BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бензин
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бензин
Привет колеги,от известно време имам проблем с бавареца,именно това което съм описал в заглавието.Гореспоменатия автомобил е с газов инжекцион,като на гас работи перфектно.На студен двигател(сутрин)пали с много въртене,заработва като часовник но при подаване на газ оборотите падат и тръгва да гасне.Онзи ден при 7-8 минути интензивно каране по шосе при обороти между 4000 и 6500 колата се отпуши и заработи нормално на бензин,но още на следващата сутрин греда,пак същата работа.
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!
По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.
Благодаря предварително
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!
По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.
Благодаря предварително
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Колеги,възможно ли е да е от дюзите,че като поработи малко като позагрее и мотора не трепва,но пак се колебае/не винаги/,мислим и помпата бензиновата като вариант да не прави нужното налягане....
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
vladi_a_i написа:Колеги,възможно ли е да е от дюзите,че като поработи малко като позагрее и мотора не трепва,но пак се колебае/не винаги/,мислим и помпата бензиновата като вариант да не прави нужното налягане....
Според мен също е от дюзи,бенз.помпа или регулатора за налягането на горивото

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
diesel_fen написа:Привет колеги,от известно време имам проблем с бавареца,именно това което съм описал в заглавието.Гореспоменатия автомобил е с газов инжекцион,като на гас работи перфектно.На студен двигател(сутрин)пали с много въртене,заработва като часовник но при подаване на газ оборотите падат и тръгва да гасне.Онзи ден при 7-8 минути интензивно каране по шосе при обороти между 4000 и 6500 колата се отпуши и заработи нормално на бензин,но още на следващата сутрин греда,пак същата работа.
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!
По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.
Благодаря предварително
Както колегата 6estaka казва,
вероятноста причината за проблема да е някоя от посочените е доста голяма. Ако искаш ми се обади да ги погледна тези неща, както и някои други. Да кажем трябва да се видят показанията на датчика за температурата на антифриза в реално време- на диагностиката може да излезе, че е наред, защото постъпва някаква информация от него, но дали е вярна...Според мен също е от дюзи,бенз.помпа или регулатора за налягането на горивото
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
zvetiko написа:diesel_fen написа:Привет колеги,от известно време имам проблем с бавареца,именно това което съм описал в заглавието.Гореспоменатия автомобил е с газов инжекцион,като на гас работи перфектно.На студен двигател(сутрин)пали с много въртене,заработва като часовник но при подаване на газ оборотите падат и тръгва да гасне.Онзи ден при 7-8 минути интензивно каране по шосе при обороти между 4000 и 6500 колата се отпуши и заработи нормално на бензин,но още на следващата сутрин греда,пак същата работа.
След достигане на 35 градуса превключва на гас и работи и върви много добре,на диагностика не излизат никакви грешки!
По колата са сменени:датчик на разпределителни валове и дебитомер(дебитомерът преди 3 дни),моля дайте предположения или доверен човек(желателно от София)при който да я закарам да я погледне.
Благодаря предварително
Както колегата 6estaka казва,вероятноста причината за проблема да е някоя от посочените е доста голяма. Ако искаш ми се обади да ги погледна тези неща, както и някои други. Да кажем трябва да се видят показанията на датчика за температурата на антифриза в реално време- на диагностиката може да излезе, че е наред, защото постъпва някаква информация от него, но дали е вярна...Според мен също е от дюзи,бенз.помпа или регулатора за налягането на горивото
Демек говорим за температурния датчик...да дава инфо за по-малко гориво и мотора да е муден...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
регулатора е аз го имах същия проблем почни първо от него
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Привет,днес направихме пълна диагностика при колегата,на този етап температурен датчик(търси се,по възможност здрав).
Поздрави!
Поздрави!
- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Някой има ли информация колко струва нов температурен датчик за М52-йка,дори и оригинален да е.
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Този ли ти трябва номер 14:

или този номер 14:


или този номер 14:


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Май е долния,че е комбиниран на м52то...горния е от м50 или..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ///Leonix
- Е36 Fanatic!
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 27.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
- Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
vladi_a_i написа:Май е долния,че е комбиниран на м52то...горния е от м50 или..
И двата са от М52. От схемите - горният е за температурата на водата, а долният е за температурата на входящия въздух.
diesel_fen написа:Някой има ли информация колко струва нов температурен датчик за М52-йка,дори и оригинален да е.
Като цени в Дару Кар, този на водата струва:
Номенклатурен номер : 13621703993
Описание : ШАЛТЕР
Ед.цена (с ДДС) : 56.89 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
на входящия въздух:
Номенклатурен номер : 13621739510
Описание : ТЕМП. ДАТЧИК
Ед.цена (с ДДС) : 56.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Във Вари ги гледам цените са с 20 лева по-малко, но дали са актуални нямам представа. Трябва да звъннеш и да попиташ.
Успех





- Kostadin Aleksiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: Драгоман
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Местоположението на датчика е същото като на този от първата схема,но е с цилиндрична форма,гледах една М50-тка ванус и там бяха два един до друг и като форма и букси нямаха нищо общо с този на нашата М52Б20 т.е. там е както казах само един с цилиндрична форма и букса с четири кабелчета.Проблемът е там че дава вярна информация на таблото(уреда за температура)но към компютъра дава отклонение 20 градуса надолу!От тук нататък при това студено време сутрин на студен двигател с грешна информация че е още по-студено последиците са яко богата смес,и двете ламбди бяха забили в положение невъзможно осъществяване на контакт(иначе са изправни),и ела па карай,е не се кара!
Re: BMW 320i(M52B20),труден студен старт и лоша работа на бе
Колега при всички м52 след 96та година датчика е един общ който дава инфо и на ЕКУ-то и на уреда на таблото.На схемата е показано с два отделни но в описанието на елементите е записано "14 DOUBLE TEMPERATURE SWITCH 1 13621703993 $21.80" Което отговаря на това което си видял и на твоя двигател.Просто това са два датчика обединени в един...колегата по-горе ти посочи каква е цената на чисто нов оригинален...Ако можеш да намери втора ръка от познат дори само за проба би ти помогнало доста

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани