M44B19 загадка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: M44B19 загадка
Тъкмо и аз се ослушвам за газов инжекцион и като гледам какво сте писали взех сериозно да се плаша.То май обикновена газова си е по-добре.
only rear wheel drive
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
Не се плаши от ГИ, а от "майсторите" дето ще го монтират.
п.п. ще помоля да се придържаме към темата.
п.п. ще помоля да се придържаме към темата.
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: M44B19 загадка
Като гледам всички писали са с м44 или м43 на газ, и при мен от скоро има подобни проблеми, сега ще сменям датчина на разпределителните валове, показа го на диагностика. Явно, че този двигател в комбинация с ГИ не иска да работи оптимално добре, почти при всички се забелязват подобни проблеми. 

- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: M44B19 загадка
Re: M44B19 загадка
Непрочетено мнение от TouringInternational » 29 Мар 2013, 17:59
Като гледам всички писали са с м44 или м43 на газ, и при мен от скоро има подобни проблеми, сега ще сменям датчина на разпределителните валове, показа го на диагностика. Явно, че този двигател в комбинация с ГИ не иска да работи оптимално добре, почти при всички се забелязват подобни проблеми.
Добър вечер, Ганьо ...
Колега незнам как ти е показало дачика на разпределителните валове като при мен на 3 диагностики не ми показа грешка....и почти всеки ми каза че дачик на коляновия вал и на разпределителния вал не се хваща от диагностика
....почти сходен проблем имах коледа беше дачик на коляновия вал......аз съм с ГИ от 7 8 месеца и ми се получи този проблем,преди това 4 години на бензин не съм пипнал мотора 
Непрочетено мнение от TouringInternational » 29 Мар 2013, 17:59
Като гледам всички писали са с м44 или м43 на газ, и при мен от скоро има подобни проблеми, сега ще сменям датчина на разпределителните валове, показа го на диагностика. Явно, че този двигател в комбинация с ГИ не иска да работи оптимално добре, почти при всички се забелязват подобни проблеми.

Добър вечер, Ганьо ...

Колега незнам как ти е показало дачика на разпределителните валове като при мен на 3 диагностики не ми показа грешка....и почти всеки ми каза че дачик на коляновия вал и на разпределителния вал не се хваща от диагностика


- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M44B19 загадка
Amitival написа:
Колега незнам как ти е показало дачика на разпределителните валове като при мен на 3 диагностики не ми показа грешка....и почти всеки ми каза че дачик на коляновия вал и на разпределителния вал не се хваща от диагностика....почти сходен проблем имах коледа беше дачик на коляновия вал......аз съм с ГИ от 7 8 месеца и ми се получи този проблем,преди това 4 години на бензин не съм пипнал мотора
абсолютно вярно.дефектирал датчик на колянов вал диагностиката неможе да го хване.отчита го само като е откачен
е36 97' м43б18
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: M44B19 загадка
В моя случай става въпрос за phase sensor, което както разбрах е датчика на разпределителните валове, програмата, с която четохме е INPA 

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
Хора не говорете глупости! Датчик на коленов вал се хваща на диагностика и още как! Откачен, закачен с проблем, без проблем се хваща веднага. В Autodata дори има описание на грешките свързани с датчик на коленов вал. С датчик на разпределителен вал нещата седят по идентичен начин. Може би не всяка програма ги чете, но *бах тая електроника на тая кола ако не може да подаде информация. Сменете майстора или програмата ако не ги прочита. Пак ще помоля за малко по-сериозно отношение!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M44B19 загадка
Хваща се когато напълно е дефектирал. Изкривяването на сигнала на датчика поради една дузина причини и което най-често ни къса нервите, не се хваща с интерфейс за диагностика, а с осцилоскоп, като се гледа осцилограмата на датчика в реално време.
Да кажем една ламбда-сонда, коята работи накак си, но превключва неправилно, няма да излезе като дефектирала при диагностика. Алгоритъма, който е заложен за да се дефинира сондата като дефектирала е да се отчете отрицателно напрежение при работата и.
Да кажем една ламбда-сонда, коята работи накак си, но превключва неправилно, няма да излезе като дефектирала при диагностика. Алгоритъма, който е заложен за да се дефинира сондата като дефектирала е да се отчете отрицателно напрежение при работата и.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M44B19 загадка
Ъпдейт:
Колата започна да пали от втория път, особено когато е студена, разхода леко се покачи, мощност- никаква.
Първо махнах катализатора и монтирах резонатор (колата стана едно 10-15 % по-тиха, супер съм доволен). Разлика почти нямаше. След поредната диагностика набедих ламбда сондата въпреки, че уж било нормално да изкарва грешка когато колата е на гас. Купих Bosch точно за моята кола. Разлика с оригиналната нямаше абсолютно никаква освен цената (в ДаруКар е 420лв. аз я взех за 130 с отстъпка). Работата на мотора се подобри значително както на свободен ход така и при високи обороти, но проблема с паленето студена остана. Налях 15 литра бензин и добавих един флакон ПроТек. 150-200 км. по-късно проблема с паленето изчезна и вече няколко дена се радвам на колата си. Надявам се да съм отстранил проблема трайно.
Колата започна да пали от втория път, особено когато е студена, разхода леко се покачи, мощност- никаква.
Първо махнах катализатора и монтирах резонатор (колата стана едно 10-15 % по-тиха, супер съм доволен). Разлика почти нямаше. След поредната диагностика набедих ламбда сондата въпреки, че уж било нормално да изкарва грешка когато колата е на гас. Купих Bosch точно за моята кола. Разлика с оригиналната нямаше абсолютно никаква освен цената (в ДаруКар е 420лв. аз я взех за 130 с отстъпка). Работата на мотора се подобри значително както на свободен ход така и при високи обороти, но проблема с паленето студена остана. Налях 15 литра бензин и добавих един флакон ПроТек. 150-200 км. по-късно проблема с паленето изчезна и вече няколко дена се радвам на колата си. Надявам се да съм отстранил проблема трайно.
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: M44B19 загадка
И при мен проблема се оказа ламбда сонда.Чакам си оригиналната да пристигне от САщ.В момента съм с една универсална,вързана джаста-праста,но колата работи много добре.
С много любов към децата!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани