и пак за ASC и ABS на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
и пак за ASC и ABS на Е39
Привет,
изчетох многото теми по въпроса и понеже не видях подобен проблем затова и искам да се консултирам .Когато запаля и потеглям нищо не свети,но след 200-300метра светват двете лампи.И така след гасене на двигателя и след 5 сек запалване пак не светят,но след същите метри светват.Когато потеглям и пипна педала на спирачката се включва ABS_a дори да се движя с 2км/ч -.Километража си ми работи и всички други неща по таблото също.При първия"диагностик" излезе заден десен датчик,но след смяната беше същото положение.При втория "специалист"смених модула(или както се казва) под жабката,нооооо проблема си остана.При третия гений на БМВ (на който софтуера май беше добър,но немския му...)се оказа че трябва да сменя блока за ABS .Взех (само че втора употреба) и ...пак същото .Пробвах в началните метри докато не е светнало-потеглям рязко с боксуване ,и АСЦ то сработва.Пробвах на прав участък без да натискам спирачка -след определено разстояние пак светват.Та явно ще ходя в сервиза на БМВ (ако се занимават с коли 98г изобщо),но ако някой е имал подобен проблем да дава съвет.
изчетох многото теми по въпроса и понеже не видях подобен проблем затова и искам да се консултирам .Когато запаля и потеглям нищо не свети,но след 200-300метра светват двете лампи.И така след гасене на двигателя и след 5 сек запалване пак не светят,но след същите метри светват.Когато потеглям и пипна педала на спирачката се включва ABS_a дори да се движя с 2км/ч -.Километража си ми работи и всички други неща по таблото също.При първия"диагностик" излезе заден десен датчик,но след смяната беше същото положение.При втория "специалист"смених модула(или както се казва) под жабката,нооооо проблема си остана.При третия гений на БМВ (на който софтуера май беше добър,но немския му...)се оказа че трябва да сменя блока за ABS .Взех (само че втора употреба) и ...пак същото .Пробвах в началните метри докато не е светнало-потеглям рязко с боксуване ,и АСЦ то сработва.Пробвах на прав участък без да натискам спирачка -след определено разстояние пак светват.Та явно ще ходя в сервиза на БМВ (ако се занимават с коли 98г изобщо),но ако някой е имал подобен проблем да дава съвет.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
На мен така по едно време след смяна на заден ляв датчик ми светваха лампите и после гаснеха... инпата си изкарваше грешка пак от заден ляв. Свалих го отново и новият датчик беше събрал някакви като стужки... изчистих го, издухах главината и от тогава не съм имал проблем със заден ляв.
Така като чета какво си сменил и проблема остава, си мисля дали пък проблема не идва от главината, която датчика чете - един майстор ми беше казал, че е срещал такъв случай - назъбената главина повредена и от там всичко здава багажа. Провери дали грешката винаги идва от заден десен... ако е така или си попаднал на дефектни АБС датчик и модул или свали да провериш въпросната главина.
Така като чета какво си сменил и проблема остава, си мисля дали пък проблема не идва от главината, която датчика чете - един майстор ми беше казал, че е срещал такъв случай - назъбената главина повредена и от там всичко здава багажа. Провери дали грешката винаги идва от заден десен... ако е така или си попаднал на дефектни АБС датчик и модул или свали да провериш въпросната главина.
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
Ако датчика не е излезнал "доброволно" и майстора го е разпробил има много голяма вероятност да е наранил лагера от кадето чете и самият датчик. Другото което е с тези признаци и ми е късало нервите е "менте" датчик. Моя съвет е пробвай с датчик втора употреба ако датчика който си сменял (са ти сменяли) не е разпробиван. Успех
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
и предните и задните гуми ако имат разлика ги смени колкото до пустите модули аз сам без модул стана почти година 
1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
Колега,при мен е същото положение,причината е голяма разлика в диаметрите на предните и задните гуми!
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
колега и аз имам този проблем от няколко седмици купих нов датчик за 140 лв и ми го монтираха и не изгасна абс сега показва грешка че няма сигнал и сега маистора ми каза да тарся оригинален датчик и аз сега не знам кво да правя само да сменям части и пак да си свети такаче ако някои може да помогне....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
ако си с еднакви гуми имаш проблем с някой лагер от там чете абс-а
Барай шишарката Минкеее ....
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
Благодаря на всички за съветите -да обясня проблема и решението : Първите специалисти които ми смениха датчика ,ми почистиха с отверка и парцал гнездото на датчика(НИКОГА НЕ ПРАВЕТЕ ТАЯ ГЛУПОСТ).При ровенето с отверката са натиснали върху "зъбчетата" които брои датчика,а на тях не им трябва много усилие ,и проблема е готов.Сменихме лагера с нов(стария си е здрав като лагер ) и нещата се оправиха.Казвам да не чистите гнездото,понеже като разгледах нещата,не виждам как и от къде може там да влезе мърсотия,и ако го правите понеже имате голямо желание -мнооого внимателно пипайте,че после ще сменяте като мен ненужни неща.Всъщност остана ми един блок,или модул се казваше за АБС -с три нули накрая е номера ,ако има нуждаещ се давам го за 40 лв.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
не си търсил достатъчно колега имам тема точно като за теб, мисля се казваше "Отново за АБС и АСЦ" отиди на диагностика(горещо препоръчвам при официален дилър, там струва към 40лв) най-вероятно си за датчик на АБС.Не взимай китайски или некъф друг боклук, често не работят като чисто нови!
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- marin_rangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: e60 M5
- Детайли за колата: M пакет
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
колега имах същия проблем и се оказа от несъвместимоста на предните и задните гуми дупостимата норма е максимум 20мм
- shmentikapeli
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.02.2013
- Пол: Мъж
Re: и пак за ASC и ABS на Е39
и аз имах тоз проблем и да ти кажа как го реших
на диагностиката ми излезе заден ляв /отам чети инфо километража/
направих се на скрьндза и си купих менте датчик на делфи за 50 кинта и проблема си остана
затова си купих после оригинален датчик с ориг номер345118216 за 172 лева и вече нямам ядове
ако всичко друго ти е наред колега
на диагностиката ми излезе заден ляв /отам чети инфо километража/
направих се на скрьндза и си купих менте датчик на делфи за 50 кинта и проблема си остана
затова си купих после оригинален датчик с ориг номер345118216 за 172 лева и вече нямам ядове
ако всичко друго ти е наред колега
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани