М50Б25 - не пали? РЕШЕН

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

М50Б25 - не пали? РЕШЕН

Мнение от mitaka21 » 02 Апр 2013, 23:28

Здравейте колеги :) . Имам следния проблем - притежавам е36 с двигател м50б25 без ванус, не бях го палил отдавна и реших да я сляза да я припаля, заредих акумулатора, сипах бензин понеже не помня колко има вътре, сядам въртя ... и си оставам само с въртенето. Тук искам да спомена че имах проблеми и с алармата. Стартера върти перфектно, искра има ама установих че бензин до двигателя не стига.Първо помислих си че е заминала бензиновата помпа(така и не съм я пробвал на акумулатора директно дали работи). Прочетох малко тук и попаднах на тема където пишеше че алармата може да спира тока към бензиновата помпа (против кражба). И аз си мисля че е от нея понеже не иска да ми отключва с дистанционното, иначе има централно но само с ключа(абе прави ми проблеми яко). Гледах всички кабели, релета, бушони и всичко е здраво и е както трябва. Въпроса ми е понеже алармата не ми е оригинална къде точно става връзката с бензиновата помпа(разбрах че е някакъв зелено лилав кабел) и въобще някой има ли идея защо алармата блокира помпата? :) И как изобщо да направя така че да спре да я блокира? :) Пробвах да разкача модула, разкачих и акумулатора да изчисти грешки ако има насъбрани на борда но нямаше ефект. :|
Последна промяна mitaka21 на 28 Апр 2013, 22:33, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от Metzeler » 03 Апр 2013, 1:01

При мене алармата е вързана към 1 от релетата до бушоните(срязах е + кабела и е вързан към алармата) ако е изключа като и дръпна кабелите бензин до мотора не стига и искра не дава само си върти кат откачен та.. прегледай може и ти дам да си вързан ако си просто си вържи кабелите един за друг на релето и си готов

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от maxpower » 03 Апр 2013, 1:34

А ти измери ли дали стига захранване до помпата, защото никъде не си го написъл? Ако не стига, намираш къде ти е монтирана алармата и търсиш къде някой кабел от инсталацията е прекъснат влиза в алармата и излиза от нея друг кабел, който се свързва с продължението на първия. Проверяваш в ел. исталацията къв е тоя кабел и ако е помпата го излолираш от алармата.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 13.03.2011
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI космос
Мечтае да кара: Йемки

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от sysmurdoc » 03 Апр 2013, 1:47

Не изключвай варианта и да ти е заминала помпата.При заседяване може да стане тоя гаф :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 351
Регистриран на: 9.08.2009
Местоположение: софия кв.Редута
Пол: Мъж
Кара: LX62314
Мечтае да кара: e31 860
Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от gsi_leo » 03 Апр 2013, 22:29

като отвориш предния капак отлево на калника ще видиш кутията с бушони,махаш капака на бушониерата ,и там има едно кутийче което крие три релета,едно от тех е за бензиновата помпа/средно май че беше/,ако подадеш постоянен 12в на зелен с лилаво требва да ти заварти помпата.Ако има имобилайзер от алармата,намираш каде точно ти е модула и даваш на късо винаги са два един до друг ЧЕРНИ или КАФЕФИ...може да ми звънеш да ти поясна,0878686218
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от mitaka21 » 04 Апр 2013, 12:39

Днес замерих кабелите отзад при помпата. Те са 2 букси, едната е с по тънки кабели с цвят - кафяв и жълт, другата е с по дебели кабели с цвят- кафяв и зелен с лилаво. На контакт имаше ток само на тази с по тънките кабели(кафяв и жълт). Въпроса ми е и на двете ли трябва да има ток или само на едната? :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от zvetiko » 04 Апр 2013, 12:45

mitaka21 написа:Днес замерих кабелите отзад при помпата. Те са 2 букси, едната е с по тънки кабели с цвят - кафяв и жълт, другата е с по дебели кабели с цвят- кафяв и зелен с лилаво. На контакт имаше ток само на тази с по тънките кабели(кафяв и жълт). Въпроса ми е и на двете ли трябва да има ток или само на едната? :|


Тънките кабели са нивомера. На дебелите трябва да има напрежение само когато завъртиш стартера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от mitaka21 » 04 Апр 2013, 12:50

Значи теорията за алармата ми се потвърждава, няма ток на тая букса с дебелите кабели. Ще пробвам да окъся двата кафяви кабела на алармата да видим какво ще стане. Ще видя и релето да не е заминало но ме съмнява, всичко идва от тая скапана аларма .... само да запали и отивам някъде да я изкормят цялата и да си сложа новата, че с тая само ядове ...

... Пробвах да дам на късо тия двата кафяви кабела от алармата, но ефект никакъв, няма ток на буксата с дебелите кабели. Вадих и релето(средното), зачистих му контактите че бяха леко мръсни, но отново няма ток ... :confused: Забелязах че алармата ту и светва лампичката ту угасва, светва силно, после слабо, ту работи дистанционното ту не ... имам чувството че окъсява някъде. :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от zvetiko » 04 Апр 2013, 17:32

Нали мериш докато въртиш стартера. ;) Може да пробваш да дадеш с един проводник + на 18-ти бушон, или на синьото реле да дадеш накъсо с един мост 30 и 87 или на буксата на помпата виж с мултицет кой е масата и на другият подай + с един проводник.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от mitaka21 » 04 Апр 2013, 23:19

Да докато върти стартера меря, ама няма и няма ток ... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от zvetiko » 05 Апр 2013, 9:26

Тогава пробвай да я завъртиш по другите начини, за които съм писал- ако не стане, особено при директно подаване на + на буксата, значи най-вероятно е изгоряла помпата и не е нужно да се занимаваш с алармата, в противен случай е ясно. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от mitaka21 » 11 Апр 2013, 18:09

Подадох директен + на самата помпа и завъртя, но на буксата и продължава да няма ток. Гледах в една друга тема че колегата има горе долу подобни проблеми като моите и е разкачил някакъв модул след което е запалила колата, не намерих точно такъв модул под моята жабка, но намерих един по мъничък но със същата функция като този от другата тема, разкачих го, ефект никакъв ... :| .Алармата вече тотално отказа да работи от дистанционното и лампичката и не свети изобщо вече, само централно от ключалката има. Гледах кабели насам натам всичко изглежда наред ама не пали ... :ranting:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от zvetiko » 12 Апр 2013, 12:33

mitaka21 написа:Подадох директен + на самата помпа и завъртя, но на буксата и продължава да няма ток. Гледах в една друга тема че колегата има горе долу подобни проблеми като моите и е разкачил някакъв модул след което е запалила колата, не намерих точно такъв модул под моята жабка, но намерих един по мъничък но със същата функция като този от другата тема, разкачих го, ефект никакъв ... :| .Алармата вече тотално отказа да работи от дистанционното и лампичката и не свети изобщо вече, само централно от ключалката има. Гледах кабели насам натам всичко изглежда наред ама не пали ... :ranting:


Колега, с разкачане на модули няма да стане, трябва да разкачиш алармата. Електрическото захранване на бензиновата помпа минава през имобилайзера на алармата и трябва да го възстановиш, като това ще се състои във възстановяването на прекъснат някъде оргинален проводник на колата. Вадиш буксата на алармата, тръгваш по кабелите на алармата и там където има срязан оргинален проводник, го съединяваш отново, а двата кабела от алармата ги режеш и хвърляш. ;) Ще имаш няколко оргинални проводника за възстановяване- ще ги различаваш по оцветяването на изолацията им. Преди да почнеш всичко това опитай да запалиш колата, като подадеш външен + на помпата, както си направил за да я пробваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от mitaka21 » 12 Апр 2013, 13:45

Сега пак бях при колата ... окъсих с мост 30 и 87 на синьото реле и до буксата достигна ток около 2 волта някъде според мултицета, но на колата не и стигнаха да запали. Интересното е че тока който стигна до буксата беше там дори и без да е подаден контакт(да не би да има постоянен ток на някой от двата пина на релето?). Ще видя да пробвам с друго реле да видим какво ще стане. Иначе относно алармата(Giordon някаква) направо и издърпвам всички кабели и заминава в кофата, аз си купих друга още за старото бмв но така и не я монтирах и сега ще си я сложа на тази.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: М50Б25 - не пали?

Мнение от u`F`o » 12 Апр 2013, 15:42

Ако правилно съм разбрал, стартера върти и таблото си свети нормално? Ако се съмняваш, че помпата ти я спира алармата бях чел някакви врътки, как се пуска ток директно на помпата от другаде колкото за пробата. Понеже не разбирам от тоци и не мога да ти кажа подробности. Можеш да свалиш маркуча за обратното гориво, за да видиш дали имаш изобщо гориво в рейката.

Това е от мен, успех :yes:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook