М40 318и Проблем..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 23.11.2012
Пол: Мъж

М40 318и Проблем..

Мнение от madawc » 09 Апр 2013, 11:50

Здравейте,
Знам ,че повечето от тук ги разбирате доста е36-ците и искам да чуя от вас вашето мнение,така проблема ми е следния,колата ми е на газ (не е инжекцион) и на бензин,на газ си върви перфектно , но на бензин сутрин като я паля и гасне,губи обороти,като загрее седи на 800/900 оборота и не работи както трябва.Когато я карам на бензин леко като натискам педала да ускорява бавно и да поддържа Километри,тресе напред назад,все едно се дави,когато натисна малко повече някаде до половина педала си ускорява нормално , обаче с леко натискане на бензин тресе,а на газ си върви без проблем,преди няколко дни смених кабели на свещите и въздушен филтър ..имам съмнения ,че това е от ламбда сондата...дали?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от pgv64 » 09 Апр 2013, 13:11

Ми закачи я на клюкарката (диагностика) , то ще си покаже!Ясно че е от датчик , ама кой!?!Успех! :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от ///Mechov » 09 Апр 2013, 17:55

А дюзите как са ти :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от dangerous » 09 Апр 2013, 20:37

Имах същите симптоми.Смених всичко де що има да се сменя.Познай какво се оказа.Ш :censored:ното копче за превключване му се бяха разпоили 2 крачета на релето вътре в него. :ranting:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 23.11.2012
Пол: Мъж

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от madawc » 09 Апр 2013, 20:43

Как да проверя как са? Чух за някакви добавки за прочистване на дюзи

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 23.11.2012
Пол: Мъж

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от madawc » 09 Апр 2013, 20:52

dangerous написа:Имах същите симптоми.Смених всичко де що има да се сменя.Познай какво се оказа.Ш :censored:ното копче за превключване му се бяха разпоили 2 крачета на релето вътре в него. :ranting:

Копчето за превключване на бензин? Ужас..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от Don_Mandragon » 10 Апр 2013, 11:47

Дюзите остави за накрая. На М40 дюзите нямат нищо за запушване. Те са с едни разпръсквачи(най-вероятно изгорели и при теб от годинките) Не са с някви метални цедки с дупчици дето се запушват от газта. Провери първо температурен датчик, налягането на бензина и дали го подържа въобще. Виж дебитомера дали ти дава коректни стойности. Има инфо как се мерят във форума + Аутодатата. Виж дали нямаш някаде пукнатини по маркучите. Почисти дроселовата клапа, мотор празен ход, и дебитомер отвътре. Моя дебитомер примерно за 1г събира толкова кал вътре, че не е изтина. И от това почва да ми клати обороти на празен ход. А уж има филтър :mhihi: При мен също правече така. Много неща пипах и мерих докато разбера, че настройката на газовия инжекцион бърка ЕКУ-то на колата. С малка интервенция от моя страна стана прилично. Но ако не си с ГИ отпада тоя проблем при теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от ///Mechov » 10 Апр 2013, 12:14

Don_Mandragon написа:Дюзите остави за накрая. На М40 дюзите нямат нищо за запушване. Те са с едни разпръсквачи(най-вероятно изгорели и при теб от годинките) Не са с някви метални цедки с дупчици дето се запушват от газта. Провери първо температурен датчик, налягането на бензина и дали го подържа въобще. Виж дебитомера дали ти дава коректни стойности. Има инфо как се мерят във форума + Аутодатата. Виж дали нямаш някаде пукнатини по маркучите. Почисти дроселовата клапа, мотор празен ход, и дебитомер отвътре. Моя дебитомер примерно за 1г събира толкова кал вътре, че не е изтина. И от това почва да ми клати обороти на празен ход. А уж има филтър :mhihi: При мен също правече така. Много неща пипах и мерих докато разбера, че настройката на газовия инжекцион бърка ЕКУ-то на колата. С малка интервенция от моя страна стана прилично. Но ако не си с ГИ отпада тоя проблем при теб.

Тея дюзи ловят един отвратитлен окис от газта , а колегата е с обикновенна газова. От регулатора на налягането също е възможно да го прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: М40 318и Проблем..

Мнение от Don_Mandragon » 10 Апр 2013, 14:45

vanchov написа:Тея дюзи ловят един отвратитлен окис от газта , а колегата е с обикновенна газова. От регулатора на налягането също е възможно да го прави.


Тия са с голяма дупка, с игла дето запушва дупката и пружина. Трябва окиса да е доста, че да я запуши. Да пробва с добавка, ама според мен няма да е това проблема. Все пак без да е мерено или диагностика гадаем ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook