Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Gqbriel написа:Я ми обясни какво значи - само с ЧИП - разпоен от управлението и запоен друг ли ?
софтуерен ре-мап...
нови "карти"
как по друг начин да ти го кажа за да не се направиш на интересен


xerial написа:Аз съм виждал дино графика на кола на колега (модератор) от форума 320д на 153 на колелата
и...?!?!?
това 200 на вала ли е, че май е доста далеч от там, има-няма 15-на коня
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
vicho написа:Gqbriel написа:Я ми обясни какво значи - само с ЧИП - разпоен от управлението и запоен друг ли ?
софтуерен ре-мап...
нови "карти"
как по друг начин да ти го кажа за да не се направиш на интересен![]()
![]()
Не само,че не се правя ,ами че и има разлика между чип и мап ама айде (питах те защото си наясно



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Здравейте колеги , значи да се ориентирам към КАЧЕСТВЕН ЧИП ако разбирам правилно , тъй като гледам в нета характеристиките чипа ще ми вдигне от 150 до 180-190 кс , дали според вас разликата ще е голяма във вървежа , не съм карал чипната кола до сега , и също така дайте малко информация тъй като във форума много някак си гадно е писано отностно чипването на тоя БМВ мотор фейстнатия 150 кс , имам чуството че всички са писали бледо защото повечето коментари са от рода да не се слага еди кво си можело да стане ит.н , а други са доволни , има ли някой който да е доволен от вас със същия мотор но чипнат ? , ако не дайте малко информация
благодаря ако можете и горе доло цена да ми кажете на един качествен чип подчертавам горе доло да добия представа

Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
outllaw написа:Здравейте колеги , значи да се ориентирам към КАЧЕСТВЕН ЧИП ако разбирам правилно , тъй като гледам в нета характеристиките чипа ще ми вдигне от 150 до 180-190 кс , дали според вас разликата ще е голяма във вървежа , не съм карал чипната кола до сега , и също така дайте малко информация тъй като във форума много някак си гадно е писано отностно чипването на тоя БМВ мотор фейстнатия 150 кс , имам чуството че всички са писали бледо защото повечето коментари са от рода да не се слага еди кво си можело да стане ит.н , а други са доволни , има ли някой който да е доволен от вас със същия мотор но чипнат ? , ако не дайте малко информацияблагодаря ако можете и горе доло цена да ми кажете на един качествен чип подчертавам горе доло да добия представа
Цената е много относителна.
Иначе има смисъл. И в крайна сметка добрите хора ще те чипнат, а ако след пробата не си доволен, връщат те сток и не ти взимат парите.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
outllaw написа:Здравейте колеги , значи да се ориентирам към КАЧЕСТВЕН ЧИП ако разбирам правилно , тъй като гледам в нета характеристиките чипа ще ми вдигне от 150 до 180-190 кс , дали според вас разликата ще е голяма във вървежа , не съм карал чипната кола до сега , и също така дайте малко информация тъй като във форума много някак си гадно е писано отностно чипването на тоя БМВ мотор фейстнатия 150 кс , имам чуството че всички са писали бледо защото повечето коментари са от рода да не се слага еди кво си можело да стане ит.н , а други са доволни , има ли някой който да е доволен от вас със същия мотор но чипнат ? , ако не дайте малко информацияблагодаря ако можете и горе доло цена да ми кажете на един качествен чип подчертавам горе доло да добия представа
Aз не съм видял някой да се оплаче от ремапване (чип) на този мотор от правилните хора - а не са малко във форума.Когато е направен качествено - няма да имаш проблем,но всичко разбира се зависи и от състоянието на мотора - няма как.
Отделно разлика е голяма с и без чип - наистина голяма,като данни изглеждат малко - но в действителност оказват голямо влияние.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
аз отдавна си мисля за тази интервенция, но п реди всичко както и останалите казаха трябва да се види състоянието на мотора, турбина, дебитомер, дюзи, за да не се окаже че нещо е тръгнало и след мапа да се скапе и да си кажеш еее гледай как ми пре..аха колата, защото при наличие на неизправност, чипа ще подейства като катализатор и проблемите ще лъснат, което пак казвам няма да е в следствие на интервенцията.
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Е добре горе доло каква цена орантировачна никой ли неможе да ми каже на добър чип примерно между 400 -600 лв ? щще ме оправят ли ?
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Звучи много просто да ремапнеш + турбина и да литнеш, но докато не се изкаже човек, който го е правил си е направо смешно да се говори.
Масовите пренаписвания на софтуера, които се предлагат за по 200/300лв дори и от специалисти на дизели във форума са възможни, защото се очаква колата ти да е със стоковите чарколяци...отиваш слагат кабела...пускат новите схеми и цялата газ.
Звънял съм на различни места за да попитам дали може да ми се ремапне колата, ако сложа други дюзи, турбо и кулер по западен модел , които не отговарят на стоковите настройки
и обикновенно отговора е "ела да пробваме" подчертавам пробваме... и в някой случай, ела да пробваме, но не даваме гаранции
В този и други форуми има хора, които ремапват бензинови турбо коли без никакви проблеми и затрудения, но казват, че дизели не барат.. Обикновенно, когато се търси майстор за който се твърди, че разбира от дизелов ремап, след подмяна на чарколяците обикновенно се стига до Келеша от Варна, но нищо повече не знам.
*от това което съм чел във форума тук и е46фанатикс, 2ка дизел се бара само с чип.
Когато се търси 200+hp, най-евтиния вариант е смяна на мотора с 3ка дизел + чип.
Когато се гонят 250+hp. 3ка дизел 204к.с. + смяна на дюзи (ако не се лъжа от 335д) + турбо от x5 Garret GT2260 (проблема е в захващането, но това се прави сравнително лесно) + кулер и останалите тъпотии като кулера, желателно генерация и т.н.
Тоя филм съм го гледал вече.. и имах огромното желание да го направя, но проблема е, че съм със 184к.с. мотора, а там наклона или нещо подобно на дюзите не е същия и още 100 дребни неща дето може да му скъсат нервите на човек!
** Ако някой има желание ще изровя всички теми в който е обсъждана темата за напомпване на 3ка дизела
*** Ако тук става въпрос само за 2ки дизел може да ми изтриете поста
*** Може ли някой да сподели дино графика на 2ка дизел 200к.с. на каквото ще да е.. Абсолютно не вярвам, че това е възможно, а все повече хора около мен с чипнати 2ки ми обесняват как едва ли не са над 200коня
Масовите пренаписвания на софтуера, които се предлагат за по 200/300лв дори и от специалисти на дизели във форума са възможни, защото се очаква колата ти да е със стоковите чарколяци...отиваш слагат кабела...пускат новите схеми и цялата газ.
Звънял съм на различни места за да попитам дали може да ми се ремапне колата, ако сложа други дюзи, турбо и кулер по западен модел , които не отговарят на стоковите настройки

В този и други форуми има хора, които ремапват бензинови турбо коли без никакви проблеми и затрудения, но казват, че дизели не барат.. Обикновенно, когато се търси майстор за който се твърди, че разбира от дизелов ремап, след подмяна на чарколяците обикновенно се стига до Келеша от Варна, но нищо повече не знам.
*от това което съм чел във форума тук и е46фанатикс, 2ка дизел се бара само с чип.
Когато се търси 200+hp, най-евтиния вариант е смяна на мотора с 3ка дизел + чип.
Когато се гонят 250+hp. 3ка дизел 204к.с. + смяна на дюзи (ако не се лъжа от 335д) + турбо от x5 Garret GT2260 (проблема е в захващането, но това се прави сравнително лесно) + кулер и останалите тъпотии като кулера, желателно генерация и т.н.
Тоя филм съм го гледал вече.. и имах огромното желание да го направя, но проблема е, че съм със 184к.с. мотора, а там наклона или нещо подобно на дюзите не е същия и още 100 дребни неща дето може да му скъсат нервите на човек!
** Ако някой има желание ще изровя всички теми в който е обсъждана темата за напомпване на 3ка дизела
*** Ако тук става въпрос само за 2ки дизел може да ми изтриете поста
*** Може ли някой да сподели дино графика на 2ка дизел 200к.с. на каквото ще да е.. Абсолютно не вярвам, че това е възможно, а все повече хора около мен с чипнати 2ки ми обесняват как едва ли не са над 200коня
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
bscsystem написа:Звучи много просто да ремапнеш + турбина и да литнеш, но докато не се изкаже човек, който го е правил си е направо смешно да се говори.
Масовите пренаписвания на софтуера, които се предлагат за по 200/300лв дори и от специалисти на дизели във форума са възможни, защото се очаква колата ти да е със стоковите чарколяци...отиваш слагат кабела...пускат новите схеми и цялата газ.
Звънял съм на различни места за да попитам дали може да ми се ремапне колата, ако сложа други дюзи, турбо и кулер по западен модел , които не отговарят на стоковите настройкии обикновенно отговора е "ела да пробваме" подчертавам пробваме... и в някой случай, ела да пробваме, но не даваме гаранции
В този и други форуми има хора, които ремапват бензинови турбо коли без никакви проблеми и затрудения, но казват, че дизели не барат.. Обикновенно, когато се търси майстор за който се твърди, че разбира от дизелов ремап, след подмяна на чарколяците обикновенно се стига до Келеша от Варна, но нищо повече не знам.
*от това което съм чел във форума тук и е46фанатикс, 2ка дизел се бара само с чип.
Когато се търси 200+hp, най-евтиния вариант е смяна на мотора с 3ка дизел + чип.
Когато се гонят 250+hp. 3ка дизел 204к.с. + смяна на дюзи (ако не се лъжа от 335д) + турбо от x5 Garret GT2260 (проблема е в захващането, но това се прави сравнително лесно) + кулер и останалите тъпотии като кулера, желателно генерация и т.н.
Тоя филм съм го гледал вече.. и имах огромното желание да го направя, но проблема е, че съм със 184к.с. мотора, а там наклона или нещо подобно на дюзите не е същия и още 100 дребни неща дето може да му скъсат нервите на човек!
** Ако някой има желание ще изровя всички теми в който е обсъждана темата за напомпване на 3ка дизела
*** Ако тук става въпрос само за 2ки дизел може да ми изтриете поста
*** Може ли някой да сподели дино графика на 2ка дизел 200к.с. на каквото ще да е.. Абсолютно не вярвам, че това е възможно, а все повече хора около мен с чипнати 2ки ми обесняват как едва ли не са над 200коня
Аз целя да я направя към 180-200кс реални ;д ако мога така да се изразя , и ако с добър чип мога да го постигна това , моля кажете ми ясно ми е че като я чипна ще стане на 180 но дали ще са реални ? и мога ли да ги докарам към 200
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
bscsystem написа:...
*** Може ли някой да сподели дино графика на 2ка дизел 200к.с. на каквото ще да е.. Абсолютно не вярвам, че това е възможно, а все повече хора около мен с чипнати 2ки ми обесняват как едва ли не са над 200коня
Веднага:

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
vicho написа:Gqbriel написа:xerial написа:Аз съм виждал дино графика на кола на колега (модератор) от форума 320д на 153 на колелата
и...?!?!?
това 200 на вала ли е, че май е доста далеч от там, има-няма 15-на коня
Ами диното беше без вентилатора отпред и резултатите бяха по ниски от реалните, та тая 20ка е около 185-190 на вала

А има една друга 20ка


- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
JTD написа:bscsystem написа:...
*** Може ли някой да сподели дино графика на 2ка дизел 200к.с. на каквото ще да е.. Абсолютно не вярвам, че това е възможно, а все повече хора около мен с чипнати 2ки ми обесняват как едва ли не са над 200коня
Веднага:
е Май колегата нямаше предвид и Би турбо моторите

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Имах предвид bmw e46 2.0D 150к.с., но се радвам за единичката.
btw: Тая единичка с чип ли стана толкова или така си я купи
btw: Тая единичка с чип ли стана толкова или така си я купи

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
bscsystem написа:Имах предвид bmw e46 2.0D 150к.с., но се радвам за единичката.
btw: Тая единичка с чип ли стана толкова или така си я купи
Нещо не те разбрах с предния пост - мислиш ,че слагането на нов софтуер не е начина да се мапва 2-ка дизел ли ?
От БМВ предлагат същото нещо за доста приятна сума + нов радиатор и я дават 185к.с - като това са граници ,където мотора няма да понесе щети и явно има резерв.От там нагоре - въпрос на донастройване ,би трябвало да удари 200 на вал - НО до колко турбото ще издържи повече от 10 000км и т.н е друг въпрос..
Да в eccutunnig има 2-ка дизел над 200 коня ,но както каза с други дюзи + турбо дори е около 220 - днес четох ,че му пуши и не може да настрои както трябва картите,и се обясняваха

Променихме цялата тема - сега стана - дай да доказваме колко може да се изкара от 2.0 печка ,а не това бе целта на автора
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Става ли Турбо от 330д на 320д ?
Gqbriel написа:bscsystem написа:Имах предвид bmw e46 2.0D 150к.с., но се радвам за единичката.
btw: Тая единичка с чип ли стана толкова или така си я купи
Нещо не те разбрах с предния пост - мислиш ,че слагането на нов софтуер не е начина да се мапва 2-ка дизел ли ?
От БМВ предлагат същото нещо за доста приятна сума + нов радиатор и я дават 185к.с - като това са граници ,където мотора няма да понесе щети и явно има резерв.От там нагоре - въпрос на донастройване ,би трябвало да удари 200 на вал - НО до колко турбото ще издържи повече от 10 000км и т.н е друг въпрос..
Да в eccutunnig има 2-ка дизел над 200 коня ,но както каза с други дюзи + турбо дори е около 220 - днес четох ,че му пуши и не може да настрои както трябва картите,и се обясняваха![]()
Променихме цялата тема - сега стана - дай да доказваме колко може да се изкара от 2.0 печка ,а не това бе целта на автора
Напротив колега , прав си но това всичко мие от ползва предолагам че и на други бмв маняци ;д които искат да достигнат нещо повече от 150кс на този мотор ;п, май вече се ориентирах към чип главно .
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани