесване с въздуха в смесителя има топлинен ефект приблизително с 15% по слаб,отколкото на бензин.
*затруднения при запалването на на студен двигател
*спадане мощността на двигателя приблизително със 7%
И накрая особено опасно е изтичането на газ при експлоатацията на газовата уредба,която е под високо налягане.
Ако усетите миризма на газ в купето,в багажника или под капака на двигателя, веднага трябва да проверите херметичността на всички елементи на газовата уредба:с помоща на четчица нанесете сапунен разтвор върху участаците на свързване на тръбопроводите-появата на сапунен мехур е свидетелство за разхерметизиране.
НЕИЗПРАВНОСТИ В ГАЗОВОТО ОБОРУДВАНЕ.
*Двигателят не може да запали или вече запален, изгасва по време на движение
- Не се подава газ
- Образуване на скреж по повръхността на редуктора
- Прекалено голямо натоварване на двигателя веднага след запалването му
- В системата за нагряване на изпарителя се е образувала въздушна тапа
- Не се отваря електромагнитния клапан на газовия филтър или пусковият електромагнитен клапан на редуктора
При температура на въздуха под +5 градуса С, отначало запалете двигателя на бензин и след като загре до 40 градуса С, преминете на газ.
*Повишен разход на бензин при работа на двигателя след свършване на газа. При работа на газ се наблюдава разход на бензин. Влошаване работата на двигателя (примерно след 3 години експлоатация)
*Прекъсвания в работата на двигателя при рязко отваряне на дроселните клапи
*Двигателят губи мощност.При движение автомобилът не развива скорост и придърпва
*Затруднено включване на двигателя или неустойчива работа на празен ход.
*Трудно запалване,двигателят изгасва на празен ход,преразход на гориво.
*Двигателят работи отлично на бензин,но на газ изгасва
*Двигателят не набира обороти и не развива пълна мощност
*Влизане на газ в смесителя при включване на запалването
Сега ще се появят "капацитети", които ще ми обесняват колко велика е газтаИзключение за мен са само колите със заводска газова уредба. Всеки да си кара на каквото гориво си реши.
Както казах в коментара си по-горе, газовото осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател
Да отбележа, че това си е мое мнение, Аз кола на газ няма да карам - АБСУРД!
![]()

- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: 318 is след махане на газово не върви?
00700 написа:4len4o написа:~Мишо~ написа:Чакахме ти да ни кажешПоловината форум кара на газ, не е лошо да обясниш какво/що.
Ето някои недостатъци относно газовата уредба:
*намалява товароносимостта на автомобила с 30-40кг и отнема част от обема на багажника
* увеличение в разхода на потреблението на газ в литри в сравнение с бензина. Разчетите на автомобили с газова уредба показват,че разхода на газ/в литри/ за изминаване на еднакво разстояние в километри превишава разхода на бензин с 15%.По голям разход от този е признак за лошо регулиране,неизправности на газовата уредба или на самия автомобил.Това/15% по висок разход на газ/ се обяснява с факта,че пропан-бутановата смес при смесване с въздуха в смесителя има топлинен ефект приблизително с 15% по слаб,отколкото на бензин.
*затруднения при запалването на на студен двигател
*спадане мощността на двигателя приблизително със 7%
И накрая особено опасно е изтичането на газ при експлоатацията на газовата уредба,която е под високо налягане.
Ако усетите миризма на газ в купето,в багажника или под капака на двигателя, веднага трябва да проверите херметичността на всички елементи на газовата уредба:с помоща на четчица нанесете сапунен разтвор върху участаците на свързване на тръбопроводите-появата на сапунен мехур е свидетелство за разхерметизиране.
НЕИЗПРАВНОСТИ В ГАЗОВОТО ОБОРУДВАНЕ.
*Двигателят не може да запали или вече запален, изгасва по време на движение
- Не се подава газ
- Образуване на скреж по повръхността на редуктора
- Прекалено голямо натоварване на двигателя веднага след запалването му
- В системата за нагряване на изпарителя се е образувала въздушна тапа
- Не се отваря електромагнитния клапан на газовия филтър или пусковият електромагнитен клапан на редуктора
При температура на въздуха под +5 градуса С, отначало запалете двигателя на бензин и след като загре до 40 градуса С, преминете на газ.
*Повишен разход на бензин при работа на двигателя след свършване на газа. При работа на газ се наблюдава разход на бензин. Влошаване работата на двигателя (примерно след 3 години експлоатация)
*Прекъсвания в работата на двигателя при рязко отваряне на дроселните клапи
*Двигателят губи мощност.При движение автомобилът не развива скорост и придърпва
*Затруднено включване на двигателя или неустойчива работа на празен ход.
*Трудно запалване,двигателят изгасва на празен ход,преразход на гориво.
*Двигателят работи отлично на бензин,но на газ изгасва
*Двигателят не набира обороти и не развива пълна мощност
*Влизане на газ в смесителя при включване на запалването
Сега ще се появят "капацитети", които ще ми обесняват колко велика е газтаИзключение за мен са само колите със заводска газова уредба. Всеки да си кара на каквото гориво си реши.
Както казах в коментара си по-горе, газовото осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател
Да отбележа, че това си е мое мнение, Аз кола на газ няма да карам - АБСУРД!
![]()
Казал си го точно.
Той като го е казал точно да започнем да изреждаме и проблемите на бензина и начина им на отстраняване тогава. Едно неможахте да разберете, че на кола с инжекцион се слага газов инжекцион. Кво мрънкате че не върви гори или, че има проблеми след свалянето и... Нормално да има след като 80% от електрониката ви незнае какво се случва с тая обикновенна газова. " Капацитети "
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Salis написа:00700 написа:4len4o написа:~Мишо~ написа:Чакахме ти да ни кажешПоловината форум кара на газ, не е лошо да обясниш какво/що.
Ето някои недостатъци относно газовата уредба:
*намалява товароносимостта на автомобила с 30-40кг и отнема част от обема на багажника
* увеличение в разхода на потреблението на газ в литри в сравнение с бензина. Разчетите на автомобили с газова уредба показват,че разхода на газ/в литри/ за изминаване на еднакво разстояние в километри превишава разхода на бензин с 15%.По голям разход от този е признак за лошо регулиране,неизправности на газовата уредба или на самия автомобил.Това/15% по висок разход на газ/ се обяснява с факта,че пропан-бутановата смес при смесване с въздуха в смесителя има топлинен ефект приблизително с 15% по слаб,отколкото на бензин.
*затруднения при запалването на на студен двигател
*спадане мощността на двигателя приблизително със 7%
И накрая особено опасно е изтичането на газ при експлоатацията на газовата уредба,която е под високо налягане.
Ако усетите миризма на газ в купето,в багажника или под капака на двигателя, веднага трябва да проверите херметичността на всички елементи на газовата уредба:с помоща на четчица нанесете сапунен разтвор върху участаците на свързване на тръбопроводите-появата на сапунен мехур е свидетелство за разхерметизиране.
НЕИЗПРАВНОСТИ В ГАЗОВОТО ОБОРУДВАНЕ.
*Двигателят не може да запали или вече запален, изгасва по време на движение
- Не се подава газ
- Образуване на скреж по повръхността на редуктора
- Прекалено голямо натоварване на двигателя веднага след запалването му
- В системата за нагряване на изпарителя се е образувала въздушна тапа
- Не се отваря електромагнитния клапан на газовия филтър или пусковият електромагнитен клапан на редуктора
При температура на въздуха под +5 градуса С, отначало запалете двигателя на бензин и след като загре до 40 градуса С, преминете на газ.
*Повишен разход на бензин при работа на двигателя след свършване на газа. При работа на газ се наблюдава разход на бензин. Влошаване работата на двигателя (примерно след 3 години експлоатация)
*Прекъсвания в работата на двигателя при рязко отваряне на дроселните клапи
*Двигателят губи мощност.При движение автомобилът не развива скорост и придърпва
*Затруднено включване на двигателя или неустойчива работа на празен ход.
*Трудно запалване,двигателят изгасва на празен ход,преразход на гориво.
*Двигателят работи отлично на бензин,но на газ изгасва
*Двигателят не набира обороти и не развива пълна мощност
*Влизане на газ в смесителя при включване на запалването
Сега ще се появят "капацитети", които ще ми обесняват колко велика е газтаИзключение за мен са само колите със заводска газова уредба. Всеки да си кара на каквото гориво си реши.
Както казах в коментара си по-горе, газовото осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател
Да отбележа, че това си е мое мнение, Аз кола на газ няма да карам - АБСУРД!
![]()
Казал си го точно.
Той като го е казал точно да започнем да изреждаме и проблемите на бензина и начина им на отстраняване тогава. Едно неможахте да разберете, че на кола с инжекцион се слага газов инжекцион. Кво мрънкате че не върви гори или, че има проблеми след свалянето и... Нормално да има след като 80% от електрониката ви незнае какво се случва с тая обикновенна газова. " Капацитети "

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Кое е научно доказано, "специалисти"?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Извинявам се, ако не съм успял да обесня правилно, ще опитам пак
Ето някой минуси на газта спрямо бензина:
1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
3. По-кратък живот на стартера - поради повечето въртене на този атрибут (особенно през зимата) експлоатационния му живот намалява наполовина.
4. Поради факта че , при горенето си газта отделя много вода, изспускателната система е първото нещо което ще сдаде багажа.
Ако е ограничено подаването на газ, с цел икономия много ясно е, че няма да има тяга, мощност и ускорение, автомобила ще е като спънат на пътя.
И да, газта разваля двигателя, понеже го окислява (разяжда). Препоръчително е да палиш на бензин и да караш докато загрее до 30-40 градуса, за да минеш на газ, но това е с цел, да не ти замръзне изпарителя. Газта в бутилката е течна, а в двигателя трябва да се впръсква в газообразно състояние. Затова изпарителя трябва да е топъл ... за да я изпарява
И е хубаво чат-пат да си караш на бензин. По 2, 3, 5, 10 км ... колкото толкова. Препоръчително е на автомобили с газово, да се зарежда предимно 100 октана бензин, понеже с времето газта запушва дюзите и после на бензин не иска да отлепи.
Както споменах по-горе, газта осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател. Споделям си мнението ........както споменах появиха се "капацитети"
Един колега спомена по-горе, че финансовият фактор е определящ за горивото. Сигурно е прав пича, но да не казваме на ....черното-бяло


Ето някой минуси на газта спрямо бензина:
1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
3. По-кратък живот на стартера - поради повечето въртене на този атрибут (особенно през зимата) експлоатационния му живот намалява наполовина.
4. Поради факта че , при горенето си газта отделя много вода, изспускателната система е първото нещо което ще сдаде багажа.
Ако е ограничено подаването на газ, с цел икономия много ясно е, че няма да има тяга, мощност и ускорение, автомобила ще е като спънат на пътя.
И да, газта разваля двигателя, понеже го окислява (разяжда). Препоръчително е да палиш на бензин и да караш докато загрее до 30-40 градуса, за да минеш на газ, но това е с цел, да не ти замръзне изпарителя. Газта в бутилката е течна, а в двигателя трябва да се впръсква в газообразно състояние. Затова изпарителя трябва да е топъл ... за да я изпарява

Както споменах по-горе, газта осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател. Споделям си мнението ........както споменах появиха се "капацитети"



- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: 318 is след махане на газово не върви?
4len4o написа:Извинявам се, ако не съм успял да обесня правилно, ще опитам пак![]()
Ето някой минуси на газта спрямо бензина:
1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
3. По-кратък живот на стартера - поради повечето въртене на този атрибут (особенно през зимата) експлоатационния му живот намалява наполовина.
4. Поради факта че , при горенето си газта отделя много вода, изспускателната система е първото нещо което ще сдаде багажа.
Ако е ограничено подаването на газ, с цел икономия много ясно е, че няма да има тяга, мощност и ускорение, автомобила ще е като спънат на пътя.
И да, газта разваля двигателя, понеже го окислява (разяжда). Препоръчително е да палиш на бензин и да караш докато загрее до 30-40 градуса, за да минеш на газ, но това е с цел, да не ти замръзне изпарителя. Газта в бутилката е течна, а в двигателя трябва да се впръсква в газообразно състояние. Затова изпарителя трябва да е топъл ... за да я изпаряваИ е хубаво чат-пат да си караш на бензин. По 2, 3, 5, 10 км ... колкото толкова. Препоръчително е на автомобили с газово, да се зарежда предимно 100 октана бензин, понеже с времето газта запушва дюзите и после на бензин не иска да отлепи.
Както споменах по-горе, газта осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател. Споделям си мнението, както споменах появиха се "капацитети"Един колега спомена по-горе, че финансовият фактор е определящ за горивото. Сигурно е прав пича, но да не казваме на ....черното-бяло
![]()
Малко не съм съгласен за стартера,щото колата ми винаги пали на бензин и то от раз.
Винаги минава на газ на 40 гр. на антифриза.
Вече 5 години и 73 000 км съм с газов инжекцион,що аджеба не ми е заминала изпускателната система,защо ли не са ми спекли дюзите?
Това което пишеш може да го кажеш на някой с обикновено газово,който пали винаги на газ и двг-то му не е помирисвало бензин от незнам кога.
Това че ти лично не искаш газ си е твой проблем,но винаги на първо място са финансите и това колко се кара една кола.
Защото ако минаваш по 2000 км на година няма смисъл от газ.



40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани