BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бензин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 13.02.2011
Местоположение: Драгоман
Пол: Мъж
Кара: 325tds

BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бензин

Мнение от Kostadin Aleksiev » 14 Мар 2013, 12:41

Привет колеги,от известно време имам проблем с бавареца,именно това което съм описал в заглавието.Гореспоменатия автомобил е с газов инжекцион,като на гас работи перфектно.На студен двигател(сутрин)пали с много въртене,заработва като часовник но при подаване на газ оборотите падат и тръгва да гасне.Онзи ден при 7-8 минути интензивно каране по шосе при обороти между 4000 и 6500 колата се отпуши и заработи нормално на бензин,но още на следващата сутрин греда,пак същата работа.
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!

По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.

Благодаря предварително

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от vladi_a_i » 14 Мар 2013, 13:52

Колеги,възможно ли е да е от дюзите,че като поработи малко като позагрее и мотора не трепва,но пак се колебае/не винаги/,мислим и помпата бензиновата като вариант да не прави нужното налягане....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от 6estaka » 14 Мар 2013, 16:39

vladi_a_i написа:Колеги,възможно ли е да е от дюзите,че като поработи малко като позагрее и мотора не трепва,но пак се колебае/не винаги/,мислим и помпата бензиновата като вариант да не прави нужното налягане....


Според мен също е от дюзи,бенз.помпа или регулатора за налягането на горивото
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от zvetiko » 14 Мар 2013, 17:58

diesel_fen написа:Привет колеги,от известно време имам проблем с бавареца,именно това което съм описал в заглавието.Гореспоменатия автомобил е с газов инжекцион,като на гас работи перфектно.На студен двигател(сутрин)пали с много въртене,заработва като часовник но при подаване на газ оборотите падат и тръгва да гасне.Онзи ден при 7-8 минути интензивно каране по шосе при обороти между 4000 и 6500 колата се отпуши и заработи нормално на бензин,но още на следващата сутрин греда,пак същата работа.
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!

По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.

Благодаря предварително


Както колегата 6estaka казва,
Според мен също е от дюзи,бенз.помпа или регулатора за налягането на горивото
вероятноста причината за проблема да е някоя от посочените е доста голяма. Ако искаш ми се обади да ги погледна тези неща, както и някои други. Да кажем трябва да се видят показанията на датчика за температурата на антифриза в реално време- на диагностиката може да излезе, че е наред, защото постъпва някаква информация от него, но дали е вярна...

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от vladi_a_i » 14 Мар 2013, 19:12

zvetiko написа:
diesel_fen написа:Привет колеги,от известно време имам проблем с бавареца,именно това което съм описал в заглавието.Гореспоменатия автомобил е с газов инжекцион,като на гас работи перфектно.На студен двигател(сутрин)пали с много въртене,заработва като часовник но при подаване на газ оборотите падат и тръгва да гасне.Онзи ден при 7-8 минути интензивно каране по шосе при обороти между 4000 и 6500 колата се отпуши и заработи нормално на бензин,но още на следващата сутрин греда,пак същата работа.
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!

По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.

Благодаря предварително


Както колегата 6estaka казва,
Според мен също е от дюзи,бенз.помпа или регулатора за налягането на горивото
вероятноста причината за проблема да е някоя от посочените е доста голяма. Ако искаш ми се обади да ги погледна тези неща, както и някои други. Да кажем трябва да се видят показанията на датчика за температурата на антифриза в реално време- на диагностиката може да излезе, че е наред, защото постъпва някаква информация от него, но дали е вярна...

Демек говорим за температурния датчик...да дава инфо за по-малко гориво и мотора да е муден...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от CooL123Es » 15 Мар 2013, 23:01

регулатора е аз го имах същия проблем почни първо от него
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 13.02.2011
Местоположение: Драгоман
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от Kostadin Aleksiev » 16 Мар 2013, 17:26

Привет,днес направихме пълна диагностика при колегата,на този етап температурен датчик(търси се,по възможност здрав).
Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 13.02.2011
Местоположение: Драгоман
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от Kostadin Aleksiev » 17 Мар 2013, 19:42

Някой има ли информация колко струва нов температурен датчик за М52-йка,дори и оригинален да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от 6estaka » 17 Мар 2013, 20:16

Този ли ти трябва номер 14:

Изображение

или този номер 14:

Изображение
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от vladi_a_i » 18 Мар 2013, 0:02

Май е долния,че е комбиниран на м52то...горния е от м50 или..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Е36 Fanatic!
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 27.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от ///Leonix » 18 Мар 2013, 7:52

vladi_a_i написа:Май е долния,че е комбиниран на м52то...горния е от м50 или..

И двата са от М52. От схемите - горният е за температурата на водата, а долният е за температурата на входящия въздух.

diesel_fen написа:Някой има ли информация колко струва нов температурен датчик за М52-йка,дори и оригинален да е.

Като цени в Дару Кар, този на водата струва:
Номенклатурен номер : 13621703993
Описание : ШАЛТЕР
Ед.цена (с ДДС) : 56.89 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

на входящия въздух:
Номенклатурен номер : 13621739510
Описание : ТЕМП. ДАТЧИК
Ед.цена (с ДДС) : 56.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Във Вари ги гледам цените са с 20 лева по-малко, но дали са актуални нямам представа. Трябва да звъннеш и да попиташ.
Успех :yes:
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 13.02.2011
Местоположение: Драгоман
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от Kostadin Aleksiev » 18 Мар 2013, 19:00

Местоположението на датчика е същото като на този от първата схема,но е с цилиндрична форма,гледах една М50-тка ванус и там бяха два един до друг и като форма и букси нямаха нищо общо с този на нашата М52Б20 т.е. там е както казах само един с цилиндрична форма и букса с четири кабелчета.Проблемът е там че дава вярна информация на таблото(уреда за температура)но към компютъра дава отклонение 20 градуса надолу!От тук нататък при това студено време сутрин на студен двигател с грешна информация че е още по-студено последиците са яко богата смес,и двете ламбди бяха забили в положение невъзможно осъществяване на контакт(иначе са изправни),и ела па карай,е не се кара!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе

Мнение от 6estaka » 19 Мар 2013, 0:02

Колега при всички м52 след 96та година датчика е един общ който дава инфо и на ЕКУ-то и на уреда на таблото.На схемата е показано с два отделни но в описанието на елементите е записано "14 DOUBLE TEMPERATURE SWITCH 1 13621703993 $21.80" Което отговаря на това което си видял и на твоя двигател.Просто това са два датчика обединени в един...колегата по-горе ти посочи каква е цената на чисто нов оригинален...Ако можеш да намери втора ръка от познат дори само за проба би ти помогнало доста
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook