Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
Здравейте колеги
първо искам да кажа,че досега четох теми в търсачката и във всяка тема се пише "ползвай търсачката" и заключена
,писах в търсачката и "смяна на волан" и само "волан" и "М волан" излизат какви ли не теми,но точно какво ме интересува го няма има колеги който са пускали теми интересуващи ги точно моя въпрос и накрая от тая тема неможе да се разбере конкретно става или нестава операцията
,едни казват става с преправяне други нестава други казват лентория кабел неставал други казват става с рязане и лепене?!?!
Сега по темата колата ми е 97г. в края с четирилъчев мултифукционален волан съм на който не му работят копчетата незнайно защо,преди време успях да ги пусна само да светят (пуснах и тия за смяната на станциите на радиото ама пак спряха да работят),искам да го сменя този волан с ето такъв М-ков - http://picbg.net/img.php?file=08e261ae3e8bf8fd.jpg който е след фейслифта (по-малък и по-дебел),интересува ме конкретно..четох теми че нещо се запилвало някакво триъгълниче отзад ето и снимков материал намерих- http://www.bmwfaq.com/f16/montar-volant ... re-641437/ но на този снимков материал този волан не е същия който искам аз да сложа,и после четох че буксата неставала на лентовия кабел ок,но мога ли поне да пусна пак само копчетата да светят и естествено клаксона,като цяло има ли вариант да напасна новия М-ков волан без да купувам цялата конзола за волана и как става с това запилване и ще успея ли да пусна поне копчетата да светят и клаксона на волана?
Извинявам се предварително,ако не съм намерил точната тема за мен която ме интересува и благодаря за отговорите!




Сега по темата колата ми е 97г. в края с четирилъчев мултифукционален волан съм на който не му работят копчетата незнайно защо,преди време успях да ги пусна само да светят (пуснах и тия за смяната на станциите на радиото ама пак спряха да работят),искам да го сменя този волан с ето такъв М-ков - http://picbg.net/img.php?file=08e261ae3e8bf8fd.jpg който е след фейслифта (по-малък и по-дебел),интересува ме конкретно..четох теми че нещо се запилвало някакво триъгълниче отзад ето и снимков материал намерих- http://www.bmwfaq.com/f16/montar-volant ... re-641437/ но на този снимков материал този волан не е същия който искам аз да сложа,и после четох че буксата неставала на лентовия кабел ок,но мога ли поне да пусна пак само копчетата да светят и естествено клаксона,като цяло има ли вариант да напасна новия М-ков волан без да купувам цялата конзола за волана и как става с това запилване и ще успея ли да пусна поне копчетата да светят и клаксона на волана?
Извинявам се предварително,ако не съм намерил точната тема за мен която ме интересува и благодаря за отговорите!

Последна промяна bili1 на 23 Мар 2013, 13:33, променена общо 1 път
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
действай по описания метод и ще стане,ако не пиши на колегата LUBO555
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
Пиши.Ще ти обясня
0877 660650
0877 660650
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
Писах на колегата на ЛС,ако няма да му е проблем нека сподели в темата какво точно е нужно освен волана трябва ли да се вземе и нещо друго към него и как точно става цялата операция по слагането на новия волан.
От линка със снимковия материал който съм постнал в по горното ми писано разбирам само как да напасна новия фейслифт волан,НО дали е същото запилването и при точно тоя модел който аз искам да си сложа М-ков волан и работата с лентовия кабел нещо не ми става ясна от тия снимки как става
!!!

От линка със снимковия материал който съм постнал в по горното ми писано разбирам само как да напасна новия фейслифт волан,НО дали е същото запилването и при точно тоя модел който аз искам да си сложа М-ков волан и работата с лентовия кабел нещо не ми става ясна от тия снимки как става

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
Този,който искаш да монтираш е идентичен в задната си част с този,който е на снимките.Така,че рязането е същото.Трябва ти само волана.Използваш твоят лентов кабел.Само трябва да го свалиш от твоят волан,защото преди фейса е захванат за волана с 3 болчета,а след фейса е на конзолата.
Режеш смело.ѝДори и да направиш отвора малко по-голям няма проблем.Важното е после лентовият кабел да легне добре на конуса на волана.Лепиш го с качествено лепило(аз използвам Sika Flex.черен каучуков силикон като за авто стъкла) и ако колата ти е била с мулти волан всичко трябва да си тръгне.Не знам къде си чел,че буксите не съвпадат.При мен всичко си беше ок(и моята е 97 година)
Друг е въпросът,че сега имаш проблеми с функциите на копчетата.Това най-вероятно е проблем в лентовият кабел.Така,че ако не ти работят сега,няма да работят и после.
Режеш смело.ѝДори и да направиш отвора малко по-голям няма проблем.Важното е после лентовият кабел да легне добре на конуса на волана.Лепиш го с качествено лепило(аз използвам Sika Flex.черен каучуков силикон като за авто стъкла) и ако колата ти е била с мулти волан всичко трябва да си тръгне.Не знам къде си чел,че буксите не съвпадат.При мен всичко си беше ок(и моята е 97 година)
Друг е въпросът,че сега имаш проблеми с функциите на копчетата.Това най-вероятно е проблем в лентовият кабел.Така,че ако не ти работят сега,няма да работят и после.
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
само внимавай с позицията на лентовия кабел колега, защото моя се наложи да го разлепям, тъй като не закачаше достатъчно добре лостчето за мигачите ... и фиксиращите му скобички не стигаха и не захващаха добре пина за който са предназначени. Аз ти препоръчвам, също така вместо да не пилиш волана, за да легне плътно лентовия кабел,(става дума за улейчетата, които са направени за да влязат ушите) а да махнеш ушите за болтчетата на лентовия си кабел става по бързо и ефекта е същия ...
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
Колеги защо неказахте че буксите са различни и че специално тоя модел който съм купил сега нестава,свалихме воланите сравнихме ги отзад е коренна разлика все едно единия волан е на ауди другия на бмв нямат нищо общо двата волана,броя на кабелите буксите на аербеците всичко е различно,как се навързват тия букси гледахме гледахме сглобихме си всичко обратно и така тоя новия волан просто е съвсем различен как ги навързвате тези букси?




- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков!
LUBO 555 написа:Този,който искаш да монтираш е идентичен в задната си част с този,който е на снимките.Така,че рязането е същото.Трябва ти само волана.Използваш твоят лентов кабел.Само трябва да го свалиш от твоят волан,защото преди фейса е захванат за волана с 3 болчета,а след фейса е на конзолата.
Режеш смело.ѝДори и да направиш отвора малко по-голям няма проблем.Важното е после лентовият кабел да легне добре на конуса на волана.Лепиш го с качествено лепило(аз използвам Sika Flex.черен каучуков силикон като за авто стъкла) и ако колата ти е била с мулти волан всичко трябва да си тръгне.Не знам къде си чел,че буксите не съвпадат.При мен всичко си беше ок(и моята е 97 година)
Друг е въпросът,че сега имаш проблеми с функциите на копчетата.Това най-вероятно е проблем в лентовият кабел.Така,че ако не ти работят сега,няма да работят и после.
Идентичен ама друг път колега защо ме подлъга така,съвсем различни са двата волана отзад нямат нищо общо нито букси нито броя на кабелите нищо ето виж сам снимали сме ги- http://www.snimka.bg/?album;aid=740041 !
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
До колкото виждам от този снимков материал- http://www.bmwfaq.com/f16/montar-volant ... re-641437/ на последната снимка отдолу на новия волан буксите за аербега са две женски букси,а на тоя който аз съм взел ето- http://bili1.snimka.bg/automobiles/vola ... 1.29979218 една голяма женска букса това е нямат нищо общо просто отделно копчетата на новия ми волан са с различна букса от тези на стария ми волан?!?!?! 

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
Сега си идвам от колата скапан цял ден си играя и съм страшно бесен на много хора от форума
но както и да е ЗАКЛЮЧЕНИЕ: ТОЗИ МОДЕЛ ВОЛАН- http://picbg.net/img.php?file=08e261ae3e8bf8fd.jpg фейслифт НЕМОЖЕ да стане на кола преди 99-та година буксите не са еднакви НЕСТАВА КОЛЕГИ!






- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
И защо продължава да ми се пише,че БУКСИТЕ БИЛИ ЕДНАКВИ И ЧЕ СТАВАЛО къде има еднакви букси бе кви хора сте вие значи айде покажете ми еднакви букси на тия два волана- http://bili1.snimka.bg/automobiles/vola ... 1.29979210 кой букси са еднакви къде цял ден са ми в ръцете и двата волана еднакви букси няма АБСОЛЮТНО НИКЪДЕ нито на аербега буксите са еднакви нито на копчетата на тоя М-ков волан никъде няма еднакви букси ?!?!!??!
Преработка има да и аз я направих реже се едно триъгълниче на фейсовия волан и се прехвърля лентовия кабел на новия волан лепи се със силикон,НО буксите НЕстават демек напразно рязане и лепене тука имаше едно мнение ползвало се буксата на новия волан голямата жълтата къде да я включа бе колега в задника ли да си я включа да проработи и как ще ползваш само буксата на аербега а буксата на копчетата кво ще я направиш нея къде ще я включиш да я изолираме с изолирбан и да чакаме да проработят и копчетата
,всички букси на четирилъчевия волан са МЪЖКИ всички букси на новия волан и те МЪЖКИ е как бе колеги кое в кое да влезе къде да се включи НЯМА КАК абсурт,рязах букси оголвах кабели тръгна клаксона поне направихме АКО МОЖЕ ми кажете само и как да пусна да ми светят копчетата на новия волан само да светят искам и това е ако някой знае кой кабели от новия волан да свържа с кой кабели на лентовия кабел за да светнат копчетата ще съм много благодарен? 
Преработка има да и аз я направих реже се едно триъгълниче на фейсовия волан и се прехвърля лентовия кабел на новия волан лепи се със силикон,НО буксите НЕстават демек напразно рязане и лепене тука имаше едно мнение ползвало се буксата на новия волан голямата жълтата къде да я включа бе колега в задника ли да си я включа да проработи и как ще ползваш само буксата на аербега а буксата на копчетата кво ще я направиш нея къде ще я включиш да я изолираме с изолирбан и да чакаме да проработят и копчетата



- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
Първо този волан не е "фейсов" и второ става с преправяне!!!
Не се нервирай а дай на някой да ти го направи вместо да си губиш времето и нервите!
Аз съм 1999г 8ми месец и сложиш този със сцепен лъч (Който вече е фейсов) а преди бях с ///М който ти се мъчиш да сложиш и всичко стана за 2-секунди при теб е друго и иска малко да си поиграете,иначе всичко се прави..

Не се нервирай а дай на някой да ти го направи вместо да си губиш времето и нервите!

Аз съм 1999г 8ми месец и сложиш този със сцепен лъч (Който вече е фейсов) а преди бях с ///М който ти се мъчиш да сложиш и всичко стана за 2-секунди при теб е друго и иска малко да си поиграете,иначе всичко се прави..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Смяна на волан с фейслифт М-ков! ПРОБЛЕМ!
Айде стига вече с тея фейсови и преди фейсови волани. Стига сте внасяли объркване в автора на темата.
Има волан преди 99г. и волан след 99г.
Какво му е фейсовото на сцепения лъч, като го има от 99г, а фейслифта на Е39 е 2001г.
Та на въпроса, на синия кабел/който отива към копчетата/трябва да му вържеш масата/минуса-синия кабел идващ от лентовия/, а на червения/който отивам към копчетата/ трябва да му вържеш кабела, който ти захранва осветлението на копчетата на стария волан/сив трябва да е и трябва да излиза от стария ти лентов кабел/.
И като пробваш не забравяй да дадеш на първа позиция на ключа, само тогава би трябвало да има захранване на на копчетата.
Като е хубаво да имаш предвид, че може и да бъркам, окабеляване по интернет трудно се прави, сигурно и затова повечето колеги мълчат.
Има волан преди 99г. и волан след 99г.
Какво му е фейсовото на сцепения лъч, като го има от 99г, а фейслифта на Е39 е 2001г.
Та на въпроса, на синия кабел/който отива към копчетата/трябва да му вържеш масата/минуса-синия кабел идващ от лентовия/, а на червения/който отивам към копчетата/ трябва да му вържеш кабела, който ти захранва осветлението на копчетата на стария волан/сив трябва да е и трябва да излиза от стария ти лентов кабел/.
И като пробваш не забравяй да дадеш на първа позиция на ключа, само тогава би трябвало да има захранване на на копчетата.
Като е хубаво да имаш предвид, че може и да бъркам, окабеляване по интернет трудно се прави, сигурно и затова повечето колеги мълчат.

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани