Скоростна кутия - проблем!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Скоростна кутия - проблем!

Мнение от Enslaving_Lecher » 03 Сеп 2006, 15:06

Заедно с мой приятел си докарахме колите от Германия (2 Е36-ци) :) Всичко си беше наред по неговата до преди около 2000 км, когато започна да прави следната мизерия :banghead: :banghead: :banghead: :

1. когато запали и е на свободна от време на време се чува звук като че ли двигателя е дизел (едно като тракане и стържене) и когато натисне съединителя спира;
2. след запалване в продължение на около 15-20 мин. като включи на първа и лоста бива изхвърлен и изключва от предавка, като мине на 2-ра и после първа влиза. След 15-20 мин. се оправя :shock:
Ходихме по майстори, които казаха, че проблема бил в синхронизатора на скоростната кутия или в някакви тампони на двигателя(не разбрахме къде по него) и че ремонта щял да струва колкото за друга втора употреба. Какво да правим - така до кога да я кара и може ли и нещо друго да се повреди в следствие на тези проблеми или да купуваме друга скоростна кутия :?: Колите ни са еднакви като проблемната е Е36 318и седан 7.95. От кои други модели може да се ползва скоростна без проблеми, че гледах за 300 кинта има в "Продава" да вземаме :arrow: много въпроси станаха, за което се извинявам, но последно - ако я сменяме трябва ли и нещо друго около кутията да се смени за да е всичко Ок?
Просто цена нямат форума и всички участващи в него :bowdown: :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 03 Сеп 2006, 15:12

Ми тоя първия му проблем по-скоро да е от аксиалния лагер на съединителя, има доста теми за това;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 28.10.2005

Мнение от pezano » 03 Сеп 2006, 18:47

и при мене първа скорост я изхвърля но при мен си остава проблема око ще и да не я спирам цял ден ина4е скоростите са еднакви на всички е-36 чи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Сеп 2006, 23:19

те скоростните кутии пасват от една на друга но има различни модели ,потърси си Гетраг май са по читави ,по запознатите да кажат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 04 Сеп 2006, 5:21

Mitko19 написа:Ми тоя първия му проблем по-скоро да е от аксиалния лагер на съединителя, има доста теми за това;)

първо нау4и как устроиство на автомобила и тогава пиши
когато колата не е на скорост и съединителя е пуснат шума е от първи4ен вал,тогава лагера не работи,а като се натисне спира шума защото отделя вала от мотора!!!!
ка колегата да провери мслото в скоростите и да го смени като за опита може да сложи масло с молибден(понякога спира шума-молибдена уплатнява)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 04 Сеп 2006, 9:37

Това масло е на МОТУЛ. GEAR BOX се нарича, черно и гъсто и наистина спира тракането.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 04 Сеп 2006, 12:50

bate borko написа:
Mitko19 написа:Ми тоя първия му проблем по-скоро да е от аксиалния лагер на съединителя, има доста теми за това;)

първо нау4и как устроиство на автомобила и тогава пиши
когато колата не е на скорост и съединителя е пуснат шума е от първи4ен вал,тогава лагера не работи,а като се натисне спира шума защото отделя вала от мотора!!!!
ка колегата да провери мслото в скоростите и да го смени като за опита може да сложи масло с молибден(понякога спира шума-молибдена уплатнява)


А къде се намира тоя първичен вал?? Няма нужда да се караш;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 04 Сеп 2006, 17:14

Благодаря ви приятели ;) , май преди да преминем към нова кутия ще пробваме със смяната на маслото на настоящата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 28.10.2005

Мнение от pezano » 04 Сеп 2006, 18:14

штом има разли4ни модели скорости моля някои които разбира да каже че и на мен ми предстои смяна на скоростите благодаря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 05 Сеп 2006, 1:23

Mitko19 написа:
bate borko написа:
Mitko19 написа:Ми тоя първия му проблем по-скоро да е от аксиалния лагер на съединителя, има доста теми за това;)

първо нау4и как устроиство на автомобила и тогава пиши
когато колата не е на скорост и съединителя е пуснат шума е от първи4ен вал,тогава лагера не работи,а като се натисне спира шума защото отделя вала от мотора!!!!
ка колегата да провери мслото в скоростите и да го смени като за опита може да сложи масло с молибден(понякога спира шума-молибдена уплатнява)


А къде се намира тоя първичен вал?? Няма нужда да се караш;)

не се карам-обяснявам :mhihi:
като свалиш скоростите и ще видиш вала,тои се зацепва към мотора

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 22.07.2004

Мнение от Bimmer » 10 Сеп 2006, 12:21

Ник'во черно и гъсто масло и с ник'ви добавки :arrow: само АТФ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

ре

Мнение от flober » 11 Сеп 2006, 17:50

аз го имам същият проблем с тракането на свободна но при мен претраква през интервал от 2-3 секунди ,и спира чак като поработи половин час да загрее маслото наи вероятно и да оплатни навсякъде слагах добавка на лики-моли без ефект , а на кутията пише 4е трябва да е с масло за автооматик и незнам да сменям масло с 80w90 или да отварям кутия

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 11 Сеп 2006, 18:00

Аз естествено имах същия проблем с тракането и сложих 80в90 и тракането исчезна НО !! това е по гъсто масло и естествено като е по студено трудно вклучва на 1-ва и трябва да не се мъчи скоростната кутия ами да поработи малко двигателя да разбие маслото
Зимата мисля да си сложа АТФ както трябва да си е щото това ще стане желе и ме притеснява да не окотя положенмието
Друг приятел просто смени маслото с ново пак атф както си пише и шумът малко намаля но все още се чува
Апък всеки сам си взима решението какво да прави Поидмяна или ремонт относно подмяната кутия просто незнаеш каква ще е тази от моргата която ще вземеш и колко време ще искараш !
Поздрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: СМОЛЯН

Мнение от тодор » 14 Сеп 2006, 8:17

аз съм със същия проблем, исега сменям скорости .самоче мойте бяха 4 степенни а сега слагам 5 и кардана се оказа по дълаг налагасе да търся и кардан. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 15 Сеп 2006, 17:29

днес бях в сервиз и там ми обясниха че било наи лесно да ми вземат парите и да сменят маслото на кутията с 80w90 но нямало смисал защо нямало логика да слагам по гъсто масло щом тракането изчезва щом разбие маслото и се стопли ,даже ми предложи да сложим пълна синтетика, в краина сметака нищо не смених и мисля през следващата седмица да отида до М-кар и да оправят колицата ,защо един вика кутия ,друг вика съединител трети лагер и незнам какво да правя вече

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook