Въпрос за спортен филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 4.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36

Въпрос за спортен филтър

Мнение от Besnia2005 » 23 Мар 2013, 14:02

Въпроса ми е следния сложихме спортен филтър (въздушен), обаче нали вече я няма кутията на обикновенния и т.н и т.н и малко провисна дебитомера, смисъл държи се на големия маркуч дето излиза от двигателя. Нормално е да провисне леко, въпроса ми е проблем ли е това, понеже гледам и снимки и с хора говорих, ама да си питам и тука проблем ли да остане така или да хвана някак си дебитомера, да го подпра с нещо да не виси ?
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от rhase » 23 Мар 2013, 14:10

Хубаво е да го закрепиш с някаква планка. Може да ползваш ушите на които се хваша оригиналната кутия. Само така висейки гофрето може да се нацепи/слъса. И все пак кажи каква е колата, че вариянти има много.
Разгледай оригиналните кит-ове със спортен филтър. Ако се загледаш с повечето от тях си върви такава планка предназначена за твоя мотор, за да е удобно захващането.
Може направо да го съчетаеш с едно такова, за да има по-добър ефект:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 4.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Besnia2005 » 23 Мар 2013, 14:16

ИС-че е колата, обаче за да стигна до планката дето е захванат оригиналния.. малко невъзможно, по - вероятно да направя някакъв такъв "кош" , дето си показал на снимката.
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от petio_bmw 318is » 23 Мар 2013, 14:19

Хвани го,както и да е ,иначе ще скъса гофрето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от rhase » 23 Мар 2013, 14:32

ако си с м42 мога да ти дам планка, която аз ползвах като бях с конусен филтър. Ако си в София пиши :yes:
Иначе е най-добре да си има преграда.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Купето с Усмивка на лицето

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Vampi » 23 Мар 2013, 14:33

направи си една такава планка м/у дебиломера и ботуша и си ти .Ама сложи и нещо да отделя филтъра от горещия въздух от мотора, че иначе само минуси :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение RIP my love 02.04.2013

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 4.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Besnia2005 » 23 Мар 2013, 16:38

да хванах го с планка, сега остава само да измисля нещо за въздуха, че с картон не го виждам много, но днеска май ще покарам така, т.е ще карам за да взема някакъв материал и да си направя термо защита :) Мерси много на всички :) :bchug:
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 23 Мар 2013, 21:28

Аз ползвах поликарбонатна плоскост + вътрешна и външна облицовка с е такова http://www.avto.bim.bg/images_parts/42907.jpg Липсата на топлинен щит обезмисля филтъра. При мен разликата със/без щит беше огромна. Скоро ще правя отново и пак ще заложа на тия материали.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.11.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: не много разумно
Мечтае да кара: ///М

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от PoweR-LovE » 23 Мар 2013, 23:36

колега хубаво е да си лепнеш спортен филтър направо в кутията (ако я имаш де ) а що се отнася до топлия въздух какви са минусите , че моя няма преграда и си дърпа топъл въздух ... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от host » 23 Мар 2013, 23:54

Бих желал да ползвам темата на колегата за друг също интересен въпрос по темата с филтрите.

Изображение

Тук виждаме, че маркуча от дебитомера назад към мотора не е гладък фабрично. Въпроса ми е добра идея ли е да го заменим с гладкостенен ?! Също така фабричната филтърна кутия не е ли добре да я изолираме с нещо против топлината от коша? Защото срещам само мнения за топлинен щит за конуси, но все пак и фабричната кутия има доста плоски повърхности които предполагам няма да е трудно да облепи със специализиран за това материал против топлината.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от HowDouWantit » 24 Мар 2013, 1:02

PoweR-LovE написа:колега хубаво е да си лепнеш спортен филтър направо в кутията (ако я имаш де ) а що се отнася до топлия въздух какви са минусите , че моя няма преграда и си дърпа топъл въздух ... :dunno:


Aми с две думи колата почва да НЕ върви. Не че можеш да усетиш кой знае каква разлика само от тоя филтър , ... да не кажа ,че не можеш да я усетиш ,виж внушението е друга бира :mhihi: ,но пък без хийтшийлд работата на мотора се влошава ,защото навлиза по беден на кислород въздух.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Мар 2013, 11:16

Физично обяснено - в единица обем топъл въздух се съдържа по-малко количество кислород, и обратно. Колкото по-студен въздух диша двигателя, толкова по-добре работи и по-голяма мощност развива. Затова турбо колите им слагат кулери, защото нагнетения въздух е прекалено горещ, за да е ползотворен.
Относно фабричните кутии - доста са рестриктивни и затрудняват значително преминаването на въздуха през тях. Затова оптималния вариант е конус с хубав щит. А пък за щита бих казал, че си струва всеки да се захване и да си го измайстори сам както му е кеф. Може да пробва различни дизайни и т.н. Тия фабрични щитове на К&Н според мен няма да свършат повече работа от един хоуммейд такъв, направен с подходящи материали. Имам тема за щит на М50 в е36 и който иска може да я намери. Сега ми предстои да правя на М50 в е34 и мисля да подходя по-различно от към дизайна. Като го направя на който му е интересно ще му предоставя снимков материал и обяснения :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 4.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Besnia2005 » 24 Мар 2013, 14:09

аз сега започвам да си майсторя от шперплат, някакъв такъв материал(дърво) или пластмаса, ще направя 2 и ще видя кой ми е по - кеф. Какво мислите за тези материали ?
Не е важна колата, важно е задкормилното устройство :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Мар 2013, 16:00

Ми гледай да не са запалими, а също и да отблъскват топлината добре. Аз реших да е поликарбонат, защото въздуха в кухините му играе ролята на изолатор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Въпрос за спортен филтър

Мнение от maxpower » 24 Мар 2013, 16:15

host написа:Бих желал да ползвам темата на колегата за друг също интересен въпрос по темата с филтрите.

Тук виждаме, че маркуча от дебитомера назад към мотора не е гладък фабрично. Въпроса ми е добра идея ли е да го заменим с гладкостенен ?! Също така фабричната филтърна кутия не е ли добре да я изолираме с нещо против топлината от коша? Защото срещам само мнения за топлинен щит за конуси, но все пак и фабричната кутия има доста плоски повърхности които предполагам няма да е трудно да облепи със специализиран за това материал против топлината.

на сток двигател с гладък маркуч подобрението ще клони към 0, за последно това което съм чувал е, че пластмасата е изолатор, но може и да греша.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook