М40 318и Проблем..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
М40 318и Проблем..
Здравейте,
Знам ,че повечето от тук ги разбирате доста е36-ците и искам да чуя от вас вашето мнение,така проблема ми е следния,колата ми е на газ (не е инжекцион) и на бензин,на газ си върви перфектно , но на бензин сутрин като я паля и гасне,губи обороти,като загрее седи на 800/900 оборота и не работи както трябва.Когато я карам на бензин леко като натискам педала да ускорява бавно и да поддържа Километри,тресе напред назад,все едно се дави,когато натисна малко повече някаде до половина педала си ускорява нормално , обаче с леко натискане на бензин тресе,а на газ си върви без проблем,преди няколко дни смених кабели на свещите и въздушен филтър ..имам съмнения ,че това е от ламбда сондата...дали?
Знам ,че повечето от тук ги разбирате доста е36-ците и искам да чуя от вас вашето мнение,така проблема ми е следния,колата ми е на газ (не е инжекцион) и на бензин,на газ си върви перфектно , но на бензин сутрин като я паля и гасне,губи обороти,като загрее седи на 800/900 оборота и не работи както трябва.Когато я карам на бензин леко като натискам педала да ускорява бавно и да поддържа Километри,тресе напред назад,все едно се дави,когато натисна малко повече някаде до половина педала си ускорява нормално , обаче с леко натискане на бензин тресе,а на газ си върви без проблем,преди няколко дни смених кабели на свещите и въздушен филтър ..имам съмнения ,че това е от ламбда сондата...дали?
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: М40 318и Проблем..
Ми закачи я на клюкарката (диагностика) , то ще си покаже!Ясно че е от датчик , ама кой!?!Успех! 

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 318и Проблем..
А дюзите как са ти 

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: М40 318и Проблем..
Имах същите симптоми.Смених всичко де що има да се сменя.Познай какво се оказа.Ш
ното копче за превключване му се бяха разпоили 2 крачета на релето вътре в него. 


Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Re: М40 318и Проблем..
dangerous написа:Имах същите симптоми.Смених всичко де що има да се сменя.Познай какво се оказа.Шното копче за превключване му се бяха разпоили 2 крачета на релето вътре в него.
Копчето за превключване на бензин? Ужас..
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: М40 318и Проблем..
Дюзите остави за накрая. На М40 дюзите нямат нищо за запушване. Те са с едни разпръсквачи(най-вероятно изгорели и при теб от годинките) Не са с някви метални цедки с дупчици дето се запушват от газта. Провери първо температурен датчик, налягането на бензина и дали го подържа въобще. Виж дебитомера дали ти дава коректни стойности. Има инфо как се мерят във форума + Аутодатата. Виж дали нямаш някаде пукнатини по маркучите. Почисти дроселовата клапа, мотор празен ход, и дебитомер отвътре. Моя дебитомер примерно за 1г събира толкова кал вътре, че не е изтина. И от това почва да ми клати обороти на празен ход. А уж има филтър
При мен също правече така. Много неща пипах и мерих докато разбера, че настройката на газовия инжекцион бърка ЕКУ-то на колата. С малка интервенция от моя страна стана прилично. Но ако не си с ГИ отпада тоя проблем при теб.

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: М40 318и Проблем..
Don_Mandragon написа:Дюзите остави за накрая. На М40 дюзите нямат нищо за запушване. Те са с едни разпръсквачи(най-вероятно изгорели и при теб от годинките) Не са с някви метални цедки с дупчици дето се запушват от газта. Провери първо температурен датчик, налягането на бензина и дали го подържа въобще. Виж дебитомера дали ти дава коректни стойности. Има инфо как се мерят във форума + Аутодатата. Виж дали нямаш някаде пукнатини по маркучите. Почисти дроселовата клапа, мотор празен ход, и дебитомер отвътре. Моя дебитомер примерно за 1г събира толкова кал вътре, че не е изтина. И от това почва да ми клати обороти на празен ход. А уж има филтърПри мен също правече така. Много неща пипах и мерих докато разбера, че настройката на газовия инжекцион бърка ЕКУ-то на колата. С малка интервенция от моя страна стана прилично. Но ако не си с ГИ отпада тоя проблем при теб.
Тея дюзи ловят един отвратитлен окис от газта , а колегата е с обикновенна газова. От регулатора на налягането също е възможно да го прави.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: М40 318и Проблем..
vanchov написа:Тея дюзи ловят един отвратитлен окис от газта , а колегата е с обикновенна газова. От регулатора на налягането също е възможно да го прави.
Тия са с голяма дупка, с игла дето запушва дупката и пружина. Трябва окиса да е доста, че да я запуши. Да пробва с добавка, ама според мен няма да е това проблема. Все пак без да е мерено или диагностика гадаем

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани