Смяна на ангренажен ремък и ролки м40б18, 93г., Как???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- santo3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 17.06.2012
- Местоположение: София
- Кара: е46 м43
Смяна на ангренажен ремък и ролки м40б18, 93г., Как???
Колеги здравейте,
Искам да ви питам, тъй като видях в редица теми, че се дава инфо за смяната на ангренажния ремък, но съществената част която ме интересува липсва.
Става въпрос за М40б18. Решил съм сам с помощ от близки хора да направя смяната, защото напоследък попадам на майстори дето само си забърсват ръцете с колата ми и правят яко мизерия и не съм доволен от работата.
Доста неща съм правил вече и съм сигурен, че ще се справим. Сменял съм съединител, алтернатор, водна помпа, термостат, хидравлични маркучи, ремъци, стартер, ланда, дебитомер, стъпково, носачи, кобилици и повдигачи /без да свалям вала/, масла и филтри сам си сменям, зачиствал съм палец и разпр. капачка и т.н. Като прехода от около 50 к км. показва, че съм се справил добре с подмяната и ремонтите.
Та основния ми въпрос към вас е хора които наистина добре са запознати да ми дадат информация и стъпки за действие след като сваля капаците и пред мен се разкрие ремъка и ролките. Може ли да действам без да свалям капака на разпр. вал, респективно се досещате, че ще действам по начина с белезите и гмт на 1-ви цилиндър /информация ако може и за тази манипулация/.
Интересува ме как става смяната на ролките, какви ключове и инструменти са ми необходими за да ги сваля. Ще си направя специалните инструменти за застопоряване на маховика и разпределителния вал, макар, че ако може без да се ползва този за разпределителния и без да свалям капака му ще ми е още по лесно.
Предполагам не е чак такава философия. Свалянето на виското, капачката и палеца, водната помпа и ремъците, както и двата капака мисля, че ще са нещата които ще ми предоставят за работа ангренажа с ролките.
Моля ви за съдействие и ако ви се намират снимки от работа по смяната на ангренаж и ролки може да ги публикувате.
Благодаря предварително
Поздрави

Искам да ви питам, тъй като видях в редица теми, че се дава инфо за смяната на ангренажния ремък, но съществената част която ме интересува липсва.
Става въпрос за М40б18. Решил съм сам с помощ от близки хора да направя смяната, защото напоследък попадам на майстори дето само си забърсват ръцете с колата ми и правят яко мизерия и не съм доволен от работата.
Доста неща съм правил вече и съм сигурен, че ще се справим. Сменял съм съединител, алтернатор, водна помпа, термостат, хидравлични маркучи, ремъци, стартер, ланда, дебитомер, стъпково, носачи, кобилици и повдигачи /без да свалям вала/, масла и филтри сам си сменям, зачиствал съм палец и разпр. капачка и т.н. Като прехода от около 50 к км. показва, че съм се справил добре с подмяната и ремонтите.
Та основния ми въпрос към вас е хора които наистина добре са запознати да ми дадат информация и стъпки за действие след като сваля капаците и пред мен се разкрие ремъка и ролките. Може ли да действам без да свалям капака на разпр. вал, респективно се досещате, че ще действам по начина с белезите и гмт на 1-ви цилиндър /информация ако може и за тази манипулация/.
Интересува ме как става смяната на ролките, какви ключове и инструменти са ми необходими за да ги сваля. Ще си направя специалните инструменти за застопоряване на маховика и разпределителния вал, макар, че ако може без да се ползва този за разпределителния и без да свалям капака му ще ми е още по лесно.
Предполагам не е чак такава философия. Свалянето на виското, капачката и палеца, водната помпа и ремъците, както и двата капака мисля, че ще са нещата които ще ми предоставят за работа ангренажа с ролките.
Моля ви за съдействие и ако ви се намират снимки от работа по смяната на ангренаж и ролки може да ги публикувате.
Благодаря предварително
Поздрави







- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Смяна на ангренажен ремък и ролки м40б18, 93г., Как???
Че не е филосфия , не е. Имаше доста теми в търсачката за смяната ремъка и зцепването му. Най-общото е след като свалиш капаците и вече гледаш ремъка , да превъртиш мотора ба белези. Махаш свещите та да го преъртиш на ръка. На главата белег няма , а има една засека която ти служи за белег. Виското ти е с обратна резба.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на ангренажен ремък и ролки м40б18, 93г., Как???
След като смениш ремъка задължително превърташ бавно на ръка коляновият вал за да видиш дали всичко е наред, в противен случай може да се стигне до студено къдрене на клапани. 

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Смяна на ангренажен ремък и ролки м40б18, 93г., Как???
В руското ръководство за ремонт качено в полезни 

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Смяна на ангренажен ремък и ролки м40б18, 93г., Как???
http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... elt_Change ; http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 59059.html ; Това е на пръв поглед при търсене в чичко Гугъл.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани