Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Top Gun Maverick » 17 Мар 2013, 18:42

martoto написа:Хубуу му се кланяте на т'ва ама съседа ще иска да ви убие всеки път като се качите в колата. А и дано в жабката се събират чифт шлемофони, че ще ви трябват на дълъг път за да си спестите главоболието след още първите 200км. М5 е кола за всеки ден, не weekend играчката дето ще я вадите само за да мине пътя до най-близката писта веднъж месечно и единствено ако времето е хубаво :kuku: Съвсем бъркате идеята на тая кола...

Това за теб, за хората като цяло или за всеки поотделно говориш? Чак и за доработени коли почна да говориш, че според теб не може да се ползват за друго освен евридейки. :clap: Идеята на тази кола е различна за всеки. Влез малко из нета и разгледай по колко километра правят тези коли сравнимо с други, че тогава давай мнения за сбъркани идеи.
Вероятно бая народ ги използва за евридейки, но също толкова не ги ползват за това.
Ако М5 е евридейка, тогава 520 или 535 сигурно са в друга категория от сорта на коли за нон-стоп експлоатация. :mhihi:
Убеден съм, че над 90% от собствениците на М5 имат минимум още една-две коли, които се ползват ежедневно.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 18 Мар 2013, 14:37

BMW Power ACM написа:
martoto написа:Хубуу му се кланяте на т'ва ама съседа ще иска да ви убие всеки път като се качите в колата. А и дано в жабката се събират чифт шлемофони, че ще ви трябват на дълъг път за да си спестите главоболието след още първите 200км. М5 е кола за всеки ден, не weekend играчката дето ще я вадите само за да мине пътя до най-близката писта веднъж месечно и единствено ако времето е хубаво :kuku: Съвсем бъркате идеята на тая кола...

Това за теб, за хората като цяло или за всеки поотделно говориш? Чак и за доработени коли почна да говориш, че според теб не може да се ползват за друго освен евридейки. :clap: Идеята на тази кола е различна за всеки. Влез малко из нета и разгледай по колко километра правят тези коли сравнимо с други, че тогава давай мнения за сбъркани идеи.
Вероятно бая народ ги използва за евридейки, но също толкова не ги ползват за това.
Ако М5 е евридейка, тогава 520 или 535 сигурно са в друга категория от сорта на коли за нон-стоп експлоатация. :mhihi:
Убеден съм, че над 90% от собствениците на М5 имат минимум още една-две коли, които се ползват ежедневно.


типичния притежател на м5 я купува точно за евридейка.... и това й е и функцията. голяма, тежка тиха и комфортна кола преди всичко останало (мотор, скоростна кутия, окачване, спирачки и тн.)
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 18 Мар 2013, 14:50

alx написа:
BMW Power ACM написа:
martoto написа:Хубуу му се кланяте на т'ва ама съседа ще иска да ви убие всеки път като се качите в колата. А и дано в жабката се събират чифт шлемофони, че ще ви трябват на дълъг път за да си спестите главоболието след още първите 200км. М5 е кола за всеки ден, не weekend играчката дето ще я вадите само за да мине пътя до най-близката писта веднъж месечно и единствено ако времето е хубаво :kuku: Съвсем бъркате идеята на тая кола...

Това за теб, за хората като цяло или за всеки поотделно говориш? Чак и за доработени коли почна да говориш, че според теб не може да се ползват за друго освен евридейки. :clap: Идеята на тази кола е различна за всеки. Влез малко из нета и разгледай по колко километра правят тези коли сравнимо с други, че тогава давай мнения за сбъркани идеи.
Вероятно бая народ ги използва за евридейки, но също толкова не ги ползват за това.
Ако М5 е евридейка, тогава 520 или 535 сигурно са в друга категория от сорта на коли за нон-стоп експлоатация. :mhihi:
Убеден съм, че над 90% от собствениците на М5 имат минимум още една-две коли, които се ползват ежедневно.


типичния притежател на м5 я купува точно за евридейка.... и това й е и функцията. голяма, тежка тиха и комфортна кола преди всичко останало (мотор, скоростна кутия, окачване, спирачки и тн.)

Ми да аз не бих и посегнал на звука ... и вече 25 000км не ми се е искало да е по-шумна повече от 1 2 пъти ...
Някси предпочитам си имам една шумна 3-ка и една комфортна 5-ца за дълго
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 18 Мар 2013, 15:09

На Ф10 М5 си му личи много че е култивирано за евридейка . При Е60 М5 нещата май са мааалко по-различни, така че спора е безсмислен :)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 18 Мар 2013, 22:27

acho.rs написа:На Ф10 М5 си му личи много че е култивирано за евридейка . При Е60 М5 нещата май са мааалко по-различни, така че спора е безсмислен :)


същата раОта е... само с дребния резервоар никога не се разбрах и само му се нервих. ф10-ката поне в това отношение е една идея по-добре, че не зъзнеш до нея на бензиностанцията два пъти в седмицата...

... а само веднъж :mrgreen:
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 19 Мар 2013, 9:04

alx написа:
acho.rs написа:На Ф10 М5 си му личи много че е култивирано за евридейка . При Е60 М5 нещата май са мааалко по-различни, така че спора е безсмислен :)


същата раОта е... само с дребния резервоар никога не се разбрах и само му се нервих. ф10-ката поне в това отношение е една идея по-добре, че не зъзнеш до нея на бензиностанцията два пъти в седмицата...

... а само веднъж :mrgreen:


Хем по-голям резервоар хем харчи далеч по-малко от е60ката ...
С нея нямам много опит ама от беглия ми такъв по-ниско от 18 не съм падал
С ф10-ката смесения (че градското не ми е много градско на мене) ми се върти около 14... още не съм си поставял за цел да постигна минимален да видя колко може да е.

Та лично мене в тва отношение доста ме изненада ф10ката спрямо е60ката ...
е60-ката ми се приближава лизно повече до представите за 3-ка
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 19 Мар 2013, 15:14

Е ако караш предимно с 130 км/ч Е60 М5 ти дава около 13-14/100 . С един резервоар стигаш навсякъде в БГ . А и не знам какво толкова ви дразни в това да ходите повече от 2 пъти в седмицата до бензиностанцията :dunno:


ПС: Немските журналисти имат 56 критерия за оценяване на автомобил , пробега с един резервоар е един от тях и носи макс 5 точки от общите 650 ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Sharo » 19 Мар 2013, 16:45

acho.rs написа:
ПС: Немските журналисти имат 56 критерия за оценяване на автомобил , пробега с един резервоар е един от тях и носи макс 5 точки от общите 650 ...

приоритети дето викат хората :DDD
За мен единственото куцо на е60-ката, е че е петица ... ако беше такава кола като усещане и способности ама беше 3-ка щеше да е супер
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 19 Мар 2013, 17:35

acho.rs написа:Е ако караш предимно с 130 км/ч Е60 М5 ти дава около 13-14/100 . С един резервоар стигаш навсякъде в БГ . А и не знам какво толкова ви дразни в това да ходите повече от 2 пъти в седмицата до бензиностанцията :dunno:


ПС: Немските журналисти имат 56 критерия за оценяване на автомобил , пробега с един резервоар е един от тях и носи макс 5 точки от общите 650 ...


за мене е важно какъв е пробега щото в европата с един резервоар си през три държави... ама в америка само супера ми е на 16км... и като е студено навън гледам изобщо да не си показвам носа - от къщи в гаража, от гаража в гаража в офиса, и обратно- ебем ти студа и бизнес облеклото- щото с грейка е лесно ама с бизнес костюм как се мръзне не е раота- ае без тия.

ако може да ми е все пълна колата и някак си автомагически да ми теглят пари от сметката за бензин а аз изобщо да не се занимавам- най-добре ще е... аз го предложих като допълнителна услуга на фирмата в гаража дето ни мие колите докато сме в офисите ама.. не им се занимавало.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Top Gun Maverick » 19 Мар 2013, 20:15

acho.rs написа:Е ако караш предимно с 130 км/ч Е60 М5 ти дава около 13-14/100 . С един резервоар стигаш навсякъде в БГ . А и не знам какво толкова ви дразни в това да ходите повече от 2 пъти в седмицата до бензиностанцията :dunno:


ПС: Немските журналисти имат 56 критерия за оценяване на автомобил , пробега с един резервоар е един от тях и носи макс 5 точки от общите 650 ...

С каране до 150 и спазване на ограниченията си дава 12.5. За каране до 130 още не съм пробвал. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от steeN » 19 Мар 2013, 23:42

Това показва колко вярно ги смятат тия 7.6/100 извън града :kuku:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от ///M Power » 20 Мар 2013, 8:29

steeN написа:Това показва колко вярно ги смятат тия 7.6/100 извън града :kuku:


Не искам да се заяждам , ама това по-скоро показва как караме ние, досега няма кола на която със спокойно каране да съм се доближавал до заводските характеристики, защото между 7.6 и 12.5 е огромна разлика..
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от steeN » 20 Мар 2013, 9:02

Разбрах къде е проблема. Идваш тука http://www.bmwusa.com/standard/content/ ... fault.aspx и пише 22mpg/hwy (10.691572 l/100 km). Да не говорим, че в официалната страница на EPA е 20mpg дори. После влиззш в http://www.bmw.de и пише 7.6/100.

One last fuel-economy tidbit: Don’t even think of comparing EPA figures with stand­ardized fuel-economy tests from other countries because the test cycles are very different. For example, the European highway rating, called “extra urban,” is higher than the EPA’s by about 30 percent, so a rating on that cycle of, say, 60 mpg, would be closer to 40 in this country. The mainstream press, not realizing the difference, often complains that automakers refuse to bring efficient models here when, in fact, they may not be all that efficient when measured by U.S. standards.


п.с. ако става въпрос и моята харчи точно толкова колкото пише без изобщо да се придържам към някакъв стил на каране, не е в това въпроса.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 20 Мар 2013, 15:08

Добре разликата в ефективността е +3 мили с галон ! Според тебе това как стои спрямо 140кс надолу в мощността а според твоите твърдения, че М5 е 620кс , значи 200кс надолу ... за 3 мпг повече . Предвид и кривата на въртящия момент , която е мноооооо по-зле , не смятам че са достигнали нивото на БМВ , макар и да са направили силен мотор .

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Top Gun Maverick » 20 Мар 2013, 19:59

///M Power написа:
steeN написа:Това показва колко вярно ги смятат тия 7.6/100 извън града :kuku:


Не искам да се заяждам , ама това по-скоро показва как караме ние, досега няма кола на която със спокойно каране да съм се доближавал до заводските характеристики, защото между 7.6 и 12.5 е огромна разлика..

Нещо не сме се доразбрали. Аз говоря за 12.5 на Е60, не на Ф10. Понеже нагоре се спомена 18, след това Ачо каза 13-14 със 130, та реших да ви дам истинския разход на колата. :winky:
Та това 7.6 не го слагайте като невярно заради моето 12.5. И аз не виждам как ще даде 7.6, но някой друг трябва да го обори, а и има човек с такава кола тук. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook