Газов инжекцион Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Газов инжекцион Е39
На мен по-интересно ми е да разбера дали компютъра на романото потдържа две независими банки. Дали чете и двете банки. Дали изготвя две независими корекции. И ако е така как конфигурира кой цилиндър (газов) към коя банка се намира. При 4ц романо е ясно как става - там има една банка с един коригиращ коеф. за всички цилиндри.
А колкото до изпарителя - производителя твърди, че проблемите на дефектната партида са отстранени и тези които се продават вече не проявяват такъв дефект(да се надяваме). Инфото е от декември 2012.
Edit: Мерси за отговора. А и компютъра е един от най-добрите за момента. Аз имам наблюдения само за 4ц, така че ми бе интересно и за тези с повечкото цилиндри(6-8).
А колкото до изпарителя - производителя твърди, че проблемите на дефектната партида са отстранени и тези които се продават вече не проявяват такъв дефект(да се надяваме). Инфото е от декември 2012.
Edit: Мерси за отговора. А и компютъра е един от най-добрите за момента. Аз имам наблюдения само за 4ц, така че ми бе интересно и за тези с повечкото цилиндри(6-8).
Последна промяна kener на 05 Мар 2013, 19:04, променена общо 2 пъти
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Газов инжекцион Е39
kener написа:На мен по-интересно ми е да разбера дали компютъра на романото потдържа две независими банки. Дали чете и двете банки. Дали изготвя две независими корекции. И ако е така как конфигурира кой цилиндър (газов) към коя банка се намира. При 4ц романо е ясно как става - там има една банка с един коригиращ коеф. за всички цилиндри.
А колкото до изпарителя - производителя твърди, че проблемите на дефектната партида са отстранени и тези които се продават вече не проявяват такъв дефект(да се надяваме). Инфото е от декември 2012.
Да, чете и от двете банки и съответно подава независими корекции. Инжекторите се свързват по номера, оригиналния 1-ви инжектор си е към първи инжектор на газовия компютър, 2-ри към 2-ри и т.н и съответно корекциите са към правилните цилиндри. От газовия компютър излизат две букси за по 4 цилиндъра и предполагам, че едната е за едната банка, втората е за другата.
Чак толкова не съм му в час на този ГИ и със сигурност знам, че има и по-добри

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Газов инжекцион Е39
Да корекциите за двете банки са различни и независими. Окабеляването за шест и осемцилиндров мотор е едно и също, като кабелите са два с по четири букси. За шестцилиндров мотор не се използва по една букса от сноп.
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион Е39
Колеги, на 523 при темпомат с 140 км/ч, колко газ трябва ми гори горе-долу?
Газовият инжекцион е Romano с OBD комуникация.
Газовият инжекцион е Romano с OBD комуникация.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Газов инжекцион Е39
7.6/100
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Газов инжекцион Е39
Night_Wolf написа:Колеги, на 523 при темпомат с 140 км/ч, колко газ трябва ми гори горе-долу?
Газовият инжекцион е Romano с OBD комуникация.
11-12 газ
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Газов инжекцион Е39
Подкрепям колегата, 11-12/100 при тази скорост.
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион Е39
На мен ми даде 14, оставих я за донастройка 
А проблем ли е за двигателя да поддържам 160 км/ч, по-голямо износване ли ще се получи?
С тази скорост предполагам че е вече към 13-14 л/100 км?

А проблем ли е за двигателя да поддържам 160 км/ч, по-голямо износване ли ще се получи?
С тази скорост предполагам че е вече към 13-14 л/100 км?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Газов инжекцион Е39
Night_Wolf написа:А проблем ли е за двигателя да поддържам 160 км/ч, по-голямо износване ли ще се получи?
Ако поддържаш такива скорости, много скоро ще трябва да сменяш бутало и клапани на 4-ти цилиндър, защото той се пада по средата отзад и прегрява най много


- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион Е39
А до колко е препоръчително да поддържам оптимално? (да говорим в обороти май е най-добре, с 140 км/ч съм на 3500 оборота/мин)
Какви са симптомите при описания проблем от теб и защо се получава така?
Вече съм минал към 1000 км с 140 км/ч...
Какви са симптомите при описания проблем от теб и защо се получава така?
Вече съм минал към 1000 км с 140 км/ч...
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Газов инжекцион Е39
Night_Wolf написа:А до колко е препоръчително да поддържам оптимално? (да говорим в обороти май е най-добре, с 140 км/ч съм на 3500 оборота/мин)
Какви са симптомите при описания проблем от теб и защо се получава така?
Вече съм минал към 1000 км с 140 км/ч...
За какво си говорите не мога да стопля........

Night_Wolf Ти видя ли заглавието на темата ?
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион Е39
Да, и получих отговор на въпроса, който също беше по темата.
Да създам отделна тема за да питам дали е проблем да карам с 160 на газ?
Да създам отделна тема за да питам дали е проблем да карам с 160 на газ?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Колега, това с 4-ти цилиндър по-горе беше шега. СПОКО!!! Можеш да караш и с 200 на газ, НО!!! НО в Германия, защото в България е противозаконно и не е безопасно с оглед на широките ни и лишени от дупки магистрали, както и абсолютно коректното отношение на останалите участници в движението. Иначе железата са си ОК - няма нужда да ги мислиш толкова. А каква ти е газовата уредба и къде е сложена? Там ли я остави за донастройка?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион Е39
Голяма шега, няма що...
Че съм невеж, невеж съм, нали затова питам.
Това със скоростта и коректното отношение ми е ясно, не съм егоист на пътя или нещо такова, не съм визирал карането само по БГ пътищата
Газовата е Romano с OBD, при Napsters е слагана и се настройва от него.
Но той винаги е доста зает и от бързане, ''умните'' въпросите му ги спестявам и питам тук
Че съм невеж, невеж съм, нали затова питам.
Това със скоростта и коректното отношение ми е ясно, не съм егоист на пътя или нещо такова, не съм визирал карането само по БГ пътищата

Газовата е Romano с OBD, при Napsters е слагана и се настройва от него.
Но той винаги е доста зает и от бързане, ''умните'' въпросите му ги спестявам и питам тук

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион Е39
Ти горе си писал каква е газовата ама аз нещо съм се отплеснал. Според мен за ОБД газова е малко височко 14/100 при 140 km/h. На бензин колко ти даваше разход? А щом е ОБД не трябва ли сама да влезе в час газовата? Нека колегите с такива да кажат, ако има данни.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани