помагайте, че съвсем се видях в чудо вече

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

помагайте, че съвсем се видях в чудо вече

Мнение от Fking » 08 Сеп 2003, 12:49

значи, както вече споменах в някои други теми ще си взимам 3-ка Е36
сега имам една вектра, която си е съвсем наред, но ми е неприятна като кола....

както и да е
звъннах аз на един познат, който се занимва с коли и уж разбира, за съвет.....щото аз съм млад шофьор и нямам опит

и като чу че става дума за bwm, лелееее
вика, да не си посмял
поддръжката е много скъпа, едно масло и филтри струват 1000 лева

с това задно предаване зимата са като шейни, неуправляеми......

веднага ще се мъчат да ти я откраднат, bmw-тата най-ги крадът

и т.н.

да речем че преувеличава, но до колко?

та след като се бях навил да взимам, той до известна степен ме разубеди......

и реших да ви запитам до колко са основателни неговите твърдения.....

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 08 Сеп 2003, 13:11

Твоят човек направо трябва да си счупи книжката ако найстина сериозно ти е твърдял тези глупости.

Потдръжката ти е по-евтина от тази на други коли и знаеш ли защо?!? Самите части са по-скъпи но колата се разваля много по-рядко. Аз карам БМВ 90-та година ......майка ми кара Пежо 106 95 година и до момента е дала повече пари от мен за ремонти и части. Това е просто пример.

Масло и филтър излизат към 50 лв .....ако сложиш кастрол мисля че ще се върже най-много 70лв.

Аз си взех колата именно през зимата. Първата кола ми е и допреди нея рядко се бях качвал в кола. Научих се да карам именно през зимата, именно по снеговете .....и то с такива сликове че направо ми се чудеха. Стига да си внимателен и да свикнеш с колата тя ще те слуша и през зимата.

Всички коли се крадат.

Надали с думи мога да те убеждавам в преимуществата на БМВ но ако се качиш за пет минути в някое БМВ няма да има нужда изобщо някой в нещо да те убеждава. Качиш ли се веднъж - няма да искаш да чуеш за друга марка... 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 08 Сеп 2003, 13:18

!!Asen_X написа:Твоят човек направо трябва да си счупи книжката ако найстина сериозно ти е твърдял тези глупости.

Потдръжката ти е по-евтина от тази на други коли и знаеш ли защо?!? Самите части са по-скъпи но колата се разваля много по-рядко. Аз карам БМВ 90-та година ......майка ми кара Пежо 106 95 година и до момента е дала повече пари от мен за ремонти и части. Това е просто пример.

Масло и филтър излизат към 50 лв .....ако сложиш кастрол мисля че ще се върже най-много 70лв.

Аз си взех колата именно през зимата. Първата кола ми е и допреди нея рядко се бях качвал в кола. Научих се да карам именно през зимата, именно по снеговете .....и то с такива сликове че направо ми се чудеха. Стига да си внимателен и да свикнеш с колата тя ще те слуша и през зимата.

Всички коли се крадат.

Надали с думи мога да те убеждавам в преимуществата на БМВ но ако се качиш за пет минути в някое БМВ няма да има нужда изобщо някой в нещо да те убеждава. Качиш ли се веднъж - няма да искаш да чуеш за друга марка... 8)


мерси за добрите думи, те донякъде неутрализираха ефекта от думите на познатия :>

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Re: помагайте, че съвсем се видях в чудо вече

Мнение от Иво » 08 Сеп 2003, 13:24

Fking написа:едно масло и филтри струват 1000 лева


:lol: :lol: :lol: Свържи ме с твоя човек аз ще го снабдявам с масла и филтри за по 500лв. :lol:

Тва, че се управлява по-трудно е истина, но това не го прави невъзможно :) Трябва ти точно 1 зима, за да опознаеш колата си и нейното държание в снежните условия :D
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: помагайте, че съвсем се видях в чудо вече

Мнение от Fking » 08 Сеп 2003, 13:30

Иво написа:
Fking написа:едно масло и филтри струват 1000 лева


:lol: :lol: :lol: Свържи ме с твоя човек аз ще го снабдявам с масла и филтри за по 500лв. :lol:

Тва, че се управлява по-трудно е истина, но това не го прави невъзможно :) Трябва ти точно 1 зима, за да опознаеш колата си и нейното държание в снежните условия :D


абе аз подозирах че преувеличава, за това ви попитах и вас

в какъв порядък са по-скъпи?
и как са спрямо тези на калибрите?

p.s. да много въпроси задавам и все не особено умни, но сега съм в изнервящ период на проучване и т.н.
искам да направя добре обмислена покупка за която няма да съжалявам и за секунда....

дано ме изтърпите :>

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 19.02.2002
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Svetoslav » 08 Сеп 2003, 13:32

Твоят човек за мен е пълен лаик на тема БМВ.Нали знаеш,в БГ всеки се пише разбирач.Всеки си има мнение по дадена кола.Нищо,че може само да я е виждал на картинка.
Аз вече 6 години карам Е36.Безпристрастно мога да ти кажа - върховен автомобил - сигурни спирачки,добре оразмерено окачване,стабилно управление - удоволствие от шофирането.
Ще ти кажа и следния пример - пътувах от Пловдив до Несебър и обратно - по подбалканския път - карах в границите 120-130 и не падах под 90.И знаеш ли какъв разход ми даде - 6,4 л.Мислех,че нещо съм объркал,но сметките се оказаха правилни.Паднах от коня.
Поддръжката не е скъпа-говорим за редовните консумативи,които трябва да сменяш - филтри,накладки,масло и т.н.Не искам да те подвеждам,но само се огледай колко баварки от този модел има в БГ?
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 08 Сеп 2003, 13:39

Да бе ама да преувеличиш 20 пъти :) Това, с което аз мога да ти помогна е информация за масло и филтър. Аз лично съм с Репсол 29лв. - 4 литра и съм си много доволен. Филтъра е от порядъка на 20лв. и то не какъв да е. На мен до сега за 2 години нищо не ми се е развалило освен проблема с клапаните, но той е само при М40. А твойта избраница май не е с такъв :D При всички положения ще си доволен според мен, но все пак преди да я вземеш я закарай на тест в дарукар примерно. Един приятел ходи тези дни и ако не се лъжа цената беше 100лв., но според мен си заслужава да знаеш в какво състояние е колата, която купуваш. Та този приятел след това си взе именно 320, 150 коня Е36 двувратка. Даже ако искаш мога да те свържа с него да ти сподели някакви първоначални впечатления и да си поговорите. Той доста проучва кое как преди да я вземе, но от малък си мечтаеше за БМВ. И сега вече го има :) И за миг не съжалява! :D
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

И аз да кажа . . .

Мнение от batDancho » 08 Сеп 2003, 13:45

Карам 316 Е36 от две години и нещо.

Смяна на масло с Castrol Gtx3 magnatec ми излиза към 65 лева с филтъра. Ако твоя "Майстор" смята, че BMW се кара с други масла, дето струват по 1000 лева, да си завре майсторското знаеш къде.

Сложих си гуми GOOD YEAR ULTRAGRIP 5 - цяла зима колата не мръдва от пътя / уточнение - не съм фен на безразсъдното каране, то и 316 - ката не е за гонки по пътищата/

По въпроса за кражбите - така или иначе трябва да направиш каско, въпроса е да избереш правилния застраховател.

Веднага след покупката смених ангренажен ремък и ролки / ~150 лв. /
масла и тн още 70 - 80

Сега купих селенови втулки /58 лв. / и днес утре ще ги сменям.

За две години и половина експлоатация не мисля че е много /навил съм за периода 33 000 км. /

Имам още едно две неща за смяна, но те са по скоро моя прищевка, отколкото необходимост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 08 Сеп 2003, 13:50

Иво написа: На мен до сега за 2 години нищо не ми се е развалило освен проблема с клапаните, но той е само при М40.


А проблема с клапаните с колко лева си го реши, ако не е тайна ?

Защото и аз го имам, но казаха че може и така да се кара.

Мен ми казаха ~ 300 лева и проблема с клапаните престава да съществува.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 08 Сеп 2003, 13:53

това много ме успокоява, май все пак ще взема bmw


btw Svetoslav, тези 6.4 литра ми се виждат супер странни
колко ти гори по принцип
градско и извън?


Иво, да моляте свържи ме с този човек, icq-to ми е 43344647
или на мейла fking @ fking.net



а сетих се още нещо което каза оня човек, вика че в българия нямало свестни майстори за bmw-тата? неможе ли да ги оправят както трябва.....?

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 08 Сеп 2003, 13:57

Еми аз смених маслото с Repsol минерално 20W50 и вече не трака. Не съм сменял клапани, защото си е бая пара. А това масло не е лошо, можеш да го пробваш. Само е малко гъсто и понякога при студен старт ми гасне първия път. Явно ще трябва да се намери друг заместител, но смятам да сложа от същата марка. До 1 месец колата ще ходи на преглед в Дарукар, за да кажат дали разпределителния вал е тръгнал да си отива и дали съм намерил подходящото масло на време :?

Fking написа:а сетих се още нещо което каза оня човек, вика че в българия нямало свестни майстори за bmw-тата? неможе ли да ги оправят както трябва.....?

Абе кой е тоя човек? :D Свестни майстори има и доста се подвизават и във форума :wink:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 08 Сеп 2003, 18:09

по отношение на потдръжката: До преди 6 месеца карах Пежо205, '93г. двигател 1,6, тогава си мислех че колата е супер- леко купе, този двигател му е предостатъчен, но честно казано, ако не всеки месец, то поне през един месец трябваше нещо да му се поправя- заден мост, карета, гърнета, тук таме някой датчик излезе от строя, 2 пъти ламбда сонда и т.н. Мога да ти кажа че хвърлих доста средства за поправки, да не говорим че като отида на майстор и човека неизменно се хваща за главата и само казва "Абе френска кола!". Та от 6 месеца карам е36 '92г. 320и, смених масло, филтри и накладки веднага като го купих. След това не съм го пипнал, чак тези дни (точно преди 4 дни) се наложи да сменя 1 заден тампон, който ми струваше 25лв. и за труда платих 25лв. така че общо 50 лв. За 6 месеца каране всеки ден мисля че ми излиза много по-евтина потдръжката от преди!
Автокаското е задължително според мен - БулИнс бих препоръчал, защото там колите не изчезват, а щетите ги плащат коректно.
В заключение бих казал, че не бих заменил колата си за никаква друга марка, независимо от възраста й. Не съм съжалявал нито за минута за покупката ми, а точно обратното, не мога да се нарадвам все още.
let the BMW be with you

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 08 Сеп 2003, 19:35

Виж к'во пич след като си вземеш BMW-то недей да ходиш при тоя твой приятел да му прави каквото и да било. Виждам, че доста се чудиш (най-вече от икономическа гледна точка) затова ще ти кажа направо - не е много евтино (като на FIAT UNO например:-)) но и карането на BMW няма нищо общо с карането на друга кола. Все пак това е The Ultimate Driving Mashine - т.е. кола с която да се изпитва удоволствие от карането а не просто да те пренесе от едно място на друго. Аз я имам от 3 месеца и трябва да ти кажа, че не ми се слиза от нея - дето има една дума "и до кенефа ако мога ще ходя с нея" - карал съм най-различни "коли" - но това е все едно си в друго измерение. Тъй като скоро смених окачването и маслата (все пак е 9 годишна кола) затова ти поствам целия ценоразпис за да си направиш сметката :
1. Амортисьори предни - 2 х 135 лв. = 270 лв.
2. Прахоуловители - 2 х 13 лв. = 26 лв.
3. Предни накладки - 2 х 24.6 лв. = 49.20 лв.
4. Масло 4 л. Castrol GTX3 Protection+ = 56 лв.
5. Маслен филтър = 11 лв.
6. Шарнири-дълги - 2 х 36 лв. = 72 лв.
7. Шарнири-къси - 2 х 44 лв. = 88 лв.
8. Тампони-носач - 2 х 17 лв. = 34 лв.
9. Биалети - 2 х 38.2 лв. = 76.40 лв.
10. Свещи BOSCH (два електрода) - 4 х 7.6 лв. = 30.40 лв.
11. Щипка радиатор = 7 лв.
12. Антифриз 4л. концентрат = 14 лв.
13. Стенд преден мост = 15 лв.
14. Инспекция = 5 лв.
15. ТРУД = 150 лв.
-------------------------
ОБЩО: 904 лв.


Ти си решавай - но ако питаш мен - BMW е колата - и колкото по-мощна, толкова по добре.

Надявам се да съм ти бил полезен и да не се чудиш повече.

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 10 Сеп 2003, 8:45

За да не кажеш че сме пристрастни ето ти един линк от ауди форума, където дори феновете на ауди препотъчват на някакво момче да си вземе БМВ.....аз лично бях доста учуден :wink: :lol:
ето линка
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 10 Сеп 2003, 10:04

Пич нема да ти говоря за цени на подръжката на БМВ щото гледам, че другите са писали достатъчно,но ще ти кажа че съм карал не малко коли.На 320 ката се качих преди 6 месеца и мога да ти кажа че просто това е най добрата кола която съм карал,преди да я купя имах подобни на твойте колебания,но сега знам че не съм сбъркал.
Видях че ти предлагат 320 за 7500, цената ми се вижда ниска внимавай да нема изненади :shock:
Сервиз преди покупката задължително :!:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook