Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
Здравейте , започнахме да разглобяваме едната ни Е36-ца 325ТДС 1997-ма, за основен ремонт на мотора ... и ни обхвана идеята за силов тунинг на мотора .
засега имам няколко въпроса :
1 - може ли на M51D25 да се сложи колянов вал с биели от М57D30 (3.0d) ?
2 - може ли да се сложи ГНП от Е39 със същия мотор (тдс)?
3 - кои всмукателни колектори ще са по добре : пластмасовият (който е в момента на мотора) или алуминиев такъв от по старите ТДС-и
4 - Пасват ли изпускателните колектори с турбината от М57D30 (3.0d)
имам и други въпроси , които ще задам на по късен етап
Идеята ни е да Строукнем мотора да стане над 2,7л. и да сменим Турбо Кит-а , също така да сменим ГНП-то и да направим Ремап

засега имам няколко въпроса :
1 - може ли на M51D25 да се сложи колянов вал с биели от М57D30 (3.0d) ?
2 - може ли да се сложи ГНП от Е39 със същия мотор (тдс)?
3 - кои всмукателни колектори ще са по добре : пластмасовият (който е в момента на мотора) или алуминиев такъв от по старите ТДС-и
4 - Пасват ли изпускателните колектори с турбината от М57D30 (3.0d)
имам и други въпроси , които ще задам на по късен етап


Идеята ни е да Строукнем мотора да стане над 2,7л. и да сменим Турбо Кит-а , също така да сменим ГНП-то и да направим Ремап


КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
То гнп би трябвало да е същото като от Е39 по принцип , ако отзад ти е извода на обратната нафта е така. Колекторите по-добре пластмасовите имат гладки стени за разлика от алуминиевия. Турбината от 530-ката е с променлива геометрия и няма кой да я управлява . Дотук нищо .
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
от моя скромен опит и търсенето ми на каквато и да е била инфо
1. - Не
2. Никво значение няма аз съм с по новия тдс мотор който се влага на е38 и е39 .. гнп-то е едно и също
3. пластмасовия уж ... бил по лек
формата е еднаква на 99%
4. тц прайш фланец, ама управлението на турбото е различно и изпадаш в един странен филм, знам кола Е36 дет върви с такова турбо от х5
и там е игра като крайният резултат е че ти трябва повече дебит на нафта от колкото оригиналното гнп някога може да ти пусне, като решиш и този проблем, ще се набиеш на дюзи ... и като решиш и него ще имаш прекрасната възможност да нагънеш коляновия вал като солета заради не издържал демпфер съединител и тн... щото четах и гледах динота от типа 215 на гуми и 400+ Нм
а да и кутията не се кефила на тия цифри ама това е малък проблем
П.С. като стигнеш до цената за друг елемент на гнп-то и други разпръсквачи ще разбереш че е ценово необосновано
най добрият силов тунинг за е36 М51Д25 е суап с М51Д30 - нещо в което също мога да помогна с хау ту
1. - Не
2. Никво значение няма аз съм с по новия тдс мотор който се влага на е38 и е39 .. гнп-то е едно и също
3. пластмасовия уж ... бил по лек

4. тц прайш фланец, ама управлението на турбото е различно и изпадаш в един странен филм, знам кола Е36 дет върви с такова турбо от х5

а да и кутията не се кефила на тия цифри ама това е малък проблем
П.С. като стигнеш до цената за друг елемент на гнп-то и други разпръсквачи ще разбереш че е ценово необосновано

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
В Зайо Тунинг има едно е34 525 тдс 340 коня на колелата http://www.facebook.com/photo.php?v=425 ... =3&theater Виждал съм го на живо нема такъв звер
Предполагам е на някой от форума, разпитай в е34 раздела 


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
За съжаление от м51 доста трудно се вадят коне над 190 .Много много работа и пари трябват за да стане .
Ревизираш си мотора,поразработваш и чипваш.Малко гориво,малко повече вятър от турбината и ще си доволен.
Ревизираш си мотора,поразработваш и чипваш.Малко гориво,малко повече вятър от турбината и ще си доволен.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
Да вметна само, че пластмасов колектор НЕ е взаимозаменяем с металния. Има разлика в захвата към главата.
- Alien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
Coulthard написа:3. пластмасовия уж ... бил по лекформата е еднаква на 99%
ДА ама НЕ.
Разликата е доста по голяма от 1%, захвата на половината цилиндри е на обратно.
Re: Силов тунинг на М51D25 ( 325tds)
Попринцип си има дупки, навиват се шпилки и се слага пластмасовия, но май не на всички.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани