Въпрос за спортен филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Въпрос за спортен филтър
Въпроса ми е следния сложихме спортен филтър (въздушен), обаче нали вече я няма кутията на обикновенния и т.н и т.н и малко провисна дебитомера, смисъл държи се на големия маркуч дето излиза от двигателя. Нормално е да провисне леко, въпроса ми е проблем ли е това, понеже гледам и снимки и с хора говорих, ама да си питам и тука проблем ли да остане така или да хвана някак си дебитомера, да го подпра с нещо да не виси ?
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за спортен филтър
Хубаво е да го закрепиш с някаква планка. Може да ползваш ушите на които се хваша оригиналната кутия. Само така висейки гофрето може да се нацепи/слъса. И все пак кажи каква е колата, че вариянти има много.
Разгледай оригиналните кит-ове със спортен филтър. Ако се загледаш с повечето от тях си върви такава планка предназначена за твоя мотор, за да е удобно захващането.
Може направо да го съчетаеш с едно такова, за да има по-добър ефект:

Разгледай оригиналните кит-ове със спортен филтър. Ако се загледаш с повечето от тях си върви такава планка предназначена за твоя мотор, за да е удобно захващането.
Може направо да го съчетаеш с едно такова, за да има по-добър ефект:
- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: Въпрос за спортен филтър
ИС-че е колата, обаче за да стигна до планката дето е захванат оригиналния.. малко невъзможно, по - вероятно да направя някакъв такъв "кош" , дето си показал на снимката.
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: Въпрос за спортен филтър
Хвани го,както и да е ,иначе ще скъса гофрето.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за спортен филтър
ако си с м42 мога да ти дам планка, която аз ползвах като бях с конусен филтър. Ако си в София пиши
Иначе е най-добре да си има преграда.

Иначе е най-добре да си има преграда.
- Vampi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Купето с Усмивка на лицето
Re: Въпрос за спортен филтър
направи си една такава планка м/у дебиломера и ботуша и си ти .Ама сложи и нещо да отделя филтъра от горещия въздух от мотора, че иначе само минуси 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: Въпрос за спортен филтър
да хванах го с планка, сега остава само да измисля нещо за въздуха, че с картон не го виждам много, но днеска май ще покарам така, т.е ще карам за да взема някакъв материал и да си направя термо защита
Мерси много на всички




Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за спортен филтър
Аз ползвах поликарбонатна плоскост + вътрешна и външна облицовка с е такова http://www.avto.bim.bg/images_parts/42907.jpg Липсата на топлинен щит обезмисля филтъра. При мен разликата със/без щит беше огромна. Скоро ще правя отново и пак ще заложа на тия материали.
- PoweR-LovE
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.11.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: не много разумно
- Мечтае да кара: ///М
Re: Въпрос за спортен филтър
колега хубаво е да си лепнеш спортен филтър направо в кутията (ако я имаш де ) а що се отнася до топлия въздух какви са минусите , че моя няма преграда и си дърпа топъл въздух ... 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Въпрос за спортен филтър
Бих желал да ползвам темата на колегата за друг също интересен въпрос по темата с филтрите.

Тук виждаме, че маркуча от дебитомера назад към мотора не е гладък фабрично. Въпроса ми е добра идея ли е да го заменим с гладкостенен ?! Също така фабричната филтърна кутия не е ли добре да я изолираме с нещо против топлината от коша? Защото срещам само мнения за топлинен щит за конуси, но все пак и фабричната кутия има доста плоски повърхности които предполагам няма да е трудно да облепи със специализиран за това материал против топлината.

Тук виждаме, че маркуча от дебитомера назад към мотора не е гладък фабрично. Въпроса ми е добра идея ли е да го заменим с гладкостенен ?! Също така фабричната филтърна кутия не е ли добре да я изолираме с нещо против топлината от коша? Защото срещам само мнения за топлинен щит за конуси, но все пак и фабричната кутия има доста плоски повърхности които предполагам няма да е трудно да облепи със специализиран за това материал против топлината.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Въпрос за спортен филтър
PoweR-LovE написа:колега хубаво е да си лепнеш спортен филтър направо в кутията (ако я имаш де ) а що се отнася до топлия въздух какви са минусите , че моя няма преграда и си дърпа топъл въздух ...
Aми с две думи колата почва да НЕ върви. Не че можеш да усетиш кой знае каква разлика само от тоя филтър , ... да не кажа ,че не можеш да я усетиш ,виж внушението е друга бира


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за спортен филтър
Физично обяснено - в единица обем топъл въздух се съдържа по-малко количество кислород, и обратно. Колкото по-студен въздух диша двигателя, толкова по-добре работи и по-голяма мощност развива. Затова турбо колите им слагат кулери, защото нагнетения въздух е прекалено горещ, за да е ползотворен.
Относно фабричните кутии - доста са рестриктивни и затрудняват значително преминаването на въздуха през тях. Затова оптималния вариант е конус с хубав щит. А пък за щита бих казал, че си струва всеки да се захване и да си го измайстори сам както му е кеф. Може да пробва различни дизайни и т.н. Тия фабрични щитове на К&Н според мен няма да свършат повече работа от един хоуммейд такъв, направен с подходящи материали. Имам тема за щит на М50 в е36 и който иска може да я намери. Сега ми предстои да правя на М50 в е34 и мисля да подходя по-различно от към дизайна. Като го направя на който му е интересно ще му предоставя снимков материал и обяснения
Относно фабричните кутии - доста са рестриктивни и затрудняват значително преминаването на въздуха през тях. Затова оптималния вариант е конус с хубав щит. А пък за щита бих казал, че си струва всеки да се захване и да си го измайстори сам както му е кеф. Може да пробва различни дизайни и т.н. Тия фабрични щитове на К&Н според мен няма да свършат повече работа от един хоуммейд такъв, направен с подходящи материали. Имам тема за щит на М50 в е36 и който иска може да я намери. Сега ми предстои да правя на М50 в е34 и мисля да подходя по-различно от към дизайна. Като го направя на който му е интересно ще му предоставя снимков материал и обяснения

- Besnia2005
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 4.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: Въпрос за спортен филтър
аз сега започвам да си майсторя от шперплат, някакъв такъв материал(дърво) или пластмаса, ще направя 2 и ще видя кой ми е по - кеф. Какво мислите за тези материали ?
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за спортен филтър
Ми гледай да не са запалими, а също и да отблъскват топлината добре. Аз реших да е поликарбонат, защото въздуха в кухините му играе ролята на изолатор.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпрос за спортен филтър
host написа:Бих желал да ползвам темата на колегата за друг също интересен въпрос по темата с филтрите.
Тук виждаме, че маркуча от дебитомера назад към мотора не е гладък фабрично. Въпроса ми е добра идея ли е да го заменим с гладкостенен ?! Също така фабричната филтърна кутия не е ли добре да я изолираме с нещо против топлината от коша? Защото срещам само мнения за топлинен щит за конуси, но все пак и фабричната кутия има доста плоски повърхности които предполагам няма да е трудно да облепи със специализиран за това материал против топлината.
на сток двигател с гладък маркуч подобрението ще клони към 0, за последно това което съм чувал е, че пластмасата е изолатор, но може и да греша.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани